Tema u fokusu

G-Petrol:Poslovanje u korist i prema potrebama potrošača


Direktorica Maloprodaje G-Petrol d.o.o. Edina Biščević u intervjuu za Poslovne novine govori o inovacijama, uslugama, širenju maloprodajne mreže i drugim koracima koje kompanija G-Petrol čini, kako bi izašla u susret potrošačima i unaprijedila iskustvo kupovine na Gazprom i NIS Petrol benzinskim stanicama.

Sa više od 40 benzinskih stanica u Bosni i Hercegovini, predstavljate jednog od lidera među naftnim kompanijama. Posljednjih godina aktivno radite na modernizaciji maloprodajne mreže, pa tako nove i postojeće stanice dobijaju potpuno novi vizuelni identitet i opremljene su po najvišim standardima. Koje novine donosite potrošačima novim konceptom na Gazprom i NIS Petrol benzinskim stanicama?

“Prije svega, potrošače nastojimo da privučemo stalnim unapređenjem kvaliteta proizvoda i usluga koje nudimo. Ne mislim samo na vrhunska goriva i robu široke potrošnje, već i na inovativne usluge koje unaprijeđuju potrošačko iskustvo. Također, benzinske stanice nisu plansko mjesto kupovine, tako da uvijek imamo zadatak da potrošači koji su na putu, prepoznaju kvalitet i uslugu na našim stanicama, da se osjećaju ugodno i da nam se rado vraćaju. U tom pogledu dosta truda ulažemo u naše osoblje, kao i same proizvode. Istakla bih prije svega, vrhunski kvalitet našeg premium goriva koje redovnom upotrebom unaprijeđuje performanse motora. Zatim, tu je i naša kafa, pod brendom Drive Cafe, koja je na svim benzinskim stanicama jednakog kvaliteta. Kafa se služi u posebno dizajniranim čašama, simpatičnog motiva, kako bi privukli i mlađu populaciju. Dosta pažnje poklanjamo i samom asortimanu gastro proizvoda gdje se na većini naše mreže služe ručno pravljeni sendviči od svježeg peciva. Također brinemo i o asortimanu široke potrošnje koji se nalazi u našem shopu, jer se trudimo da ponudimo našim potrošačima nešto novo, od konditoraja, pa sve do programa lojalnosti.”

Pored širokog asortimana naftnih derivata, kompanija G-Petrol je uvodila i mnoge dodatne usluge, a jedna od njih je i program lojalnosti ZAJEDNO NA PUTU. Možete li nam reći više o programu lojalnosti i njegovim benefitima?

“Program Zajedno na putu je naš program lojalnosti koji pruža kupcu niz pogodnosti pri svakoj kupovini goriva, roba i usluga na našim benzinskim stanicama. Pri kupovini kupac ostvaruje određene bonus poene koji se deponuju na njegovu karticu Zajedno na putu. U bilo koja doba kupac može da iskoristi svoje sakupljene bodove kupovinom na našim stanicama. Naravno, ovisno od potrošnje, razlikuju se i nivoi pogodnosti – srebro, zlato i platina, koji su detaljno opisani na našoj stranici www.zajednonaputu.ba”

Novina ZAJEDNO NA PUTU programa lojalnosti je da je sada moguće karticu koristiti i putem telefona, dakle virtuelno. Da li smatrate da će ovo u praksi imati dodatni efekat i jeste li zadovoljni brojem kupaca koji su pristupili ovom programu?

“To je svakako inovativna i olakšavajuća pogodnost za sve naše korisnike. Implementacijom ove aplikacije kupac na svome mobilnom uređaju ima vrlo brzo pristup svim informacijama o benefitima koje nudimo, kao i skupljenim bodovima koje je ostvario kupovinom na našim benzinskim stanicama. U današnjem vremenu kada su pametni telefoni neodvojiv dio našeg poslovnog i privatnog života, od posla do same zabave, tako i mi kao kompanija idemo u tom pravcu i za sada imamo dosta velik odziv kako postojećih korisnika, tako i novih koji su već instalirali aplikaciju.
Naravno, da ne bi bili zanemareni pojedini korisnici, i dalje imamo u ponudi plastične kartice koje imaju istu funkcionalnost i iste pogodnosti kao virtualna kartica.”

Tokom protekle dvije godine otvorili ste nekoliko savremenih Gazprom benzinskih stanica u BiH. Sa pozicije direktora Maloprodaje, da li u ovom trenutku možete da nam kažete nešto više o planovima modernizacije i razvoja u ovoj godini?

“Protekle godine su bile poprilično izazovne uzimajući u obzir Covid situaciju i činjenicu da je sve bilo dosta otežano, ali eto i pored svih tih okolnosti, G-Petrol kompanija je uspjela da otvori 5 novih benzinskih stanica, i to četiri u Gazprom brendu i jednu u NIS Petrol brendu. Što se tiče daljnjeg širenja svakako da smo veoma zainteresirani i da idemo u tom pravcu, međutim takve odluke zahtjevaju dosta rada i analiza, od samog tržišta BiH do potrošačkih potreba i konkurencije. Za taj dio su nam zadužene kolege iz razvoja koji intenzivno rade na tome. Plan svakako postoji.”

Nakon šest mjeseci na poziciji direktorice Maloprodaje, kako biste ocijenili period koji je iza vas i vašeg tima?

“Dinamičan i efikasan! Moj tim čine mladi, iskusni i veoma pozitivni ljudi, sa mnoštvom dobrih ideja i voljom za realizaciju istih. Iza nas jeste turbulentan period jer smo imali dosta izazova koje smo zajedničkim snagama uspješno prevazišli. Ono što je najbitnije jeste osmijeh i zadovoljstvo mog tima kada zajedničkim snagama prevaziđemo sve novonastale situacije.”

U energetskoj industriji samo je šest posto žena na ključnim pozicijama u BiH. Ni na globalnom nivou to nije puno bolje. Kakva su Vaša iskustva kao žene u top menadžmentu, i koji su najveći izazovi? Kako se može promijeniti ovaj postotak u korist žena u ovoj industriji?

“Ne bih da se zamjeram muškom spolu, međutim žene na ključnim položajima su zaista pogodak za bilo koju kompaniju. Dosta energije ulažu u saradnju, transparentnost, fleksibilnost i spremnost na priznavanje pogrešaka. Zatim, jasnije, dosljednije rade na komunikaciji i poticanju vrijednosti saradnje i empatije, što se pokazuje najboljim za dalji razvoj. Zadovoljstvo je raditi u kompaniji koja se zalaže za poštovanje principa jednakih mogućnosti i koja radi na osnaživanju uloge žena, na svim nivoima upravljanja, a pritom ostavlja mogućnost za uspješan balans između poslovnog i privatnog života.”