Tema u fokusu

Selmanović: Primarni fokus Jobstep International jeste kontinuirano ulaganje u naše usluge i podrška vjernim klijentima


Jobstep International, samostalna agencija za posredovanje pri zapošljavanju u Njemačkoj je tokom više od decenije postojanja stekla povjerenje hiljade poslodavaca i klijenata koji danas uspješno žive i rade u Njemačkoj. Ova evropska agencija, sa sjedištem u Švicarskoj i poslovnicama u Njemačkoj, BiH i Srbiji, je postala oslonac hiljadama zadovoljnih klijenata, koji su uz pomoć agencijskog tima pronašli željeni posao u Njemačkoj.

Kroz individualni pristup svakom poslodavcu i svakom od svojih klijenata, te inovativna tehnička rješenja, agencija je ostvarila zavidne poslovne uspjehe i kandidatima pružila priliku da svoje karijere započnu ili nastave u Njemačkoj kod pouzdanih i sigurnih poslodavaca. S direktorom Jobstep International, Denisom Selmanovićem, pričali smo o trenutno najtraženijim zanimanjima i poslovnim prilikama van granica BiH, novoj regulativi za dodjelu termina za podnošenje zahtjeva za vizu, te novim formatom usluga koje agencija pruža svojim klijentima.

Vaša agencija više od deceniju posluje na lokacijama unutar i van granica BiH. Tokom tih godina, hiljade klijenata je putem posredništva Jobstep International uspješno započelo radni odnos u Njemačkoj. Koje usluge vaša agencija u suštini pruža ?

“Agencija već dugi niz godina bilježi stabilan rast, što nam je samo potvrda o uspješnosti načina na koji usavršavamo svoje poslovanje u segmentu pronalaska idealnog poslodavca. Trenutno, svoje usluge nudimo na 9 lokacija, unutar i van granica BiH. Imamo poslovnice u Bihaću, Sarajevu, Mostaru, Jelahu i Doboju u BiH, u Beogradu u Srbiji, te Stuttgartu u Njemačkoj i Baaru u Švicarskoj.

Naša usluga primarno predstavlja administrativnu podršku klijentima, što uključuje preuzimanje brige oko papirologije potrebne za odlazak u Njemačku i dokumentacije koja je potrebna za nostrifikaciju diplome za njemačko tržište rada, kao i direktnu komunikaciju s institucijama i poslodavcima u Njemačkoj. Ukoliko je nekom od poslodavaca potreban određen broj radnika za otvoreno radno mjesto, naš tim u tom slučaju otvara oglase za posao, skuplja prijave, filtrira ih i na osnovu toga organiziramo kolektivne intervjue za posao. Naš tim ostaje u redovnom kontaktu s klijentom, ali i poslodavcem, tako da ne nudimo samo administrativne usluge, već želimo da pomognemo ljudima kako bi ostvarili bolji život i mi smo tu da budemo njihov oslonac na tom putu, uključujući i pomoć pri pronalaženju smještaja. Upravo je jedan od velikih razgovora sa poslodavcem iz Njemačke planiran krajem januara u Sarajevu, kao i u Njemačkoj, tačnije Nürnbergu, polovinom januara. Mi ne prestajemo raditi kada je u pitanju stvaranje novih prilika za sve naše potencijalne klijente.”

Kada pričamo o poslovnim prilikama u Njemačkoj, koja zanimanja su trenutno najtraženija?

“Trenutno zasigurno prednjače pozicije automehaničara, elektrotehničara i građevinskih radnika, za koje uvijek imamo otvorene konkurse. Naš stručni tim svakodnevno komunicira sa poslodavcima i redovno ažurira otvorene pozicije za mnogobrojna zanimanja na našim kanalima društvenih mreža. O uspješnosti poslovanja agencije svjedoče i mnogobrojna pozitivna iskustva naših klijenata, koji uspješno žive i rade u Njemačkoj, zahvaljujući pomoći našeg tima tokom cijelog procesa pronalaska posla i odlaska van granica BiH. U cilju olakšavanja procesa nostrifikacije diploma, za svoje klijente trenutno imamo odlične akcije za pozicije automehaničara i električara. Na osnovu poznavanja njemačkog jezika, cijena nostrifikacije je niža za 30% (A1) ili 50% (A2), dok je za nivo B1 i više cijena nostrifikacija niža za čak 70%. Ova zanimanja, samo na osnovu struke, imaju već omogućen popust od 20%.”

