Priče bonitetno pouzdanih

Minaco – eksluzivni zastupnik svjetskih brendova industrijskih maziva Castrol, Mobil, Aral, Condat


Zastupnik vodećih svjetskih proizvođača maziva za industriju u BiH, Minaco d.o.o. Gradačac u 2022. realizovat će započetu saradnju sa pojedinim velikim bh. kompanijama s kojima prelazi na kompletno poslovanje i uvodi usluge čišćenja mašina u firmama koje se bave obradom metala.

Kompanija Minaco d.o.o. Gradačac osnovana je 2001 godine kao zastupnik Castrol, Aral, British Petrol-BP brenda maziva za industriju za BiH i već duži niz godina slovi za izuzetno uspješnu bonitetno pouzdanu firmu, koja je primjer kako treba stvarati izvrsne poslovne rezultate, brinuti o poslovnim partnerima, zaposlenicima i imidžu firme.

Tokom godina, Minaco je postao zastupnik još jednog velikog svjetskog brenda Mobil, kao i nekoliko vodećih svjetskih proizvođača Condat, Matrix, Anderol, Nynas, HY-PRO.

Prema riječima Azema Sulejmanovića, direktora kompanije Minaco d.o.o. Gradačac, nedavno su postali zastupnici još jedne od vodećih svjetskih firmi za proizvodnju alata za obradu rezanja Seco.

Distribucija cca. 1000 tona proizvoda godišnje

Kompanija Minaco godišnje distribuira kupcima oko 1000 tona proizvoda pomenutih svjetskih proizvođača maziva, koje zastupamo u BiH. Uz pomenute svjetske brendove, osnovali smo i vlastiti brend maziva pod nazivom Energo. Proizvodima našeg brenda Energo pokrili smo veliki dio tržišta u BiH, koji ne zahtijeva primjenu maziva svjetskih brendova. Na taj način u mogućnosti smo pružiti kompletnu ponudu kupcima iz metalnog sektora u BiH, koji se bave obradom metala“, istaknuo je Sulejmanović.

Petnaest zaposlenih radnika u kompaniji Minaco uvijek je na raspolaganju svojim klijentima, njih oko 1000. Nude im kompletnu podršku po pitanju primjene maziva u proizvodnji, od proračuna podmazivanja, izbora vrste maziva, pa do kontrole i preporuke tehnoloških procesa.

Ovim pristupom pokušavamo našim klijentima smanjiti troškove poslovanja, uz primjenu najkvalitetnijih proizvoda. Za njih držimo veliku količinu proizvoda na lageru, što im garantuje da neće imati zastoje u proizvodnji i troškove u poslovanju. Takođe, našim kupcima obezbjeđujemo opremu, kako bi na lakši i jednostavniji način primjenili proizvode u svojim radnim sredinama, u čemu im pomaže naše tehničko osoblje“, objašnjava Sujemanović.

 

Prihod uvećan za 15 posto u 2021.

Kompanija Minaco se u 2021. godini se suočila sa izazovima nestašice proizovoda, kao i povećanjem cijena na globalnom nivou.

Krizu smo relativno uspješno riješili stvaranjem većih zaliha roba kojima trgujemo, kao i povećanim angažmanom osoblja, što je kod kupaca stvorilo osjećaj pouzdanosti i sigurnosti, te dovelo do toga da kvalitetno održimo naše poslovanje. Zahvaljujući tome, prihod naše kompanije u 2021. godini u odnosu na 2020. godinu je uvećan za 15 %.“, tvrdi Sulejmanović.

Poslovna strategija kompanije Minaco sastoji se u tome da sve svoje aktivnosti realizuju u najkraćem mogućem roku, odnosno da što je više moguće skrate vrijeme od upita kupaca, pa do isporuke na njihovo skladište.

Našom politikom kvaliteta nastojimo da svi zaposleni, počev od direktora tehničkog osoblja, osoblja u proizvodnji i administraciji, pa do vozača, funkcionišu nesmetano. Mi konstantno edukujemo naš kadar, te i na taj način pratimo svjetske trendove i uspijevamo zadržati naše poslovanje na visokom nivou“, objašnjava Sulejmanović.

Pokretanje usluge čišćenja mašina

Glavni prioriteti kompanije Minaco u 2022. godini je da realizuju započete projekte sa pojedinim velikim bh. firmama, s kojima prelaze na kompletno poslovanje. Također, u planu imaju i pokretanje usluge čišćenja mašina u firmama koje se bave obradom metala.

U tekućoj godini očekujemo da ostanemo približno na nivou kojem smo i sada, s tim da svakako težimo povećanju poslovanja, što uveliko zavisi i od globalnih kretanja na koje ne možemo uticati“, rekao je Sulejmanović.

Piše: Irena Vasić Dobrić