Tema u fokusu

Wine Time d.o.o. Tuzla – jedinstveni koncept prodaje svjetskih brendova vina


Iako osnovana prije svega pet mjeseci, mlada i ambiciozna kompanija Wine Time d.o.o. Tuzla, koja se bavi uvozom i prodajom vina na tržištu BiH, već je postigla zapažene rezultate u podizanju nivoa kulture prodaje i konzumiranja vina u našoj zemlji.

Kompanija Wine Time d.o.o. Tuzla, koja se bavi uvozom i prodajom vina na tržištu BiH, osnovana je u oktobru 2021., a ubrzo otvaraju i specijaliziranu radnju In Vino Sarajevo u Sarajevu.

Za vrlo kratko vrijeme kupci u BiH su prepoznali vrhunski kvalitet vina koje kompanija Wine Time nudi po povoljnim cijenama u ugodnom ambijentu specijalizirane radnje In Vino Sarajevo na prvom spratu TC Alta.

Wine Time je direktni uvoznik poznatih svjetskih brendova vina poput Ca dei Frati, Champagne Lanson, oficijelnog šampanjca prestižnog teniskog turnira Wimbledon, Bodegas Roda, Varvaglione, Elio Perone, Valter Sirk, kao i oprema za vina: By the glass, Easy cooler, Vacu Vin, itd.

Kušanje vina na licu mjesta

Prema riječima Alise Salković, suvlasnice kompanije Wine Time d.o.o. Tuzla, postali su prepoznatljivi po inovativnosti, kao i po orginalnom pristupu kupcima i konzumentima vina.

„Koncept naše specijalizirane radnje In Vino Sarajevo u tržnom centru Alta u Sarajevu je potpuna novina u Bosni i Hercegovini, pa čak i u regionu, jer imamo specifičan način ponude i prodaje vina. Kupci na licu mjesta mogu kušati vina i nakon toga odlučiti se za kupovinu, svjesni da su dobili vrhunski kvalitet za cijenu koju su platili “, istaknula je Salković.

U proteklih pet mjeseci, prema riječima Samira Salkovića, direktora kompanije Wine Time, realizovali su nekoliko zapaženih projekata, među kojima je i promocija velikih regionalnih vinarija na otvaranju njihove specijalizirane radnje In Vino Sarajevo.

Promocije vinarija i u 2022.

„Prilikom promocije vinara iz Goriških Brda, Valter Sirk, otvorili smo najveću flašu vina u BiH, koja je imala 15 litara, što je bilo zaista impresivno. I u 2022. godini namjeravamo organizovati promocija vinarija najmanje dva puta mjesečno, uz besplatnu degustaciju u TC Alta, promovisanje novih vinarija, povećanje on- line prodaje “, naglasio je Salković.

Osim promocije vinarija, kompanija Wine Time organizuje i razne druge inovativne događaje poput Women &Wine, tokom kojeg su priuštili druženje žena sa našom poznatom bh. vinarkom Milicom Anđelić.

„Sve ove događaje organizuje naš profesionalni tim od četiri uposlenika, koje odlikuje orginalni pristup našim kupcima i konzumentima vina. Naši klijenti su ljubitelji dobrog i kvalitetnog vina, restorani, hoteli“, dodaje Salković.

Brendiranje firme Wine Tme

U kompaniji Wine Time ne kriju da imaju velike planove i ciljeve za budućnost.

„Ova godina donosi jednu dozu neizvjesnosti, zbog svih dešavanja u svijetu i okruženju, ali planiramo uspješan plasman ponuđenih vina na domaćem tržistu, kao i brendiranje naše firme Wine Time, što će nam otvoriti vrata za nove kupce. Želja nam je postati vodeći trgovac vina u Bosni i Hercegovini, kao i da podignemo nivo kulture konzumiranja vina u našoj zemlji“, slažu se Alisa i Samir Salković.

Piše: Irena Vasić-Dobrić