Tema u fokusu

Austrotherm – stabilnim poslovanjem i zalaganjem do uspjeha


 

Iako je privreda na globalnom nivou u proteklom periodu doživjela niz udara i problema, kompanija Austrotherm uspjela je da 2021. završi uspješno, a sve bitne ciljeve i planove koje su imali, kako je za Poslovne novine kazao Denis Malagić, tehnička podrška i marketing menadžer Austrotherma, su i ispunili.

Građevinski sektor nije imao toliko problema kao neke druge grane/branše, ali su nestabilnost tržišta i konstantne promjene cijena u određenoj mjeri otežale posao iziskujući veći trud i konstantno prilagođavanje tržištu“, kazao je Malagić.

Ni pandemija nije zaustavila Austrotherm da ostvaruju neke nove poslovne saradnje i da povećavaju obim posla, te su i u tom, za mnoge kriznom periodu, uspjeli da povećaju broj partnera sa kojima rade, a samim time i da bolje pozicioniraju i plasiraju robu na tržište.

I ove godine planiramo proširiti paletu proizvoda koji izlaze na tržište pod našim brendom. Novi proizvodi ostaju u okviru naše branše, a više detalja će biti poznato nakon zvaničnog pokretanja proizvodnje“, najavio je Malagić.

Planovi za ovu godinu, dodao je, se ne razlikuju od planova koje su imali u proteklih nekoliko godina. Dobra pozicija na tržištu, podrška partnerima, što bolji plasman postojećih i novih proizvoda su neki od osnovnih i konstantnih ciljeva ove kompanije.

Što se tiče novih tržišta, s obzirom na organizaciju na nivou Austrotherm grupacije, za sada naša kompanija ostaje prisutna na svim dosadašnjim tržištima (BiH, Hrvatska i Slovenija), pa je naš primarni fokus na što boljem pozicioniranju našeg brenda na već postojećim tržištima“, istakao je Malagić.

Primarno tržište na kojem rade je tržište Bosne i Hercegovine, dok su njihova izvozna tržišta bazirana na tržište Hrvatske i Slovenije.

Što se tiče poslovanja, mogu samo naglasiti da je promet robe ka izvoznim tržištima blago porastao u protekle dvije godine. Planovi daljeg razvoja se uglavnom usmjeravaju ka što jačem prisustvu brenda na svim tržištima na kojima radimo, širenju proizvodnih kapaciteta kao i uvođenju novih proizvodnih programa u našu postojeću paletu proizvoda, održavanje kvaliteta proizvoda kao i dobrih partnerskih odnosa, a sve to uz konstantno prilagođavanje aktuelnim situacijama na tržištu“, zaključio je Malagić.

Piše: Minela Pamuk