Novosti

Euro-Asfalt u Rumuniji u poslu vrijednom 360 miliona eura


Rumunski ministar prometa Sorin Grindeanu objavio je jučer u Temišvaru da je konzorcij na čijem je čelu rumunski građevinski div, kompanija UMB, pobjednik tendera za projektiranje i izgradnju autoceste Lugoj – Deva u ovoj zemlji.

Drugi član konzorcija je bosanskohercegovačka kompanija Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo, koja će na ovoj dionici, dugoj nešto manje od deset kilometara, graditi dva tunela, ukupne dužine dva kilometra.

Službena objava u vezi s određivanjem pobjednika očekivala se od ponedjeljka, kada je istekao rok za ocjenu kandidatura.

Tender za izgradnju ove dionice prvi put je raspisan 2019. godine, ali je propao, nakon čega je CNAIR povećao vrijednost ugovora za gotovo jednu milijardu leja, na gotovo 2,5 milijarde, od čega se 1,5 milijardi finansira kroz PNRR.

Na prethodnom projektu, autocesti od Margine do Holdee, rumunski je građevinar odlično uradio svoj posao, što je nama garancija da će i ovaj biti urađen poštujući sve uvjete iz ugovora. To je kompanija koja je trenutno najveći rumunski graditelj cestovne infrastrukture. Cijeli projekt ide po planu, procedura je da se u roku od deset dana mogu podnijeti žalbe CNSC-u, mada je malo vjerovatno da će ih biti. Posljednjih godina sve ih je manje, jako smo pažljivi sa procedurama. Ugovor za projektiranje i gradnju potpisat ćemo u narednih nekoliko nedjelja u Temišvaru,” rekao je Grindeanu.

UMB se na ovaj tender prijavio sa Euro-Asfaltom, bosanskohercegovačkom kompanijom, koja ima iskustvo građenja tunela, koje UMB-u nedostaje.

Euro-Asfalt je u sektoru tunelogradnje regionalni lider. Radujemo se ovom izazovu, novom tržištu i mogućnostima koje se otvaraju,” rekao je Admir Eminović, direktor Euro-Asfaltovog Sektora za poslove sa inostranstvom.

“Rok za završetak ovoga projekta je august 2026. Konzorcij UMB – Euro-Asfalt obavezao se da će ga izvršiti za 45 mjeseci, od čega će projektiranje uzeti 11, a izvođenje 34 mjeseca, kazao je direktor CNAIR-a,” Cristian Pistol.

Šest građevinskih konzorcija iz Rumunije, Grčke i Turske bilo je u utrci za ovaj veliki projekt.