Tema u fokusu

100 najvećih: EuroExpress brza pošta je već 14 godina sinonim za pouzdanost, sigurnost i brzinu


Lider u oblasti kurirske djelatnosti, kompanija EuroExpress brza pošta odavno je postala sinonim za pouzdanost, sigurnost i brzinu, iza koje je 14 godina uspješnog rada, impozantan broj isporučenih pošiljaka i stotine hiljada zadovoljnih korisnika, što predstavlja garant vrhunskog kvaliteta usluga koje pružaju.

Generalni direktor EuroExpress brze pošte Marinko Tomić u intervjuu za Poslovne novine navodi da mu je zadovoljstvo sedmu godinu zaredom podržati projekat “100 najvećih u BiH”, te ističe da je i u ovim neizvjesnim i izazovnim vremenima neophodno pružiti podršku razvoju domaće ekonomije i domaće privrede.

Vodeći se  u svom radu sloganom „Uvijek ispred“, kompanija EuroExpress brza pošta  u ovoj  godini obilježava 14 godina uspješnog poslovanja.

Poštovani gospodine Tomić, koje su odlike Vaše uspješne poslovne strategije i politike kvaliteta?

“Od početaka EuroExpress brze pošte pa do danas živimo slogan “Uvijek ispred”, a uspjeh našeg poslovanja gradimo na povjerenju naših zaposlenih, klijenata i saradnika. Naša misija je da korisnicima dosljedno pružamo uslugu najvećeg nivoa i kvaliteta, koja će svaki put pomjerati granice sa aspekta inovacija i modernizacije sredstava, procesa, brzine i uslužnosti. Postavljamo trendove i pomjeramo granice u okviru naše djelatnosti, a svi korisnici naših usluga nas prepoznaju kao brend broj jedan u našoj zemlji. Svakodnevno nastojimo da izgradimo kvalitetne i dugoročne partnerske odnose sa svim korisnicima naših usluga i to predstavlja glavnu odliku naše uspješne poslovne strategije.”

Možete li ukratko predstaviti kompaniju EuroExpress brzu poštu i njen razvojni put od osnivanja?

“EuroExpress brza pošta je osnovana 2008. godine sa sjedištem u Banjaluci, a kontinuiranim rastom i razvojem unaprijedili smo naše poslovanje kako na domaćem, tako i na međunarodnom tržištu. Podatak da smo naše poslovanje započeli sa 20 zaposlenih i deset vozila, a danas u našoj kompaniji radi preko 750 zaposlenih i posjedujemo vozni park sa više od 400 vozila, dovoljno svjedoči o našem uspješnom poslovnom razvoju. Takođe smo iz godine u godinu razvijali našu distributivnu mrežu, stoga se danas možemo pohvaliti sa 30 poslovnica. Posjedujemo i najbrojniju flotu dostavnih vozila u našoj zemlji, zbog čega smo u mogućnosti korisnicima obezbjediti najkraća vremena dostave. Osim toga, redovno vodimo računa da prosječna starost dostavnih vozila iznosi oko godinu dana, pa pored brojnosti, naša flota jednako važi i za najmlađu i najbolju u državi.”

Kakve poslovne rezultate ste ostvarili u prvoj polovini 2022. i kakva su Vaša očekivanja do kraja ove godine ?

“Na naše zadovoljstvo poslovni rezultati do sada su bili u skladu sa očekivanjima i ciljevima. U proteklom periodu susreli smo se sa raznim izazovima koje je naša kompanija uspješno savladala, te ostvarila pozitivne rezultate poslovanja. Uprkos svim izazovima, vođeni predanošću, fokusirani i ambiciozni ostvarili smo zadate ciljeve i utvrdili svoju lidersku poziciju na tržištu. Priznanje “Prvi u djelatnosti” je samo potvrda za naš predani rad i vrhunske usluge koje pružamo našim korisnicima, koji nam ulijevaju svoje povjerenje već 14 godina. Nastojaćemo da i u narednom periodu nastavimo sa ulaganjem u unapređenje svih segmenata poslovanja, koje će nam omogućiti da nastavimo pružati još bolje i kvalitetnije usluge, te čvrsto vjerujem da ćemo do kraja godine ostvariti sve zacrtane poslovne ciljeve.”

Prvi ste u djelatnosti Vašim korisnicima omogućili i novu vrstu usluga, PayByLink. Koje su njene prednosti za poslovne subjekte i krajnje korisnike?

