Početkom ove godine u Sarajevu je otvorena prva multibrend prodavnica dizajnerskih čarapa, u prvom redu, za muškarce.
“Ideja i inspiracija za potpuno drugačiji koncept i pristup odijevnom predmetu poput čarapa nastala je sasvim slučajno, naime, iz potrebe za idealnim poklonom za mog supruga Ahmeda“, istakla je vlasnica kompanije, Devsa Mašić.
Riječ je o muškim čarapama visoke kvalitete izrađenim od bambusa, bukve, kašmira, merceriziranog pamuka, a dodatno su specifične po tome što nemaju šavove. Zbog originalnog načina izrade, ne radi se o serijskoj proizvodnji, već se svaki par stvara sa posebnom pažnjom i ljubavlju, poštujući najzahtjevnije OEKO-TEX standarde.
“S obzirom da bi proizvodnja čarapa od ovakvih materijala u BiH podrazumijevala značajnije investicije na samom početku, kao i poseban know-how i pleteće mašine koje bismo morali uvoziti iz inostranstva, odlučili smo se da prvobitno investiramo u najbolji mogući uvoz i na taj način ispitamo koliko je tržište BiH željno kvalitete u ovom smislu. Za samo prva 3 mjeseca poslovanja možemo potvrditi da itekako jeste”, kazala je Devsa, te dodala kako im je konačan cilj pokrenuti proizvodnju čarapa pod vlastitim brendom “Nomad”.
Pored maloprodaje, svoju djelatnost su proširili i na izradu unikatnih korporativnih poklona, te za svaku pojedinačnu narudžbu ulažu veliki trud kako u dizajniranje čarapa, tako i drvenih kutija od punog drveta u koje se čarape sa posvetom pakuju.
“U našem izložbenom salonu i na online shopu trenutno su dostupna tri brenda čarapa: Livoni (italijanski brend sa proizvodnjom u Turskoj), De Pante (Srbija/Makedonija) i Oh Sox parfumirane čarape (Litvanija). Sa istoimenim proizvođačima imamo apsolutnu slobodu u odabiru materijala i dezena, kao i prijedlozima novih. Ova tri brenda mogu parirati svjetskoj kvaliteti u svakom smislu, pa i kada je riječ o pakovanju. Potrudili smo se da pored ekskluzivne i elegantne kolekcije, obezbijedimo našim kupcima i casual modele koji su idealni za svakodnevnu nošnju“, ističe Devsa.
“Raduje nas činjenica da su kupci u kratkom vremenskom roku prepoznali naš kvalitet, te da kao mali biznis dvoje supružnika bez ikakve finansijske pomoći države samostalno radimo, upošljavamo male zanatske saradnike i na taj način rastemo zajedno“, ističe Devsa i dodaje kako je dodatna inspiracija za kreiranje pravog malog man cave shop-a bila činjenica da se u posljednje vrijeme otvaraju prodajna mjesta orijentisana isključivo na žene i da u tom smislu nedostaje više pažnje na muškarcima.
Klix.ba