Novosti

Čak 196 firmi pokazalo interes za gradnju tunela Prenj


Čak 196 firmi pokazalo je interes za izvođenje radova za izgradnju tunela Prenj i tenderskom dokumentacijom, a više od 50 pitanja odnosilo se na pojašnjenja.

Naime, pomjeren je rok za zatvaranje međunarodnog tendera za izbor izvođača radova za izgradnju najsloženijeg građevinskog pothvata i ključne dionice za cijeli Koridor Vc, a u igri su, kako tvrdi Avaz, neke od najvećih svjetskih korporacija.

Javno poduzeće “Autoceste FBiH” raspisala je tender za gradnju tunela 8. jula, a rok za dostavljanje ponuda najprije je bio 5. septembar. Međutim, zbog složenosti projekta firme su tražile produženje roka do 19. septembra, navode sarajevske novine.

Riječ je o poslu teškom čak 800 miliona KM i jednom od najvećih tendera koje su raspisale Autoceste Tunel Prenj je tehnički najzahtjevniji i, sa stajališta struke, jedan od najkompleksnijih objekata u istoriji građevinarstva Bosne i Hercegovine.

Radi se o tunelu dužine 10,4 kilometra, što je deveti najduži cestovni tunel u Europi, a prvi je u BiH koji prelazi granicu od šest kilometara.

Izgradnjom ovog tunela od Mostara do Sarajeva će se skratiti putovanje pa će trenutna dužina puta preko M-17 koja iznosi 113 kilometara, dok će nakon izgradnje autoceste iznositi 82 kilometra.

S druge strane, završena je i tenderska dokumentacija za izgradnju pristupnih cesta za tunel Prenj. Ona je poslana banci na odobrenje. Radovi podrazumijevaju izgradnju ukupno 14 kilometara pristupnih cesta ispred i iza tunela Prenj (7 na jugu i 7 na sjeveru). Vrijednost radova je 20 miliona eura.

Indikator.ba