Od 1. decembra ove godine, izmijenjen je način dodjele termina za podnošenje zahtjeva za vizu u svrhu zapošljavanja prema Pravilu za zemlje Zapadnog Balkana. Da li je prema Vašem mišljenju ova odluka otežala ili olakšala proces dobijanja zahtjeva za vizu?

“U suštini, šanse za dobijanje termina za vizu se nisu nimalo poboljšale sa usvajanjem nove regulative. Ono što su mnogi dobili jeste samo više dana provedenih u stresu koji utiče na svaki njihov korak jer umjesto tih par trenutaka koje biste proveli u iščekivanju hoće li vaša prijava biti primljena ili ne, sada ćete taj podatak saznati tek nakon 20 dana. Iako je do sada važilo Pravilo u kojem ste sa ugovorom o radu i određenim poznavanjem njemačkog jezika mogli aplicirati za termin kako bi pokušali dobiti vizu i otići u Njemačku, početkom svakog mjeseca ste morali unijeti svoje podatke u tačno određeno vrijeme i nadati se da će u roku od par trenutaka sistem priznati vašu prijavu. To Pravilo i dalje postoji, ali sada se način apliciranja za termine promijenio i po prvi put se otvorila nova lista za registraciju termina u svrhu podnošenja zahtjeva za vizu, koja je bila otvorena do 17. decembra. Iako je do sada slučaj bio da se sistem zatvori kada se dosegne ukupan broj registracija, novom regulativom je to ukinuto. Sve registracije prijavljene na listu do naznačenog termina će biti ubačene u kompjuterski generator, gdje će se po principu izvlačenja (Lutrije) izabrati ko će u januaru 2022. dobiti termin u svrhu podnošenja zahtjeva za vizu.

Sa nostrificiranom diplomom i ugovorom o radu u vašoj struci, ne morate čekati termin za vizu i nadati se da ćete dobiti na ovom sistemu Lutrije. Termin možete izabrati sami, kad god poželite, a za proces nostrifikacije diplome vam je tu naš stručni tim agencije koji će vam pomoći u odgovoru na sva pitanja i pružiti usluge koje su vam potrebne.”

Obzirom na godine iskustva koje agencija posjeduje u ovom polju, kontinuirano ste radili i na usavršavanju vaših usluga. Tako je nedavno predstavljen koncept walk-in ureda u nekim od svojih poslovnica. Na koji način oni pomažu lakšoj komunikaciji s klijentima, ali i njima s vašim timom?

“Pomno osluškujući potrebe naših klijenata, uvidjeli smo prostor da vremenom širimo i poboljšavamo naše usluge. Vođeni tim, odlučili smo otvoriti tri walk-in ureda, gdje svi zainteresirani mogu lično doći, donijeti sve potrebne dokumente i dobiti odgovore na sva pitanja ili nedoumice koje možda imaju. Na ovaj način želimo našim klijentima pomoći i olakšati, te ubrzati cijeli proces. Walk-in urede smo trenutno otvorili u poslovnicama u Bihaću, Sarajevo i Mostaru, a u skorijoj budućnosti planiramo da koncept širimo i na ostale poslovnice.”

Povećanim brojem odlazaka, kako pojedinaca, tako i porodica van granica BiH, agencija zasigurno ima dosta planova za usavršavanje svojih usluga i potencijalnim širenjem broja poslovnica. Možete li sa nama podijeliti koji su naredni koraci za Jobstep International?

“Naš cilj ostaje isti, kao i kada smo tek počeli sa radom: da pomognemo svim zainteresiranima kako bi što brže i uspješnije prošli cijeli proces pronalaska posla, prikupljanja potrebne dokumentacije i odlaska u Njemačku. U narednom periodu, pored novih walk-in ureda, plan je da otvorimo i poslovnice na novim lokacijama. Nastavljamo da ulažemo i u edukaciju i napredovanje našeg tima, širimo saradnje s poslodavcima i unapređujemo svoje usluge.

Odgovore na sva pitanja vezana za nostrifikaciju diplome i proces odlaska u Njemačku, kao i informacije o agenciji i našim poslovnicama, možete pronaći na našoj oficijelnoj web stranici www.job-step.net. Sve novosti o aktuelnim vijestima vezanim za proces odlaska u Njemačku, kao i uvijek otvorene oglase za posao za neke od najtraženijih zanimanja, možete pronaći na zvaničnim Facebook i Instagram stranicama, a naš stručni tim će vam odgovoriti i na potencijalne upite za usluge koje nude.”