Tema u fokusu

OKI Upravitelj: Kroz kvalitetnu uslugu do većeg zadovoljstva klijenata


Dugoročni plan OKI Upravitelja je, kako je naveo Muhidin Omerović tehnički direktor ove kompanije, zadržati vodeću poziciju u djelatnosti i zadržati radnu snagu.

S obzirom da imamo konstantan rast broja klijenata planiramo u narednom periodu izvršiti povećanje broja radnika, nabavku vozila i opreme te organizovati kontinuirane edukacije u cilju pružanja kvalitetne usluge našim klijentima“, naveo je Omerović.

Osnovna djelatnost kompanije je pružanje usluga upravljanja i održavanja stambeno-poslovnih objekata u skladu sa Zakonom o upravljanju zajedničkim dijelovima zgrade. Član je Udruženja upravitelja stambeno-poslovnih zgrada Federacije Bosne i Hercegovine pri Privrednoj/Gospodarskoj komori Federacije Bosne i Hercegovine i član Udruženja poslodavaca u Federaciji Bosni i Hercegovini.

Trenutno zapošljava 143 radnika i posjeduje 40 vozila koja su na raspolaganju tehničkom sektoru i sektoru održavanja higijene, raspolaže savremenim softverom za praćenje uplata, troškova, evidencija, izvještaja, planova, radnih naloga, materijala, koji je namjenski napravljen za ovu djelatnost.

Sektor održavanja higijene posjeduje kvalifikovanu radnu snagu od 70 higijeničarki. Prilikom obavljanja poslova  koriste kvalitetnu opremu za čišćenje, profesionalna sredstava za čišćenje, sredstava za dezinfekciju, kao i savremene mašine za mašinsko čišćenje. Redovno održavanje higijene se vrši na 1.634 ulaza.

Više od 90% poslova koji spadaju u održavanje zajedničkih dijelova, ova firma pokriva vlastitim servisima, što doprinosi bržoj i kvalitetnijoj usluzi. Prosječan mjesečni broj radnih naloga koji realizuju radnici OKI Upravitelja iznosi 3.600. Omerović posebno ističe podatak da je na ulazima na kojim je OKI Upravitelj upravnik zgrade od početka pandemije izvršeno 6.356 radnih naloga dezinfekcije.

 

Dokaz o kvaliteti pruženih usluga je podatak da nam je preko 43.500 etažnih vlasnika (1.745 ulaza) povjerilo upravljanje i održavanje zajedničkih dijelova, instalacija i uređaja u zgradama, sa tendencijom stalnog rasta. Na godišnjem nivou preko 2.000 etažnih vlasnika nam ukaže povjerenje. Ukupna površina stambenih/poslovnih/garažnih prostora iznosi preko 2.220.000 m2, što čini udio na tržištu od 37%“, istiće Omerović.

OKI Upravitelj je dobitnik niz priznanja, kao što su “Certifikat bonitetne pouzdanosti” i bonitetni status “Kontinuitet pouzdanosti”, koji ga svake godine ubrajaju među najpouzdanije kompanije u Bosni i Hercegovini, kao i rangiranje među brzorastuće kompanije u Bosni i Hercegovini. Tajna njihovog uspjeha, kako je istakao tehnički direktor ove firme, jeste ulaganje u materijalne i ljudske resurse društva kako bi kroz kvalitetnu uslugu postigli što veće zadovoljstvo klijenata.

Pandemijska godina je za našu kompaniju bila izuzetno izazovna. Na početku pandemije najveći problem predstavljao je nedostatak i otežana mogućnost nabavke sredstava za dezinfekciju i zaštitne opreme za radnike. Dodatni problem je bio i nemogućnost dolaska radnika na posao zbog rješenja o izolaciji i pozitivnih testova na korona virus, kao i naredbe kriznih štabova koje su uticale na ograničavanje njihovog kretanja kao i obustavljanje javnog prijevoza. Bez obzira na prethodno navedeno uspjeli smo prevazići sve poteškoće, vlastitim sredstvima organizovati prijevoz radnika na posao, kontinuirano vršiti detaljno čišćenje stubišta pri čemu smo koristili kvalitetan dezificijens i više puta organizovati dezinfekciju na svim ulazima na kojima smo upravnik“, zaključio je Omerović.

Piše: Sibila Mujanović