Novosti

Ambasadorica brenda Porsche, Emma Raducanu: Ko ne želi osvojiti Porsche?


Na US Open-u koji se održao tokom ljeta 2021. godine, Emma Raducanu je postala prva kvalifikantica ikada koja je osvojila Grand Slam i tako ušla u historiju tenisa. Sada će debitovati na Porsche Tennis Grand Prix turniru. Uoči svog prvog nastupa u Štutgartskoj Porsche Areni, 19-godišnja Britanka u intervjuu govori o tome koliko se raduje turniru i o svojoj ljubavi prema Porscheu i moto sportu, te kakav je osjećaj biti ambasadorica Porsche brenda.

Emma, već si nekoliko puta bila u Njemačkoj. Čega se sjećaš iz Njemačke?

Još uvijek se sjećam kako sam se prskala kod fontana ispred katedrale u Kelnu“ Posjetili smo dolinu rijeke Rajne i rijeke Moselle. Kasnije sam pobijedila u juniorskom takmičenju u Durenu, a zatim i na turniru u Hamburgu 2017. godine. Dakle, imam neke lijepe uspomene na Njemačku.

Ovo će biti tvoj debi na Porsche Tennis Grand Prix turniru. Koliko se raduješ tome?

Uzbuđena sam što ću svoj prvi WTA turnir ikada igrati na šljaci. Lijepo je što je to Porsche Tennis Grand Prix turnir. Pratim ovaj događaj od mladosti i za mene je to uvijek bio turnir gdje pobjednik dobija Porsche automobil. To je bilo jedinstveno i upamtila sam to. Otkad sam na turneji, čula sam toliko dobrih stvari o Porsche Tennis Grand Prix turniru. Znam da je to jedan od najpopularnijih turnira u sezoni, što i nije čudo – jer ko ne želi osvojiti Porsche?“

Sa devet od Top 10 svjetskih igrača, turnir ima izuzetno jaku konkurenciju. Koliko te motiviše tako jaka konkurencija?

Bit će izazovno, ali već sam dobijala mečeve protiv nekih od tih igrača u ovoliko kratko vremena koliko sam na turneji.“ Bilo bi vrlo motivirajuće dodati još poneku pobjedu mojim rezultatima protiv najboljih igrača na svijetu, posebno na šljaci gdje imam malo iskustva jer u Velikoj Britaniji zapravo nema terena od šljake. Ova sezona na šljaci čiji je vrhunac French Open će za mene predstavljati zanimljiv izazov, ali definitivno onaj kojem se radujem.“

Ako budeš imala vremena, hoćeš li obići Stuttgart i svratiti u šoping ili posjetiti muzej kompanije Porsche?

„Mislim da je Porsche muzej definitivno iznad šopinga na mojoj listi prioriteta ako bude slobodnog vremena. Ili čak i ulazak u fabriku kompanije Porsche.“

Ti si veliki ljubitelj motosporta. Šta ti se to kod njega dopada?

Mislim da je to super stvar i volim osjećaj brze vožnje i utrkivanja. Ekstremno ubrzavanje i jako kočenje, ali me također zanima mehanika i inženjering.“

Još kao dijete si imala dodira sa moto sportovima.

„Počela sam rano, još kao 6-godišnja djevojčica, ići na karting i zbog toga sam se osjećala drugačije od drugih djevojčica i dječaka na jedan vrlo poseban i pozitivan način. Mnogo više kul. Toliko sam se zabavljala da sam zapravo postala dobra i imala dosta samopouzdanja. Kasnije mi je motokros predstavljao korak naprijed i veći izazov u odnosu na karting. Ali bilo mi je i jako zabavno, jer, budimo iskreni, koje dijete ne voli da se valja u blatu?“

Postoje li sličnosti između motosporta i tenisa?

„U motosportu se uvijek radi na kontinuiranom poboljšavanju. To je ono što volim. I gdje postoji sličnost sa tenisom. Na terenu također uvijek morate biti koncentrisani, instinktivno reagovati na nove situacije i pronaći brza rješenja. Čovjek ulaže puno vremena i truda pripremajući se i vježbajući kako bi barem malo napredovao. Ali razlike u moto sportovima su daleko više minimalne nego u tenisu, jer tu govorimo o milisekundama i sekundama. I tu je još jedna razlika, posljedice kada napravite grešku u tenisu nisu tako ozbiljne.“

Kakav je osjećaj voziti? Kakav si ti vozač?

„Rekla bih da sam vrlo siguran i pristojan vozač koji uživa u brzom kretanju kada je to dozvoljeno. Kada sam kući, vozim tri sata dnevno kako bi vježbala. Na svojim putovanjima ne vozim često jer sam još uvijek premlada da iznajmim automobil.“

Kompanija Porsche se prvenstveno takmiči u utrkama izdržljivosti i Formuli E. Koje utrke bi najviše željela doživjeti uživo, na stazi?

„Utrke na duge staze su poput dugog i napetog teniskog meča u tri seta u kojoj se na kraju sve svodi na koncentraciju i vještinu. Također ih je jako zabavno gledati. Formula E je fascinantna jer je to ekološki prihvatljiva i inovativna trkačka serija, i znam kakav obrtni momenat i kakvo ubrzanje njihovi elektromotori mogu da ostvare. Pošto se automobili koji se takmiče ne razlikuju toliko, u Formuli E ima više preticanja nego u drugim trkačkim serijama. I to je očigledno jedan od najuzbudljivijih aspekata moto sporta.“

Sa kojim vozačem biste voljeli imati lekciju iz vožnje i u kojem autu?

„Voljela bih da to bude model 911 jer mi je najdraži, ili možda super sportski 718 Cayman GT4 model. Što se tiče vozača, Daniel Ricciardo bi bio moj favorit jer mislim da su njegove vještine i opuštenost najzabavniji i najpogodniji za učenje i brzo napredovanje.“

Tvoj omiljeni model Porsche automobila je 911. Zašto?

„Dva moja bivša trenera vozila su model 911. Kad god bih se pojavila na treningu, ujutro prije škole, vidjela bih njihov Porsche, i bila bih oduševljena. Stvarno mi se sviđa taj auto. Stvarno želim taj auto. A onda, dok sam odrastala, otišla bih u Brands Hatch i gledala finale Carrera kupa. Svaka generacija modela 911 je tako jedinstvena i tako lijepa na svoj vlastiti način. Taj auto je legendaran. Simbol koji predstavlja performanse, imidž i stil.“

Već si ispunila mnoge snove na terenu i van njega. Kako ostaješ motivisana?

„Mislim da će se neki novi izazovi uvijek pojavljivati i da ću uvijek restartovati svoje ciljeve. Lično sam veoma fokusirana na poboljšanja koja mogu unijeti u svoju igru i to me mnogo motiviše.“

Nedavno ste postali ambasador brenda Porsche. Kakav je to osjećaj?

„Biti ambasador brenda Porsche je nešto što mi mnogo znači. Porše je brend koji me je fascinirao dok sam još bila dijete. Jako mi je važno stajati uz partnere i brendove prema kojima osjećam veliku strast i sa kojima se poistovjećujem. Porsche je iz tog razloga brend koji savršeno odgovara tom opisu. Smatram da je partnerstvo nevjerovatno i naravno da sam uzbuđena zamišljajući sve ono što ćemo zajedno raditi u budućnosti.”

Dodatne informacije, filmski i foto materijal u Porsche Newsroom-u: newsroom.porsche.com