Tema u fokusu

Panel: E-commerce trgovina u Bosni i Hercegovini


Projekt za razvoj e-tržišta u BiH ima za cilj kreiranje radnih mjesta kroz edukaciju kupaca i prodavača/kompanija o prednostima i izazovima e-commerca. Tržište u BiH dugo je zaostajalo za svjetskim trendovima u online poslovanju, međutim situacija se mijenja.

Zanima li Vas kako najbolje i najsigurnije koristiti ovakvu vrstu prodajnog kanala? Kako najbolje kupovati online ili kako najbolje poslovati online? Kakvi su trendovi? Koliko je online kupovina sigurna?

Odgovore na ovakva pitanja možete pronaći upravo kod onih koji su svijet online poslovanja, prodaje i kupovine kreirali i unaprijedili na tržištu BiH.

Poslovne novine, u saradnji sa bonitetnom agencijom LRC, a uz podršku Vanjskotrgovinske komore BiH i pokroviteljstvo NLB banke d. d. Sarajevo, 19. i 20. maja organizuju konferenciju i Masterclass u hotelu Termag na Jahorini na kojoj će okupiti veliki broj brzorastućih kompanija i zainteresovanih učesnika.

Prvi dan rezervisan je za B2B umrežavanje uspješnih privrednika i panel „Internet trgovina u BiH” na kojem će panelisti govoriti o različitim segmentima online poslovanja i praktičnim savjetima iz prakse.

Branka Gačina, direktorica Sektora za digitalno bankarstvo, razvoj proizvoda i prodaje NLB banke d. d. Sarajevo, govoriće o karakteristikama, prednostima i manama online poslovanja te predstaviti NLB e-commerce uslugu i kome je sve namijenjena.

Napominjemo, NLB Banka je pokrenula kampanju u kojoj je odabranim trgovcima ponudila besplatnu e-commerce podršku u saradnji za članicama asocijacije.

Maida Mehmedagić, direktorica poslovnog razvoja kompanije Visa CEMEA za region jugoistočne Evrope, osvrnuće se na postojeće globalne trendove u elektronskom plaćanju ali i to koliko je globalna pandemija uticala na navike potrošača u BiH.

U kojem je stadiju razvoja e-commerce u BiH u poređenju sa regijom zapadnog Balkana, tome šta najviše sputava razvoj u smislu troškova paymenta i shippinga te primjerima iz prakse govoriće Alma Ahmić, direktorica Asocijacije za internet trgovinu „eComm“.

O iskustvima iz prakse, pokretanju biznisa i startupa u domenu online trgovine (OLX iskustva, Korpa, integracija praćenja, dostave i sl.) te načinu na koji je pandemija uticala na cjelokupan sistem govoriće Jasmin Marić, koji je u kompaniji OLX zadužen za razvoj poslovanja.

Iz kompanije Misija Sarajevo direktor Dino Hajrić bazirati će se na teme razvoja vlastiti web shop rješenja i uvezivanja potrebnih stvari, a govoriće i o tome šta možete očekivati kad pokrenete web shop te kako unaprijediti online prodaju.

Od početka pandemije potražnja za online web shopovima je porasla. Populacija sve više pribjegava online poslovanju iz različitih razloga. S tim u vezi, dolazimo do potpuno nove ere poslovanja. A kako bi bilo lakše, podršku nakon panela možemo potražiti u predavačima.

Spomenimo i da je drugi dan konferencije rezervisan za MasterClass „Tajne uspješne prodaje“ na kojem će govoriti vodeći regionalni i domaći predavači o kojima smo već pisali.

Razgovarala: Nermana Suša