Priče bonitetno pouzdanih

Schachermayer d.o.o. Sarajevo – planirani rast od 15 posto u 2022.


Kompanija Schachermayer d.o.o. Sarajevo do kraja 2021. trebala bi dostići promet preko 17 miliona KM, što predstavlja rast više od 20 % u odnosu na prethodnu godinu, a dogradnjom skladišta povećali su vrijednost robe za oko 70%, pa spremni ulaze u 2022.

„Evropski kvalitet proizvoda i usluga“ zaštitni je znak kompanije Schachermayer d.o.o. Sarajevo, lidera u oblasti distribucije za poduzeća i industrije koje se bave obradom drveta, metala i stakla.

Ova renomirana kompanija kćerka je Schachermayer GMBH iz Linza, koja već šest generacija slovi za jedno od najuspješnijih obiteljskih poduzeća u Austriji, a čije osnovne principe i vrijednosti Schachermayer u BiH primjenjuje već 20 godina.

Prema riječima Ivice Šmigoca, direktora Schachermayer d.o.o. Sarajevo, poslovni rezultati ove kompanije ostvareni u 2021. godini su iznad svih očekivanja.

Rast prometa od preko 17 miliona KM u 2021.

Planiramo da dostignemo promet od preko 17 miliona KM do kraja ove godine, što će biti rast više od 20 % u odnosu na godinu prije. Rast ostvarujemo u sva tri segmenta našeg poslovanja- unutarnje uređenje, gradnja-metal-staklo i specijalizirane trgovine. Posebno je primjetan rast u odjelu unutarnje uređenje, gdje vlada velika potražnja na tržištu za kvalitetnim proizvodima poput naših. Što se tiče ostvarene dobiti, očekujemo da prati rast prometa, a to bi značilo povećanje od 20 %“, kaže Šmigoc.

Zbog globalnih problema nastalih usljed pandemije COVID-19, u Schachermayer-u su morali na vrijeme reagirati i osigurati dovoljne količine robe za svoje kupce.

Dogradnja skladišta

U tu svrhu smo u ovoj godini uradili dogradnju skladišta i time dobili dodatna paletna mjesta kako bismo svu robu smjestili. Time smo vrijednost robe na skladištu povećali za oko 70% i spremni ulazimo i u 2022. godinu. Također, ulažemo u informatički sistem i web prodaju, kako bismo postali još brži i efikasniji“, istakao je Šmigoc.

Kako dalje navodi direktor Schachermayer-a, neupitan je veliki utjecaj pandemije COVID-19 na sve segmente njihovog poslovanja.

Bili smo prinuđeni uvesti nekoliko novina u poslovanju, od kojih će neke i nakon pandemije biti korisne. Na primjer, uveli smo rad od kuće i u smjenama, gdje god je to proces rada omogućavao. Također, sastanke smo održavali putem video linkova i snažnije promovirali poslovanje putem web shopa, gdje trenutno imamo udio prodaje oko 12 %. Čak smo posjećivali i neke virtualne sajmove i edukacije, umjesto fizičkog prisustva. Neki od tih modela su se pokazali efikasnim i sigurno ćemo ih djelimično zadržati i nakon pandemije“, kaže Šmigoc.

Asortiman od 150.000 artikala

Kompanija Schachermayer u BiH posluje od 2003. i danas je jedna od firmi sa najbržom i najmodernijom logistikom u Evropi, sa inovativnim pružanjem usluga, 57 vrhunski obučenih zaposlenika, kao i nevjerojatno velikim asortimanom od 150.000 artikala, te brzim isporukama u roku 24 ili 48 sati.

Kompletan asortiman je dostupan i našim kupcima, djelimično sa skladišta u Sarajevu, a djelimično iz matičnog skladišta u Linzu iz kojeg imamo isporuke dva puta sedmično. Ove godine smo u BiH prodavali preko 11.000 različitih artikala za oko 1600 kupaca, što u odnosu na asortiman koji imamo u centrali, pokazuje da imamo još ogroman neiskorišteni potencijal“, tvrdi Šmigoc.

Od samog početka poslovanja, u Schachermayer-u glavni fokus stavljaju na kvalitet proizvoda, usluge, podrške.

Iz našeg iskustva, firme koje su se od početka orijentirale na takav način poslovanja su uspjele, opstale i proširile se. Također, i naš odnos prema našim dobavljačima je vrlo bitan, kao i uredno izvršavanje obaveza i korektna komunikacija. To je posebno došlo do izražaja ove godine kada su prisutni ogromni problemi u nabavci robe. Prioritet kod dobavljača svakako imaju firme poput naše, koje su godinama korektne u suradnji“, istakao je Šmigoc.

Dodatna isporuka iz centrale u Austriji

U Schachermayer-u sa spremnošću i optimizmom ulaze u 2022. godinu, a projekcija poslovnog rasta je oko 15%. Ujedno, očekuju da će se situacija u lancu snabdijevanja stabilizirati i da u toku sljedeće godine neće biti problema sa nabavom.

Naravno, spemamo i neke nove artikle koji će biti interesantni našim kupcima. Planiramo da ćemo sljedeće godine imati preko 2000 kupaca u djelatnostima u kojima već radimo, kao i u nekim novim. Također, planiramo uvesti dodatnu isporuku iz centrale u Austriji, čime ćemo doći do tri isporuke sedmično i time još više ubrzati dostavu artikala, kako bi naši kupci dobili robu na vrijeme. Da bi sve to ostvarili, planiramo prijem novih zaposlenika, ali i edukaciju postojećih, čime ćemo poboljšati njihove kompetencije“, najavio je Šmigoc.

Piše: Irena Vasić-Dobrić