100 najvećih: Leburić komerc planira intenzivnije širenje maloprodajne mreže

100 najvećih: Leburić komerc planira intenzivnije širenje maloprodajne mreže

Firma Leburić Komerc d.o.o. je osnovana početkom devedesetih godina dvadesetog vijeka kao mali porodični posao. Tokom svog dugogodišnjeg rada firma je rasla i danas je postala jedna od vodećih distributera hrane, prije svega suhomesnatih i konzerviranih proizvoda, na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Prema analizama bonitetne agencije LRC BIS, kompanija Leburić Komerc prvoplasirana je u svojoj djelatnosti, te je u kategoriji velikih preduzeća zauzela 40. mjesto po dobiti i 53. mjesto po prihodu.

Danas firma posluje na oko 30.000 kvadratnog vlastitog prodajnog i skladišnog prostora u centralnom skladištu u Prnjavoru na adresi Vijaka bb. Firma trenutno zapošljava preko 1.000 radnika uključujući zaposlene u 16 Fortuna marketa.

Naši završni računi pokazuju iz godine u godinu pozitivan trend rasta te smo s tog aspekta zadovoljni postignutim do sada. Iako spadamo u kategoriju velikih preduzeća, vodimo računa da budemo fleksibilni i brzo prilagodljivi, pa smo uspjeli da u godinama iza nas, kako na domaćem tržištu, tako i u regionu, ostvarimo zavidne rezultate“, kazao je za Poslovne novine Milan Leburić, direktor firme Leburić Komerc.

Fokus ove firme je tržište Bosne i Hercegovine, ali rade izvoz i na tržišta Srbije, Makedonije i Crne Gore. Najznačajniji projekt na kojem su radili, i sada je u toku, jeste razvoj maloprodajnog lanca Foruna marketi.

Trenutno imamo šest vlastitih brendova i stalno radimo na širenju asortimana. Za sada imamo 16 maloprodajnih poslovnica u Bosni i Hercegovini, a u nekom narednom periodu planiramo intenzivnije širenje. Smatramo da smo fleksibilniji i brži u prilagođavanju novim trendovima na tržištu i da je to ono što nas izdvaja od drugih“, kaže Leburić.

Moto Leburić komerc firme, kako je kazao Leburić, jeste „Misli globalno, djeluj lokalno“, a uz to dodaje i da imaju prijateljski i porodičan odnos prema zaposlenicima. U fokusu im je, dodaje, uvijek čovjek i zadovoljstvo uposlenika.

„Ukratko rečeno – fuzija praćenja globalnih trendova te prilagođavanje istih domaćem tržištu u kombijaciji sa zadovoljnim radnikom sigurno daje pozitivan rezultat. U narednom periodu, kao i do sada, foku stavljamo na domaće tržište te planiramo intenzivnije širenje naše maloprodajne mreže koja posluje pod brendom Fortuna marketi“, zaključio je Leburić.

Razgovarala: M.P.

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.