Herceg d.o.o. Srebrenik: Nadjačali izazovna vremena povećanjem dobiti i brojem uposlenika

Herceg d.o.o. Srebrenik: Nadjačali izazovna vremena povećanjem dobiti i brojem uposlenika

Inovativan i moderan dizajn za moderan dom

Herceg proizvodi ispunjavaju najsavremenije zahtjeve u pogledu kvalitete, funkcionalnosti, dizajna, termičke i zvučne izolacije. Nude proizvode i usluge po svjetskim standardima što potvrđuju njihovi klijenti širom Bosne i Hercegovine i Evropske unije.

Vodeća su kompanija u BiH u svojoj djelatnosti sa najvišom ocjenom bonitetne pouzdanosti, rastom prihoda i brojem kvalifikovane radne snage. Razgovarali smo s Unkić Nahidom, direktorom kompanije Herceg d.o.o. Srebrenik.

Nahide, svi podaci pokazuju da je kompanija Herceg lider u svojoj djelatnosti. Na vašoj strani je moderna tehnologija, testni centar, visoko kvalifikovana radna snaga, certifikovani kvalitet. Kako? Kako ste uspjeli nadjačati ova zahtjevna vremena za poslovanje?

Jedna od temeljnih vrijednosti naše kompanije jeste ta što nastojimo da u svakom segmentu budemo prvi. Iz tog razloga naš slogan i jeste “Herceg – broj 1 za prozore i vrata u BiH”. U skladu sa tim, već duži period smo po ostvarenom prometu, broju zaposlenih, vrijednosti izvoza i nekoliko drugih pokazatelja, prvi u Bosni i Hercegovini u našoj djelatnosti. Ovakvi rezultati, s jedne strane daju osjećaj trenutnog zadovoljstva, a s druge strane pritisak da se tim trendom nastavi i u budućnosti. U proteklih 6 godina smo udvostručili vrijednost izvoza, a nadamo da ćemo isto ostvariti i u idućih šest godina.

Preko 37 godina iskustva: Kvalitet na prvom mjestu

Herceg proizvodi ispunjavaju najsavremenije zahtjeve u pogledu kvalitete, funkcionalnosti, dizajna, termičke i zvučne izolacije. Nude proizvode i usluge po svjetskim standardima što potvrđuju njihovi klijenti širom Bosne i Hercegovine i Evropske unije.

Tržišta na kojima smo pretežno zastupljeni, a to su prije svega Holandija i Belgija, zatim Švicarska, Njemačka i Austrija, zahtijevaju visok nivo kvaliteta proizvoda, jer se radi o razvijenim evropskim tržištima na kojima preduzeća iz cijele Evrope žele poslovati. Ispunjenje traženih kriterija je preduslov za poslovanje na ovim tržištima, a konstantno unaprijeđenje i održavanje kvalitete proizvoda nam je omogućilo opstanak na ovim tržištima posljednjih 20 godina. Bosanskohercegovačko tržište procentualno u našoj prodaji nosi mali udio, ali u pogledu kvaliteta proizvoda koje isporučujemo u BiH on je identičan onom koji je namijenjen izvozu na pomenuta tržišta.

U odnosu na prošlu godinu povećanje uposlenika 14%

Kako biste opisali organizacijsku strukturu Herceg-a i na koji način dolazite do novih zaposlenika i partnera?

Organizaciona struktura naše firme se gradila i mijenjala tokom proteklog perioda, u skladu sa uočenim potrebama. Generalno posmatrano, ne razlikuje se uveliko u odnosu na većinu drugih preduzeća. Pored direktora, postoje rukovodioci pojedinih sektora koji su odgovorni za rad zaposlenika u tim sektorima, zatim slijedi niži nivo rukovođenja koji operativno rukovodi procesom rada. Naša firma trenutno upošljava 417 radnika, i u odnosu na isti mjesec prošle godine imamo povećanje broja zaposlenih za nešto više od 14%. Tehnike zapošljavanja koje koristimo, pored standardnih oglasa za zaposlenje, obuhvataju i preporuke naših postojećih zaposlenika. Trenutno nemamo problema u pogledu nemogućnosti povećanja kapaciteta zbog nedostatka radne snage, ali je sve izraženiji problem slabijeg kvaliteta novozaposlenih, koji nastojimo prevazići organizacijom internih obuka prilikom zaposlenja. U pogledu poslovanja, naš prvenstveni cilj jeste održati zadovoljstvo naših postojećih kupaca, te nastojimo zajedno s njima se razvijati. Većina naših novih kupaca su došli na osnovu preporuka nekog od naših postojećih partnera (kupaca ili dobavljača).

Mijenja se poslovna kultura i stvara drukčiji poslovni sistem

Na koje biste izazove poslovanja rado skrenuli pažnju? Prvo kada je riječ o BiH, drugo kada je riječ o radu van njenih granica.

Izazovi koji su vezani za BiH će se prvenstveno odnositi na problem daljnjeg povećanja kapaciteta, zbog nedostatka kvalifikovane radne snage. Iz tog razloga, biće potreban sve veći stepen automatizacije proizvodnih procesa, kako bi se bar djelimično zamijenio rad čovjeka sa radom mašine. Borba za kvalitetnim kadrovima će postati izraženija i između firmi u BiH, pri čemu će firme koje nude bolje uslove za zaposlenike biti u prednosti u odnosu na niskoprofitabilne firme i djelatnosti. One će se vjerovatno suočiti sa gubitkom radne snage i mogućim smanjenjem obima poslovanja.

Koja je prednost HERCEG-a u odnosu na druge i po čemu ste jedinstveni?

Generalno posmatrano, nastojimo osigurati svim našim partnerima pouzdanost u poslovanju sa našom firmom. Pouzdanost i podrška prema kupcima se ogleda u dijelu obezbijeđenog postprodajnog servisa, tehničke podrške, organizovanim posjetama našoj firmi i sl. S druge strane naš finansijski bonitet daje osjećaj sigurnosti svim našim dobavljačima. Osim toga, pored konstantnog ulaganja u proizvodnu opremu, nastojimo također da ulažemo i u naše zaposlenike. Oni imaju razne mogućnosti unaprjeđenja njihovog znanja i vještina. Za njih organizujemo team building aktivnosti, te i na taj način želimo povećati njihov stepen zadovoljstva.

Koji su vaši naredni planovi u narednom periodu?

Naši planovi za budućnost se ne razlikuju značajnije od proteklog perioda. Kao i većina drugih firmi, imamo definisane aktivnosti koje trebamo realizovati u narednim godinama. Cilj je nastavak trenda rasta izvoza na tržišta na kojima poslujemo, te se nadamo da ćemo trend rasta iz proteklih godina u najmanju ruku uspjeti održati, ako ne i povećati.

Razgovarala: Nermana Suša

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.