Novosti

Od malog porodičnog biznisa do lanca ugostiteljskih objekata


Nedim Taslaman iz Sarajeva godinama je radio u ugostiteljstvu prije nego što se odlučio pokrenuti vlastiti posao u ovom sektoru. Danas je vlasnik dva prepoznatljiva ugostiteljska objekta od kojih je jedan otvoren u vrijeme krize kakvu ugostitelji ne pamte. Za BiznisInfo Taslaman govori o tome kako je započeo biznis, ko mu je bio podrška i šta je u njegovom poslu najvažnije te najavljuje otvaranje još jednog objekta.

– Ideja je uvijek bila tu negdje jer sam ja dugo vremena bio u ugostiteljstvu. U okviru jedne velike grupacije vodio sam možda i najveće ugostiteljske objekte u Sarajevu i bio prvi čovjek mnogih poznatih lokala. Poslije toga sam dobio priliku kao direktor kompanije P.Trade doo koja je ekskluzivni distributer za BiH renomiranog talijanskog brenda espressa – Lavazza, na čijem čelu sam i danas i koja iz godine u godinu uspješno posluje. No uvijek je postojala ta želja da probam pokrenuti nešto svoje – započinje svoju priču za BiznisInfo Nedim Taslaman, vlasnik Coffee Station d.o.o.

U osnivanje firme u okviru koje danas posluju dva ugostiteljska objekta koja su već postala svojevrstan brend, ušao je prije nešto više od tri godine i to, kako sam kaže, sramežljivo. Bio je vođen željom da pokrene porodični posao, mali ugostiteljski objekat koji će voditi njegov brat i u kojem će on moći da iskoristi nešto od bogatog iskustva prikupljenog tokom svog rada za druge.

– Lokacija na kojoj je otvoren prvi Coffee Station (Zagrebačka 4a) mi je uvijek bila zanimljiva a u tom momentu ne baš tako atraktivna. I kad se pružila prilika, požurio sam da je iskoristim. Potpisao sam ugovor, pružio ruku i izašao iz objekta a da nisam imao novac za početnu investiciju. Na računu sam imao svega 3.500 KM ali sam znao da ću naći način da pokrenem posao – kaže nam uz osmijeh Taslaman.

Tako je i bilo. Posao je pokrenut sa kumom koji je bio dio kompanije u početnoj fazi a razvijanje kompanije je nastavio samostalno. Iako je prvobitna zamisao bila da to bude mali, porodični posao, vrlo brzo je prerastao u svojevrstan brend i ozbiljnu firmu. Taslaman kaže kako od trenutka kada su krenuli da investiraju, nisu stali ni do danas.

– Našao sam način. Na kraju je to ispalo mnogo veća investicija nego što sam planirao ali se nisam pokajao, na kraju se sve isplatilo – kaže.

Tako je u junu 2018. otvoren prvi objekat na Kovačićima i odmah je zaposleno 12 radnika. Iako posao nije krenuo odmah i trebalo je vremena, svi su pokazatelji iz mjeseca u mjesec bili ohrabrujući.

– Trebalo je vremena da sve počne izgledati onako kako smo planirali, a onda je bilo sve bolje i bolje, tako da sam ubrzo dobio želju i viziju da od Coffee Stationa napravim lanac ugostiteljskih objekata – prisjeća se Taslaman.

Počeo je osmišljavati kako će se dalje razvijati, no desilo se nešto što niko nije očekivao. U 2020. godini pandemija je blokirala cijeli svijet a ugostitelji redom završili sa zatvorenim objektima.

– Godinu i osam mjeseci od otvaranja prvog objekta, došla je pandemija kojoj se nisam nadao. Kada se to desilo, malo sam se dvoumio oko daljih planova ali nisam posustao. Znao sam da i to mora proći i kada se ukazala prilika da uđemo u novi projekat, poslovni prostor na Skenderiji, nisam je želio propustiti – kaže nam Taslaman.

Tako je usred pandemije ušao u drugu veliku investiciju. Uređen je i otvoren objekat na adresi Hamdije Kreševljakovića 8, koji je definitivno ispunio sva njegova očekivanja.

– Drugi objekat otvorili smo u oktobru 2020. godine, poslije prvog lockdowna i u jeku pandemije zaposlili smo 15 novih radnika – priča Taslaman.

I ovaj objekat Coffee Station baziran je na vrhunskoj usluzi, raznovrsnoj ponudi kao i prepoznatljivom enterijeru.

– Ponuda obuhvata sve potrebe naših konzumenata. Kako one koji žele iskoristiti pauzu u vrijeme radnog vremene, naše goste koji žele poslije poslovnih obaveza napraviti pauzu za ručak, pa sve do slatkog kutka koji je neodoljiv uz dodatak raznovrsnih napitaka tokom večernjih izlazaka. Cilj nam je da premašimo očekivanja svakog gosta i da učestvujemo u redefiniranju bh. ugostiteljstva, jer turizam i ugostiteljstvo su jedna od vodećih grana u BiH – priča Taslaman.

Drže se koncepta u kojem kvalitetnu hranu i uslugu nude po cijenama koje su svima pristipačne ulažući pritom konstantno u razvoj ponude i usluge.

– Smatram da su cijene izuzetno pristupačne naspram kvaliteta i naspram iznosa koji je investiran, jer rijetko možete naručiti picu za 7 KM u lokalu u čije opremanje je uloženo preko 250.000 KM – kaže Taslaman.

Zanimljivo je da prilikom uređenja lokala Taslaman nije angažovao arhitektu nego je sve sam osmislio.

– Dizajn je specifičan, mi nastojimo da budemo drugačiji. Ja sam mnogo putovao zahvaljujući svom poslu i ta putovanja sam iskoristio za pronalazak inspiracije a iskoristio sam i neki prirodni dar koji imam za arhitekturu i uređenje enterijera – kaže Taslaman napominjući da je u svemu učestvovala i njegova supruga koja je, iako kao inžinjer hemije nije imala iskustva u ugostiteljstvu, dala veliki doprinos u osmišljavaju menija i ogromnoj podršci u razvoju Coffee Stationa.

– Najveći doprinos u razvijanju Coffee Stationa je imao i moj brat Edin Taslaman, koji je kao direktor firme i glavni menadžer sproveo u djelo sve moje zamisli i napravio od Coffee Stationa svojevrstan brend, prvenstveno prepoznatljiv po konstantno dobroj usluzi – ističe Taslaman.

U planu još jedan Coffee Station

Naime, kako nam Taslaman ekskluzivno otkriva, početkom naredne godine u planu je otvaranje još jednog objekta čime Coffee Station polako ali sigurno od jednog malog porodičnog biznisa počinje da prerasta u veliki koncept.

Kako planiraju, u budućnosti će svaki lokal Coffee Stationa imati identičan enterijer, namještaj, uniforme osoblja kao i ponudu, standarde koji će biti prepoznatljivi u svakom lokalu Coffee Stationa, gdje god se on nalazio.

(Biznisinfo.ba)