Rad kompanije asioso od samog njenog osnivanja baziran je na remote principima rada tako da je pandemija i promjene u načinu rada, koje je ona donijela, u ovoj kompaniji nisu ni osjetili.
Kako je za Poslovne novine kazao Goran Stefanović, CEO kompanije asioso d.o.o., osim što nisu osjetili promjene u načinu rada u proteklom periodu, nisu ni u jednom trenutku osjetili potrebu za smanjenjem broja saradnika, kako su to na početku pandemije činile pojedine kompanije.
“Tokom pandemije se pokazalo da digitalni biznis doživljava ekspanziju pa je tako i kod nas nastala potreba za razvijanjem posla i tima. Iz pojačanog obima poslovanja je proizašlo osnivanje nove poslovne jedinice u Beogradu, koju smo osnovali u jeku pandemije”, kazao je Stefanović, te dodao:
“Prošla godina je za asioso bila izazovna. Ipak smo uspjeli ostvariti sve naše zacrtane ciljeve i nastaviti zdravi rast kompanije. Kontinuirano smo u porastu i kao do sada su nam stabilnost i održivo poslovanje najbitniji faktori za budućnost”.
Posebno su, dodaje, ponosni na svoje saradnike ali i klijente jer imaju sreću da rade za poznate brendove B2B industrije.
“Tu možemo da navedemo imena kao što su ThyssenKrupp, Ledvance, Benteler, Audi, Knorr Bremse, Würth, Rohde & Schwarz i mnogi drugi. Također, radimo projekte za klijente iz edukativnog sektora tako da smo ponosni što sarađujemo sa dva najveća univerziteta u Minhenu i to Hochschule München i Ludwig-Maximilians-Universität. Posebno izazovne projekte radimo u segmentu Product Information Management (PIM) i eCommerce. Tu smo, u posljednjih godinu dana realizovali značajne Single Source Publishing projekte”, kaže Stefanović.
Kompanija asioso je jedna od brzorastućih kompanija, a na pitanje kako su postigli tako dobre rezultate Stefanović kaže kako ne postoji poseban recept za uspjeh.
“Najbitnije je fer poslovanje kako sa klijentima tako i sa saradnicima. Ono što nam je uvijek pomagalo jeste što u svemu što radimo želimo da budemo najbolji, kao i da obezbijedimo sigurno i održivo poslovanje”, poručio je Stefanović.
Kompanija asioso radi najviše za tržišta sa njemačkog govornog područja, ali imaju i internacionalne klijente iz Amerike, italije itd.
“Želimo u budućnosti, kao i do sada, da budemo zdrava, čvrsta i uspješna kompanija koja radi po svim pravilima legalne tržišne ekonomije. Naravno da i dalje imamo strategiju rasta na svim područjima gdje poslujemo, pa čak razmišljamo da eventualno proširimo naše poslovanje i na nove teritorije”, zaključio je.
Kompanija postoji od 2017. godine i bavi se consultingom i realizacijom web projekata na bazi softverskih enterprise rješenja. Rade za poznate brendove iz B2B industrije. Ono što nude klijentima je IT consulting, koncepcija, razvoj softverskih riješenja kao i service delivery managament.
Tehnološki sarađujemo sa poznatim softverskim kućama i njihovim state of the art riješenjima www.pimcore.com i https://www.e-spirit.com/en/homepage/.
Piše: Minela Pamuk