Tema u fokusu

Jasmin Kukuljac: MKD iuteCredit nije dizao kamatne stope i to se neće mijenjati


MKD iuteCredit je sa svojim inovativnim rješenjima za vođenje ličnih finansija stigao u Bosnu i Hercegovinu 2019. godine, a nedavno su obilježili i 3 godine od otvorenja prve poslovnice. Sada imaju ukupno 6 poslovnica u BiH i to u Tuzli, Zenici, Banjoj Luci, te u Sarajevu na području općine Novo Sarajevo i Ilidža, te u Istočnom Sarajevu. Jasmin Kukuljac, direktor, u intervjuu za Poslovne novine kazao je kako su na usluzi svim građanima Bosne i Hercegovine, upravo zahvaljujući digitalnim sistemima.

Jeste li zadovoljni poslovanjem do sada?

O pandemijskom periodu je suvišno pričati, nema dijela ekonomije koji nije doživio određeni pad, ali i transformaciju. Konkretno, MKD iuteCredit se tokom 2021. godine suočio sa mnogim izazovima, u vezi s promjenama u menadžment timu i postavljanjem visokih principa kvaliteta u svakom poslovnom procesu, te dodatnim fokusom na naše klijente. Stalno unapređujemo kvalitet portfelja, radimo na motivaciji uposlenika, s time da se sve usmjerava na zadovoljstvo klijenta došli smo do visokog nivoa.“

Koliko su se građani BiH u proteklom periodu zaduživali kod mikrokreditnih fondacija, da li su pandemija i trenutna kriza uticali na to, ako jeste na koji način?

„Danas lične finansije morate voditi slično kao što vodite finansije neke kompanije. Ne postoji kompanija koja ne uzima kredite, a tako je i sa svima nama – da biste ostvarili svoje lične ciljeve, unaprijedili kvalitetu života, teško da se to može bez uzimanja dodatnih finansijskih sredstava, iako postoje redovni prihodi. Naravno da je tokom pandemije došlo do smanjenja ekonomskih aktivnosti u svim sektorima, ovaj sektor nije nikakva iznimka.“

Koje pogodnosti imaju građani koji baš kod vas traže zaduženje, šta je to po čemu se izdvajate od drugih mikrokreditnih fondacija?

„Potreba za dodatnim finansijskim sredstvima je uvijek prisutna, samo je pitanje na koji način ćete tu uslugu finansiranja pružiti svojim klijentima. Naš princip rada jeste da potencijalnim klijentima maksimalno olakšamo cijeli process dobijanja finansijskih sredstava, te da klijenta rasteretimo frustracija prikupljanja beskrajne dokumentacije, čekanja u redovima na predaju, čekanja na odobravanje kredita, čekanja da se novac isplati. Naša mobilna aplikacija MyIute omogućuje potencijalnim klijentima da jednostavno, u 2 minute, apliciraju za kredit. Nakon toga ih odmah pozivaju naši savjetnici za klijente, koji ih vode kroz cijeli process.

Samo odobravanje kredita ide veoma brzo, a isplata novca je gotovo instantna, pogotovo putem pošte, ako se klijent odluči na tu varijantu. Mi stalno testiramo naše procese i upotrebljavamo svaku priliku koju vidimo za unapređenje koje će voditi većem zadovoljstvu klijenata. Što se tiče paketa finansijskih proizvoda, imamo ih niz, ali ovom prilikom ističemo ulazni proizvod, do 1.500 KM do 24 mjeseca, nakon što klijent uplati nekoliko prvih rata, otvara mu se mogućnost uzimanja dodatnih sredstava.

Jedan od velikih pogodnosti preko koje uvezujemo naše klijente i poslovne subjekte jeste kupovina usluga i roba na rate putem usluge iutePay. Trenutno imamo više od 100 partnera, kompanija koje imaju svoje prodavaonice, radnje i u kojima naši građani mogu aktivirati iutePay plaćanje na rate. Naši partneri izrazito cijene ovu uslugu je im se povećava vrijednost individualne kupovine, a samim tim i ukupan promet. A klijenti su oduševljeni, jer osim što kupuju na rate, često ostvare i dodatne popuste I pogodnosti.“

Da li ste dizali kamate u posljednje vrijeme i hoće li se tu šta mijenjati u narednom periodu?

„Ne, i tu nema promjena.“

Kakvi su Vaši planovi za naredni period, hoćete li povećavati broj poslovnica u BiH, širiti se na neke druge gradove, zapošljavati radnike?

„Imamo ambiciozne, ali ostvarive planove za širenjem, kroz jačanje digitalne prisutnosti i kroz jaču edukaciju naših građana o svim pogodnostima koje digitalna rješenja i digitalne aplikacije nude. Taj process bi se definitivno ubrzao kada bi na razini države došlo do primjene e-potpisa. Naši građani su uskraćeni za veliku lepezu usluga jer nemamo e-potpis. Tokom prošle i ove godine smo proširili i ojačali naše timove, a s time i dalje nastavljamo.“

Kakve ćete pogodnosti u narednom periodu nuditi klijentima kako bi njihov izbor bio baš MKD iute Credit?

„Naši potencijalni i sadašnji klijenti su naši šefovi i s tim na umu pripremamo i implementiramo različite pogodnosti. Do nedavno smo imali čak 20% popusta na troškove obrade kredita za sve klijente koji su aplicirali putem naše mobilne aplikacije MyIute, a trenutno kreiramo individualizirane ponude za naše postojeće klijente. Riječi hvale i zahvala koje na dnevnoj bazi šalju naši klijenti nam pokazuju da smo na pravom putu i da ispunjavamo i premašujemo njihova očekivanja. Izrazito nas raduje kada nas naši klijenti dalje preporučuju, te smo odlučili da se za svaku takvu preporuku klijentima zahvalimo sa čak 40 KM kroz program lojalnosti “Preporuči prijatelju”

Za klijente koji kupuju na rate preko iutePay kupovine na rate smo ove godine organizovali čak 3 nagradne igre, i tako ih dodatno iznenadili vrijednim nagradama, a često ostvaruju dodatne popuste i pogodnosti kada kupuju preko iutePay.“

Razgovarala: Minela Pamuk