Prvi Youth Business Camp Adria: Znanje, nove vještine iz svijeta biznisa i druženje mladih od 15 do 19

Prvi Youth Business Camp Adria: Znanje, nove vještine iz svijeta biznisa i druženje mladih od 15 do 19

U Sarajevu će se od 27. juna do 08. jula održati prvi Youth Business Camp Adria – Sarajevo namijenjen mladima uzrasta od 15 do 19 godina. Kamp se sastoji od 20 predavanja, 8 sati rada s mentorima, dva izleta te susreta i razgovora sa osobom poznatom po svom iznimnom poslovnom uspjehu. Kamp je nastao po franšiznom modelu i certificiran je od strane World Innovation and Change Management Institute iz Ženeve. Tim povodom razgovarali smo sa Unom Bejtović, direktoricom Kampa, a inače vlasnicom agencije Bejtovic Communications koja je implementing partner za BiH ovog sjajnog programa za mlade.

„Znanje, druženje, iskustva iz prve ruke sjajnih predavača i predavačica, pomjeranje vlastitih granica i iskorak ka dinamičnom svijetu biznisa to su ključne vrijednosti koje će Youth Business Camp Adria Sarajevo ponuditi mladim ljudima koji žele kvalitetne prilike“, ističe Bejtović.

Teme koje će na engleskom jeziku biti obrađene su osnove ekonomije, biznisa i finansija, projektni menadžment, start up, intelektualno vlasništvo, odnosi s javnošću, marketing, kulturološke razlike u biznisu, ali i neke od aktuelnijih tema u vezi sa digitalizacijom modernog doba kao što su: digitalni svijet, digitalne valute i online trgovanje, smjernice za kreiranje web stranica i biznisa. Mladi će također imati priliku čuti nešto o vođenju ličnih finansija, društveno odgovornom poslovanju, ljudskom kapitalu, te umijeću vođenja kompanije.

Svi pokazatelji govore ne samo da mladi odlaze iz BiH nego da tržište radne snage nema kvalitetan kadar, a obrazovni sistem nije još uvijek usklađen sa potrebama tržišta. Zbog toga je ovakav program sjajna prilika da mladi obogate svoje znanje i učine se konkurentnim čak i u ranoj fazi svoje karijere“, objašnjava Bejtović.

Kako ističe, pored poslovnih vještina, predavači i predavačice su pažljivo birani jer nove generacije moraju naučiti nešto i o etici i integritetu kao važnim aspektima njihovog kompletnog profesionalnog bića, te da imaju realan pogled na svoje buduće karijere. Kroz predavanja i radionice, polaznici Youth Business Campa imat će priliku saznati kako ti poslovi zapravo izgledaju te možda prepoznati u sebi neki viška talenat.

Iako želimo fokus staviti na znanja i vještine, ne možemo da se ne pohvalimo ali i zahvalimo ljudima koji su prepoznali ideju Kampa i odlučili podijeliti djelić svog prebogatog znanja i iskustva. Roditelji mogu znati da su djeca u sigurnim rukama jer naši predavači i predavačice su: Melika Husić Mehmedović i Maja Arslanagić-Kalajdžić (Ekonomski fakultet Sarajevo), Amra Hašimbegović (Global Market Solutions), Vedad Halilović (AS Holding), Tatjana Vučić (Filantropski forum BiH), Aldina Hadžić (Starline Mercedes Benz), Ajla Delić (Wolf Theiss), Armin Ridžalović (Ernst & Young), Robert Pešić (Publicis Hrvatska), Suzana Tihi-Babić (Addiko Bank), Selma Riđanović-Kenović (UniCredit bank), Vedran Tičić (ForFive dma).

Predavanja će se održavati u modernom prostoru Homework HUB koji već okuplja mlade ljude, a njegov osnivač Mirza Rastoder i višestruki uspješni poduzetnik Edin Mehić bit će sjajni mentori koji će djecu voditi kroz njihove projektne zadatke do konačne prezentacije pred žirijem.

Posebno nas raduje da je Ministry of Programming odlučio biti prijatelj našeg projekta, te će njihovi predavači Edin Kulović, Asim Halilbašić na čelu sa Farisom Začinom govoriti o najaktuelnijim temama iz svijeta digitalnog poslovanja. Kao dio naše saradnje, polaznici i polaznice Kampa će u okviru studijske posjete upravo posjetiti ovu uspješnu IT kompaniju da vide kako ovakav biznis izgleda „iza scene“.

Također, Al Jazeera Balkans kao jedan od najrespektabilnijih medija u regiji će nam otvoriti svoja vrata, te ćemo dobiti jedinstven pogled na to kako uspješne priče stižu u medije, ali i kako medij funkcionira kao biznis.

Sigurno je da ovakvi projekti privlače pažnju sponzora te organizatori s ponosom ističu da je kao premium sponzor– Jana, oficijelna voda YBC Adria Sarajevo dok su ovaj projekat podržali i BH Telecom, NLB banka, Sinkro.

„Podrška Kampu je pozitivna priča za djecu, roditelje, sponzore, predavače i predavačice, za sve nas, jer ovim želimo dati dodatnu vrijednost našoj zemlji, pružiti mladima priliku i znanje, pokazati im da su uspješni biznisi i sjajni uspješni ljudi u Bosni i Hercegovini rame uz rame sa svim svjetskim kolegama i kolegicama. Istovremeno Kamp se drugi put održava u Zagrebu, ali i Ljubljani, te će uskoro mladi širom svijeta imati priliku razvijati se kroz ovaj sjajan spoj znanja i networkinga!“, zaključila je na kraju Una Bejtović, direktorica Kampa.

Posebna ponuda za kompanije – 1 + ½

Upis polaznika i polaznica je u toku putem zvanične web-stranice Kampa https://youthbusiness.camp organizatori izdvajaju posebnu ponudu za kompanije koje žele dati svojim uposlenicima dodatnu vrijednost, te za dvoje djece iz iste kompanije jedno dijete plaća punu cijenu a drugo sa 50% popusta.

Više informacija na [email protected].

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.