“PayByLink usluga je vrsta kartičnog online plaćanja, koju smo uveli kao dodatni način plaćanja pouzeća ili same poštarine. Ovu uslugu možemo zamisliti kao online POS terminal, a koji vrši prihvat Mastercard i Visa platnih kartica. Izuzetno nam je zadovoljstvo što smo prvi u našoj djelatnosti omogućili našim korisnicima ovu vrstu usluge. Ova vrsta plaćanja je sigurna i brza, veoma jednostavna za korištenje, dostupna 24 sata dnevno, pruža dodatnu mogućnost plaćanja za krajnje korisnike, te treća lica mogu da izvrše plaćanje putem ove usluge.”

Još jedna od prednosti za Vaše korisnike je i usluga  „Upravljanje dostavom vaše pošiljke“. Možete li reći nešto o tome?

“Unaprijeđujući procese i osluškujući potrebe naših korisnika uveli smo novu uslugu “Upravljanje dostavom vaše pošiljke”. Zahvaljujući ovoj usluzi naši korisnici mogu brzo i jednostavno da upravljaju svojom dostavom na način da sami odrede vrijeme i lokaciju preuzimanja pošiljaka, kao i da urade određene izmjene vezane za pošiljke. Takođe, u sklopu ove usluge nudimo i opciju “Praćenje pošiljke”, koja korisnicima omogućava da u svakom momentu znaju gdje im se pošiljka nalazi. Uspostavljanjem ove usluge, stvorili smo put za dalji razvoj novih funkcionalnosti, te još jednom pokazali da nam je zadovoljstvo korisnika i njihovih potreba na prvom mjestu.”

I pored negativnih efekata pandemije COVID-19  na poslovanje brojnih bh. kompanija,  pa i Vaše, postigli ste poslovni uspjeh, što dokazuje i činjenica da ste rangirani po prihodu u svojoj djelatnosti. U kolikoj mjeri je za to zaslužan tim zaposlenih u EuroExpress brzoj pošti?

“Od samog početka pandemije koronavirusa susreli smo se sa brojnim naporima koje smo uspješno savladali tako što smo odmah na vrijeme preduzeli sve neophodne preventivne mjere u cilju zaštite prvenstveno naših zaposlenih a samim tim i korisnika usluga. Danas kada se osvrnem na taj period sa ponosom govorim o timskom radu, predanom zalaganju svakog pojedinca i njegovoj odlučnosti da se prilagodi novonastaloj situaciji, kako bi naše poslovanje teklo neometanim tokom. Zahvaljujući našem timu, u vanrednoj situaciji povećali smo obim poslovanja, proširili mrežu poslovnica i kvalitet usluge zadržali na najvećem mogućem nivou. Sa zadovoljstvom ističem da je naš kadar naša snaga i stub oslonac i oni su najzaslužniji za lidersku poziciju u kurirskoj djelatnosti koju imamo u našoj zemlji.”

Globalna kriza koja je uzrokovana nestašicom sirovina, materijala i energenata zasigurno je uzdrmala sve kompanije, pa i Vašu. Koji su najveći problemi  s kojima se  suočavate u poslovanju?

“Naša kompanija je u velikoj mjeri osjetila drastične promjene uzrokovane ekonomskom krizom, te smo uslijed trenutne situacije na svjetskom tržištu, bili primorani da korigujemo postojeće cijene naših usluga, kako bismo sačuvali visok kvalitet usluge. Neprestane oscilacije na tržištu naftnih derivata direktno utiču na cijene goriva kako u svijetu, tako i na domaćem tržištu. Rast cijena doveo je do konstantnog i nepredviđenog rasta troškova i u transportnoj industriji, što je definitivno dodatna otežavajuća okolnost u već zahtjevnim vremenima. Ono što svakako moram naglasiti je da smo mi kompanija koja gradi trajne odnose sa svojim klijentima, stoga nas oni vide kao stabilnog i pouzdanog partnera koji je i u ovim zahtjevnim vremenima opravdao njihovo povjerenje, tako što smo im pružili podršku i omogućili sigurna logistička rješenja za njihovo poslovanje.”

Kakvi su  Vaši  poslovni planovi i očekivanja za 2023. godinu, kao i daljnji planovi razvoja kompanije?

“U budućem periodu planiramo zadržati lidersku poziciju i nastaviti ulagati u tehnološke inovacije kojima ćemo dodatno unaprijediti naše poslovanje, te tako podići nivo kvaliteta usluga koje pružamo našim korisnicima. Kompanija smo koja postavlja standarde u djelatnosti brzih pošta, a analizirajući potrebe tržišta, korisnicima uvijek nudimo tehnološke novitete zahvaljujući kojima unapređujemo sve segmente poslovanja. Ažurno pripremamo inovacije koje će našim korisnicima pružiti niz novih mogućnosti i usluga i unaprijediti korištenje istih. Nakon 14 godina uspješnog poslovanja i dalje nastavljamo da pratimo trendove, a za naše korisnike spremamo brojna iznenađenja, kako bi još više uživali u našem portfoliu usluga.”

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić