Novosti

Akademija ŠKMER na velikom međunarodnom Mediterranean Tourism Forumu na Malti


Mediteranski turistički forum održan je prošle sedmice na Malti, a među sudionicima te velike sredozemne konferencije koja je okupila goste iz 30 država, bili su i Željko Neven Bremec te Alma Harašić Bremec, uime udruženja Šefovi kuhinja mediteranskih i evropskih regija (ŠKMER).

Riječ je o konferenciji koju po 7. put organizira Mediterranean Tourism Foundation (MTF), nezavisna međunarodna organizacija za javno-privatnu suradnju s ciljem povećanja potencijala održivog turističkog rasta diljem Mediterana i stabilnosti.

Voditeljica ŠKMER Akademije Alma Harašić Bremec, je pojasnila da je projekt Mediterranean Tourism Foundation s ovogodišnjim forumom donio novu razinu suradnje sa ŠKMER Akademijom i projektima koji se razvijaju s ovom organizacijom.

Pod nazivom Mediterranean BRAIN u prvom planu zadaća je bila unapređenje znanja te zajedničkog promišljanja i planiranja održivog razvoja Mediterana kao svjetski jedinstvene turističke destinacije.

Cilj Mediterranean Tourism Foruma definiranje je prioriteta te oblikovanja turizma sredozemnih država u započetoj dekadi, a ove godine poseban naglasak je bio na izradi zajedničke deklaracije o budućnosti turizma.

Vodeći govornik na master classu Wine and Gastronomy as a Leading Driver for a Quality Restaurant Experience bio je Željko Neven Bremec, koji je govorio o vinu.

Na ovom master classu smo najviše razgovarali o spajanju vina i dobre hrane, a moj je naglasak bio na mediteranskim i lokalnim sortama vina kao što su plavac, pošip ili zlatarica. Dalo se zaključiti, ma koliko neskromno zvučalo, da smo u mnogim segmentima daleko ispred drugih“, naveo je Bremec, predsjednik ŠKMER-a.

Bremec je s ostalim sugovornicima istaknuo važnost stalnih edukacija, promotivnih kampanja za chefove i kvalitetne proizvode te vođenju brige o Zero Waste konceptu u ugostiteljstvu, te racionalnom poslovanju sa što manje otpada.

Kao ključan problem naveden je globalni nedostatak osoblja u gastronomiji te da treba uključivati mlađe naraštaje u edukacije i promocije kako bi se zainteresirali za ugostiteljska zanimanja, saopćeno je iz Akademije ŠKMER.