Sun Pack Tešanj u budućem periodu planira investicije veće od milion KM

Sun Pack Tešanj u budućem periodu planira investicije veće od milion KM

Kompanija Sun Pack d.o.o. iz Tešnja, u Bosni i Hercegovini, namjerava u budućem periodu investirati više od milion KM, te novim poslovnim objektom pomoći razvoju bh. privrede i širenju poslovanja u inostranstvu.

Kupci firme Sun Pack d.o.o su većinom proizvođači iz oblasti proizvodnje i prerade mesa i mesnih prerađevina, mlijeka i mliječnih prerađevina, proizvodnje kolača i drugih pekarsko koditorskih proizvoda.

Među njima su trgovine i tržni centri, proizvođači i pakeraji voća i povrća, restorani, hoteli, fast foodovi, aščinice i drugi proizvođači gotove hrane.

Osnovana je 2015. godine, a nastala je kao rezultat dugogodišnjeg iskustva za inostranu firmu. Stečeno znanje i iskustvo je bilo osnova za osnivanje firme Sun Pack i njeno daljnje uspješno poslovanje.

Kompanija se bavi distribucijom ambalaže za pakovanje, prvenstveno za prehrambenu industriju. Osim velikog broja materijala koji se koriste za ambalažu za prehrambene proizvode, u paleti proizvoda su i mašine za pakovanje.

Materijali koje koriste za ambalažu prilagođeni su vrstama hrane koja se u njih pakuje, te posebnim zahtjevima kupaca koji žele da njihov proizvod bude prepoznatljiv na tržištu.

Firma ima značajan broj distributivnih ugovora za zastupništvo na teritoriji FBiH, a i šire u regiji.

S obzirom na to da prati i tehnološke inovacije i napretke u sferi pakovanja u Evropi i svijetu u mogućnosti je odgovoriti svim posebnim zahtjevima i potrebama kupaca, što se tiče očuvanja svježine, dugotrajnosti, produžetka roka trajanja, dizajna, izgleda, funkcionalnosti i slično. Poslovanje se bazira na fleksibilnom odnosu sa kupcima, u smislu isporuke robe na traženu adresu.
Sun Pack se uspješno razvija iz godine u godinu, zahvaljujući ozbiljnom i poslovnom pristupu poslu, kupcima, dobavljačima i ostalim partnerima, a uprava i radnici nastoje imati sluha za potrebe kupaca te ponudu prilagoditi potražnji na tržištu.

Zahvaljujući uvođenju novih artikala i materijala koje je, prema procjeni kompanije, bilo potrebno bh. tržištu, došlo je do značajnog povećanja prihoda u odnosu na prethodnu godinu, te pozitivnog diferenciranja i prepoznatljivosti u branši.

Praćenje svjetskih trendova i inovacija u sektoru pakovanja dovelo je do toga da je konkurentnost firme vrlo brzo dostigla najviši nivo. Praćenjem inovacija i potreba tržišta, plasirano je nekoliko novih artikala i materijala koje su brzo našle svoje mjesto na tržištu, kako cjenovno tako i kvalitetom, te donijele dodatne benefite u smislu same konkurentnosti firme i njene pouzdanosti kao dobavljača koji iznalazi adekvatna i inovativna rješenja za kupce”, izjavila je direktorica kompanije Šemsa Mujaković u razgovoru za ”Poslovne novine”.

Podsjetila je kako ambalaža za pakovanje, kao proizvod, ima višestruki značaj i ulogu kod zažtite proizvoda, pogotovo kada je u pitanju hrana, stoga je jako bitna njena upotreba.

Upotrebom ambalaže štitimo ono što konzumiramo. Adekvatnom ambalažom naši kupci obezbjeđuju bolje čuvanje hrane, njen ljepši izgled i time postižu veću prodaju i prihode. Ponudom konkurentnih cijena i odlične kvalitete materijala, jačamo konkurentnost i naših kupaca, povečavajuči tako njihove prihode”, istakla je Mujaković.

Mujaković je dodala kako je razvoj firme u kontinuiranom rastu, što direkto i indirektno ima uticaja na bh. privredu, kako u smislu poreza, doprinosa, prihoda, tako i u smislu otvaranja novih radnih mjesta.

Plan je nastaviti uzlaznom linijom, te u dogledno vrijeme proširiti kapacitete firme na proizvode od drugih vrsta materijala, proizvodnju istih te prodaju proširiti i na ostale industrijske grane, gdje su već napravljeni određeni koraci”, istakla je Mujaković.
Ove godine su započete aktivnosti oko izgradnje novog poslovnog objekta firme, koji će omogućiti i olakšati dalji razvoj firme, te bržu realizaciju planiranih poslovnih aktivnosti.

Vrijednost planirane investicije je veći od milion KM i trebala bi biti realizovana u toku 2022. godine.
Proizvodno-skladišna zgrada je korak ka prelasku sa distribucije i trgovine u sferu proizvodnje, pa time i širenju liste industrijskih grana koje bi postale potencijalana ciljna skupina kupaca firme Sun Pack d.o.o.”, pojasnila je Mujaković.

Autor: A. P.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.