Hrvatska franšiza Surf’n’fries postala dio ponude na nogometnim utakmicama u najjačoj ligi svijeta

Hrvatska franšiza Surf’n’fries postala dio ponude na nogometnim utakmicama u najjačoj ligi svijeta

Polako se kreće u realizaciju otvaranje na stadionima.

Još jedan veliki uspjeh Andrije Čolaka i Denisa Polića te njihove franšize Surf’n’fries – postali su dio ponude na nogometnim utakmicama u Velikoj Britaniji, javlja Novi list.

Nakon dvije godine pandemije koronavirusa od ove sezone se na stadionima otvaraju navijačke, fan zone u kojima se, tri sata prije početka utakmice, okupljaju navijači s kupljenim pretplatničkim ili ulaznicama za jednu utakmicu.

Nakon dvije godine čekanja konačno je došao i taj dan, ušli smo fan zonu britanskog drugoligaša West Bromwich Albiona. Inače ovo je ugovor koji smo potpisali prije dvije godine s franšizerom Rapid Retail iz Ujedinjenog kraljevstva koji rade na svim velikim stadionima u UK-u i Francuskoj. Nakon potpisa ugovora krenula je na žalost korona i doslovno je sve stalo te smo morali biti jako strpljivi kao i Rapid Retail koji je već tada napravio investiciju u objekte, kuhinje,…Uglavnom, uspjeli smo dočekati i sada polako kreće u realizaciju otvaranje na stadionima. Nadamo se da će dolazak kod WBA ujedno biti poticaj i za druge stadione, a riječ je dakako i o Premier League te Ligue 1, za naš rast popularnosti i prihvaćenosti u Velikoj Britaniji te Francuskoj”, naglasio je Čolak.

Ponuda uz dva bara

Surf’n’Fries će se premijerno nuditi uz dva bara u fan zoni WBA, kluba osnovanog 1878. godine, i to u takmičenju koje se smatra najtežom ligom na svijetu. WBA inače ima kapacitet od 26 tisuća mjesta, uglavnom rasprodanih već putem kompleta godišnjih ulaznica.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.