Novosti

Tehnički podaci Porsche 911 GT3 R (992) 2023 godina modela


Koncept
• Automobil sa jednim sjedištem za utrke kupaca; homologiran za FIA GTE kategoriju; osnova homologacije: Porsche 911 GT3 (serija 992).

Težina/dimenzije
• Osnovna težina: ca. 1.250 kg (u zavisnosti od BoP klasifikacije); međuosovinsko rastojanje: 2.507 mm.
• Dužina: 4.619 mm; širina: 2.039 mm (prednja osovina) / 2.050 mm (zadnja osovina).

Motor
• Bokser motor sa šest cilindara na vodeno hlađenje, montiran na zadnjoj strani; kapacitet 4.194 cc, hod 81,5 mm, provrt 104,5 mm; maks. 9.250 o/min; snaga: ca. 416 kW (565 KS); tehnologija sa četiri ventila; sistem prigušnog leptir ventila; direktno ubrizgavanje goriva; Bosch MS 6.6 kontrolna jedinica motora; podmazivanje suhog kartera izmjenjivačem toplote ulje-voda; zamajac sa jednom masom; trkački sistem izduvnih gasova sa dvostrukim auspuhom i katalizatorom sa DMSB certifikatom; kvalitet goriva: Superplus bezolovan do E20 (min. 98 oktana).

Mjenjač
• Porscheov sekvencijalni šestobrzinski mjenjač; pomične ručice na volanu sa elektroničkim mjeračem; mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem sa jedinicom sistema za promjenjivo predopterećenje; trkačko kvačilo sa tri ploče.

Karoserija
• Lagana karoserija sa inteligentno osmišljenim kompozitnim dizajnom od aluminijuma-čelika; mjesta za pričvršćivanje uređaja za podizanje, uklonjivi otvor za spašavanje na krovu; zavareni rešetkasti kavez; odobren za upotrebu suvozača na stazi; karbonsko trkačko sjedište sa šest vijaka u skladu sa FIA 8862-2009; sigurnosni pojas sa šest tačaka za upotrebu s HANS®; uzdužno podesivi sklop pedala i podesivi volan sa senzorom za ugao upravljanja; prednji poklopac sa integrisanim pričvršćivačima koji se brzo otpuštaju, izlazni kanal hladnijeg zraka i središnji usisnik zraka za prozračivanje kokpita; prošireni prednji branik sa spojlerima; blatobrani sa proširenjima; zadnja ukrasna lajsna sa integrisanim svjetlom za kišu u skladu sa FIA; vrata, poklopac prtljažnika od karbonskih vlakana i zadnje krilo; zadnje krilo sa djelom za kačenje u obliku labudovog vrata; potpuno polikarbonatna stakla sa tvrdom oblogom; vjetrobransko staklo sa grijanjem ; četverostepeni sistem za ventilaciju; tačke za montiranje ventila na obje strane; 117-litarska FT3 ćelija za gorivo ispred automobila.
• Enterijer vozila od karbonskih vlakana, multifunkcionalni volan od karbonskih vlakana sa spojnicom za brzo otpuštanje, pedalama za mjenjanje brzina i osvijetljenim tipkama;ergonomska digitalna ploča na dodir sa višebojnim pozadinskim osvjetljenjem; sigurnosne mreže (središte i vozačeva strana) u skladu sa najnovijim FIA sigurnosnim propisima; integrisana CFK zaštita od udara sa strane; vozačevo sjedište sa ventilacijom sjedišta; sistem za gašenje požara sa elektronskom jedinicom za otpuštanje.

Ovjes
• Regulacione poluge i gornji nosači, optimizirana krutost; otporni kuglasti ležajevi sa zaštitom od prašine; glavčine točkova sa centralnom bravom; petostrani podesivi trkački amortizeri, ventili sa dizajnom i funkcijom specifično namjenjenom za motosport sa funkcijom odzračivanja; podešavanje ovjesa pomoću podloški; stabilizatori koje se mogu podesiti sa obje strane; potenciometar opruge; sistem za nadzor pritiska u gumama.

Prednja osovina:
• Prednja osovina sa dvostrukim polugama, podesiva visina za vožnju, nagib i vrh vozila.
• Elektro-hidraulički servo volan.
• Jednodijelne felne od legure, 12,5J x 18, veličina guma 30/68-18.

Zadnja osovina:
• Višestruko upravljanje zadnjeg ovjesa, podesiva visina za vožnju, nagib i vrh vozila.
• Trkačka kardanska osovina sa trokrakim prirubnicama.
• Jednodijelne felne od legure, 13,5J x 18, veličina guma 31/71-18.

Kočnice
• Dva nezavisna kočiona kola koja uključuju senzore pritiska kočenja prednje i zadnje osovine, podesivu raspodjelu sile kočenja putem sistema za balansiranje kočnica; trkačke kočione pločice; optimizovano hlađenje kočnica; senzore temperature kočnica; ergonomsko pozicioniranje papučice za kočenje za lijevo i desno stopalo.
• 5 generacija trkačkih ABS-ova iz Boscha
• Prednja osovina: Kliještaza jednodijelne trkačke kočnice sa šest klipova od aluminija i „anti knock-back“ klipne opruge; višenamjenski čelični kočioni diskovi sa unutrašnjim hlađenjem 390 mm x 35,7 mm; aluminijumska glavčina kočionog diska.
• Zadnja osovina: Četveroklipnaaluminijska trkačka kočiona kliješta sa „anti knock-back“ klipnim oprugama; višenamjenski čelični kočioni diskovi sa unutrašnjim hlađenjem 370 mm x 32,1 mm čelični kočioni diskovi; aluminijumska glavčina kočionog diska.

Električni sistem
• 992 EE Motorsport arhitektura; novi Porscheov set alata koji se lakše koristi sa olakšanim rukovanjem; Cosworth elektroničke komponente najnovije generacije; Porsche Logger jedinica; Porscheova razvodna kutija; 10,3-inčni Porscheov ekran u boji sa integrisanim RLU-om, snimanje podataka putem USB stika; baterija LiFePo4 12V, 40 Ah u prostoru za putnike; 210 A alternator; digitalna ploča na dodir sa višebojnim pozadinskim osvjetljenjem; brisač vjetrobranskog stakla sa direktnim pogonom (povremeno i kontinuirano).
• Prednja LED svjetla sa integrisanim pomoćnim svjetlima; LED zadnja svjetla plus svjetla za kišu. Prilozi za Snimač podataka o nesrećama (ADR-Accident Data Recorder).

Detaljne informacije o novom 911 GT3 R su dostupne na Porsche web stranici na ovom linku.

Najnovije informacije kao i filmski i foto materijal o Porsche Motorsportu uživo sa trkačkih staza širom svijeta možete pronaći na Twitter kanalu @PorscheRaces, u Porsche Newsroom-u i na Porsche Motorsport Hub-u.