Novosti

Turistička zajednica KS promoviše turizam na World Travel Market sajmu u Londonu


Turistička zajednica Kantona Sarajevo izlagač je na prestižnom međunarodnom sajmu turizma World Travel Market (WTM) od 7. do 9. novembra 2022. godine u Londonu.

WTM London predstavlja jedan od najznačajnijih sajmova turizma u svijetu, koji okuplja oko 5.000 izlagača iz 182 zemlje. Procjenjuje se da oko 51.000 učesnika na ovom sajamskom događaju realizuje poslovnih aktivnosti u vrijednosti oko 2,8 milijardi funti, saopćeno je iz Turističke zajednice KS.

Predstavnici Turističke zajednice KS razgovarali su s ambasadorom BiH u Ujedinjenom Kraljevstvu Vanjom Filipovićem, s kojim su razgovarali o mogućostima koje nudi britansko tržište i planovima za promotivne aktivnosti koje će privući turiste i omogućiti turoperaterima iz Bosne i Hercegovine da se umreže s potencijalnim partnerima.

Pored klasičnog izlagačkog dijela, sajam WTM London nudi velike mogućnosti za unapređenje poslovanja, umrežavanje, B2B sastanke sa predstavnicima turističke industrije, medijsku promociju, razmjenu iskustava, prisustvo na business forumima i prezentacijama svjetskih stručnjaka, te praćenje trendova u razvoju turizma.

Štand Turističke zajednice KS i suizlagača nalazi se na poziciji EU 1625, a aktivnosti na razvoju i unapređenju turističkih potencijala provode i predstavnici projekta USAID Developing Sustainable Tourism in Bosnia & Herzegovina – Turizam, gdje su potpisali sporazum o saradnji sa MATTA (Udruženjem malezijskih turističkih agencija).

Dogovorena je intenzivnija promocija Sarajeva i Bosne i Hercegovine na ovom tržištu, posebno kada je u pitanju sektor halal turizma.

Turistička zajednica KS održala je sastanke i s predstavnicima svjetske renomirane kompanije TUI, Turističkim klasterom Hercegovina, brojnim predstavnicima medija, marketing agencijama i influenserima, a sve u cilju istraživanja tržišta, pozicioniranja Kantona Sarajevo i BiH kao poželjnih destinacija i povećanja turističkog prometa.

Nastup na ovom sajmu i kvalitetna promocija turističke ponude nastoji pozicionirati Sarajevo i BiH kao atraktivne turističke destinacije koje mogu spremno odgovoriti na potrebe različitih profila turista i zahtjeve različitih tržišta.