Tema u fokusu

LRC Inkasso: Neizmirena dugovanja nisu IN


U trenucima kada se zapitate za stanje vašeg poslovanja ili ishode završnih finansijskih izvještaja, LRC Inkasso ponudi sistemska rješenja za problem. LRC Inkasso je dio LRC grupacije i djeluje kao zasebna agencija za profesionalno upravljanje spornim potraživanjima.

Prema riječima direktora LRC Inkassa Nermina Alihodžića, profesionalan, dosljedan i seriozan rad na predmetima kako u vansudskom tako i u sudskom odjelu je ono po čemu je LRC Inkasso prepoznatljiv: ,,Izdvajamo se i po tome što smo uvijek nastojali i nastojimo da iskustva koja smo u dugogodišnjem radu stekli podijelimo sa našim klijentima. To znači da ćemo našim poslovnim partnerima prije preduzimanja bilo kakvih pravnih radnji ponuditi naše pravno mišljenje koje se temelji na višegodišnjem iskustvu u radu. Tim pravnika svaki predmet analizira prije nego ga uzme u rad i naši poslovni partneri na bazi ovakvih analiza dobijaju ocjenu naplativosti nekog potraživanja u realnom vremenu. Na osnovu rezultata ovakvih analiza klijenti preduzimaju naredne radnje. Naša baza podataka nastala na temelju dugogodišnjeg rada Inkassa je nešto na šta smo posebno ponosni”.

Sve vrijeme prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine i šire LRC Inkasso je vođen jedinstvenom vizijom – uspjeh klijenata = uspjeh kompanije. Druga bitna stavka se odnosi na sposobnost prilagođavanja i učenja, jer sve je u neprekidnoj promjeni pa se i kompanija mora prilagođavati promjenama. ,,Neprilagođavanje znači propadanje. Ali da bi se to postiglo u poslu je pametno naći ‘dobar izvor’, odnosno pametne i sposobne ljude. Takve ljude prepoznajete ili po djelima koja stoje iza njih ili po dubini njihovog razmišljanja. Ono po čemu se LRC razlikuje i poseban je u odnosu na druge kompanije koje se bave istim ili sličnim poslovima je odnos prema takvim ljudima. Tako ćete kod nas naći ljude koji su zaposleni po 17, 13, 12, sedam godina. Dakle, zaposlenici LRC-a su ta bitna razlika”, istakao je Alihodžić.

Reaguju na vrijeme

Najveća zasluga LRC-a, kada je u pitanju razvoj tržišne privrede u Bosni i Hercegovini, je to što je ponudio nešto novo – alate i informacije koje su direktno i indirektno pozitivno utjecale na poslovanje kompanija od 2000. do danas.

Amela Alihodžić, generalna direktorica Sattrakt d. o. o. Sarajevo, kaže da od 2008. godine redovno koristi usluge LRC Inkassa te ističe: ,,Iskreno, ako bismo mi kao firma kojoj su telekomunikacije osnovna djelatnost pokušali da još budemo i pravnici ili advokati, samo bismo iscrpili našu snagu i uzaludno trošili svoje dragocjeno vrijeme. Upravo je to ono što nas je impresioniralo u načinu poslovanja sa Inkasso službom. Uvidom u naša sporna potraživanja, služba nam obično da prijedlog za najefikasniji pravni put. Mi smo bili skeptični prema opomenama pred utuženje, jer smo ih lično slali dužnicima ali bez ikakvog povratnog efekta. Međutim, nakon što smo u taj proces uključili Inkasso službu, shvatili smo da ove opomene često znaju biti veoma korisne jer smo bilježili solidan broj slučajeva naplate. Ono po čemu se još izdvajaju jeste izuzetna agilnost u poslovanju jer za naplatu potraživanja treba brzo reagovati. Generalno, neredovna naplata direktno utiče na naše poslovne rezultate i ne samo da nas može dovesti u privremenu nelikvidnost već i ozbiljno narušiti naše postojeće poslovanje i ostaviti dugotrajne posljedice. Stoga je moj savjet svim privrednicima da se nikada ne dvoume oko naplate potraživanja preko LRC Inkasso službe, jer uspješnom naplatom potraživanja se može značajno unaprijediti finansijska situacija preduzeća, ali i njegovo daljnje uspješno poslovanje.”

Liderska pozicije i povjerenje klijenata se nastavlja

,,Menadžerski tim Inkassa je razvio planove za iduću poslovnu godinu koje smo podijelili na dva dijela: dio koji se odnosi na bosanskohercegovačko tržište i dio koji se odnosi na tržišta u regionu na kojima smo prisutni. Kad je u pitanju lokalno tržište, planovi se prvenstveno odnose na zadržavanje liderske pozicije u Bosni i Hercegovini u segmentu pružanja usluga naplate spornih potraživanja kao i daljnjeg razvoja Odjela za pružanje usluga pravnog savjetovanja u dijelu radnog prava, zakona o privrednim društavima i sl. Poseban akcenat planiramo staviti na daljnje razvijanje Odjela za vansudsku naplatu spornih potraživanja, jer cijenimo da tako naši poslovni partneri na najbrži način dolaze do svojih zarobljenih sredstava”, rekao je Nermin Alihodžić. Dodaje da je LRC Inkasso otvaranjem kancelarija u Podgorici i Tirani podigao svoje poslovanje na viši nivo.

,,Ono što bih posebno izdvojila jeste služba LRC Inkasso koja nas je do sada više puta uvjerila u kvalitet i profesionalnost pri pružanju svojih usluga. Za svakog privrednika je značajno da naplata potraživanja bude izvršena u predviđenim rokovima, jer u suprotnom taj novac se pretvara u mrtvi kapital. LRC Inkasso nas je više puta uvjerio da svojim dugogodišnjim iskustvom, efikasnim i profesionalnim posredovanjem u naplati naših spornih potraživanja, jednostavno doprinosi uspješnijem radu naših preduzeća. Naravno, veliko nam je zadovoljstvo poslovati sa LRC kompanijom i svakako je značajno pohvaliti samu ideju ovakve usluge koja je jedinstvena na tržištu BiH”, navela je direktorica Sattrakta Amela Alihodžić.

Dugogodišnji korisnik usluga je i firma Mladegs Pak d. o. o. Prnjavor. ,,Blagovremeno informisanje i povratne informacije koje imamo od LRC-a su od velike koristi u našem poslovanju. Pravovremene i provjerene informacije su te koje jednoj kompaniji daju prednost u odnosu na konkurenciju, a mi smo to pronašli u saradnji sa LRC Inkassom”, istakao je Mladen Pratljačić, menadžer prodaje.

LRC Inkasso, kao zaseban brend LRC Inženjeringa d. o. o., od 2017. godine broji preko 6.000 korisnika usluga. Nermin Alihodžić poručuje svima onima koji do sada nisu imali prilike koristiti usluge LRC Inkassa da postanu korisnici i uvjere se u kredibilnost poslovanja i isplativost angažovanja ove agencije u procesima naplate spornih potraživanja.

Piše: Benisa Bibuljica, Product Marketing Officer kompanije LRC d. o. o. Sarajevo