Tema u fokusu

Delila Spahić, vlasnica Contour D d.o.o.: Predan rad i posvećenost izvrsnosti uvijek donose uspjeh


Iza uspješne firme Contour D, koja je generalni zastupnik kozmetičkog brenda Biologique Recherche za BiH, stoji Delila Spahić, žena čiji je profesionalni život nakon školovanja u Sloveniji, počeo otvaranjem  ekskluzivnog salona osamdesetih godina u Sarajevu. Nakon dugogodišnjeg profesionalnog boravka u Parizu i iskustva u kozmetologiji odlučila je prekrasnu francusku priču prenijeti u domovinu pokretanjem zastupništva Biologique Recherche u BiH u Sarajevu.

Glavni grad naše zemlje je, pokazalo je vrijeme, bio tek prva stanica. Rezultat sedmogodišnje posvećenosti poslu u BiH su centri u Derventi, Bijeljini, Mostaru, Banjoj Luci, Tuzli i Bihaću, koji u svome poslu mogu
uspješno, rame uz rame, stati bilo kojem salonu ovog brenda u, recimo, Parizu, Londonu, Rimu…

Rezultati se moraju vidjeti

Posvećenost poslu donijela im je na kraju još jedne uspješne godine priznanje – certifikat bonitetne pouzdanosti po parametrima i kriterijima LRC-BIS agencije koje će im biti uručeno na konferenciji Pouzdanost 2022. – Moć povjerenja.

Za kompanije ocijenjene bonitetnom ocjenom 5 sa velikom vjerovatnoćom možemo reći da su platežno sposobne, finansiraju poslovanje velikim udjelom iz vlastitih sredstava, na vrijeme plaćaju obaveze prema dobavljačima i uposlenicima, te nemaju blokiranih računa. Koja je tajna Vašeg uspjeha?

“Na prvom mjestu su ljubav i vjera u ono što radim. A moja ljubav prema Biologique Recherche datira još od osamdesetih, iz vremena kada sam otvorila prvi salon u Sarajevu. Kada se na tu ljubav ugradi predan rad i posvećenost izvrsnosti uspjeh ne može izostati. Pronaći najbolje, uraditi najbolje, ponuditi najbolje i u konačnici, dovesti u Bosnu i Hercegovinu najbolje, moja je vodilja. Htjela sam, dakle, da u našoj zemlji imamo najbolje što svijet kozmetologije nudi. Jedini mogući i jedini logičan izbor bio je Biologique Recherche, brend u čiji sam se kvalitet i jedinstvenost uvjerila tokom dogogodišnjeg rada. Nisam imala dilema da li će naši ljudi prepoznati vrijednost i kvalitet proizvoda i tretmana ovog brenda. Silno sam vjerovala u tu ljubav između njih i brenda.”

Biologique Recherche u domenu kozmetogolije nudi najbolje svjetske proizvode, tretmane i protokole, pa i kompanija koja ih zastupa mora slijediti iste principe. Da li je tržište BiH dobar izbor za tako ekskluzivan brend?

“Naravno da jeste. Naši građani itekako znaju prepoznati kvalitet i žele najbolje. Baz obzira na različitu platežnu moć i različitost standarda, ukoliko poredimo naše gradove sa Parizom ili Londonom, kvalitet je nešto što se uvijek cijeni, traži i u konačnici prepoznaje. Mi smo ljudi koji vole sebi ugoditi, malo se čak i razmaziti, pa među našim klijentima ima i studenata, adolescenata koji se bore sa mladalačkim problemima kože, mladih ljudi koji su svjesni da se koža mora na vrijeme početi njegovati kako bi i u zrelim godinama bila prekrasna, ali i osoba starije životne dobi kojima je briga o koži navika od koje ne žele odustati i spada im u osnovnu higijenu. Naravno, ne smijemo zaboraviti spomenuti i muškarce, koji su također naši klijenti. Svima njima je, na kraju, važan rezultat i konkretan vidljiv efekat za uloženi novac. Kod nas to dobijaju i vjerovatno nam se zbog toga rado vraćaju.”

Globalna standardizacija kao princip

Postoji li razlika između usluge koji Vi pružate i usluge koju pruža, primjera radi, Ambasada ljepote u Londonu ili Parizu?

“Ne. Sve je globalno standardizirano – od izgleda enterijera do kvalitete usluge. Sa svim novitetima upoznajemo se i educiramo istovremeno u svim centrima u svijetu. Kontinuirano educiranje i usavršavanje je standard kompanije.”

Gdje možemo kupiti Vaše proizvode?

“Biologique Recherche nije moguće kupiti u trgovini ili apoteci nigdje u svijetu. Dostupni su samo u Biologique Recherche partnerskim centrima, gdje vrhunski profesionalci rade savjetovanje i/ili tretmane i prodaju proizvode za kućnu upotrebu. Tretmane i proizvode Biologique Recherche možete dobiti u Sarajevu u “Contour D” salonu, u klinikama “Estetic Line” u Banjoj Luci, “DKC Farah” u Tuzli i Sarajevu, centrima “La Belezza Studio” u Mostaru, “Studio Selma” u Derventi, “Stars Aesthetic Centar” u Bijeljini, “L”amour” u Bihaću i “Mezoestetik” u Banjoj Luci.”

Koji su Vaši daljnji planovi?

“Naš cilj je ostvarivanje udjela u kozmetološkom tržištu u našoj zemlji i pozicioniranje u ekskluzivnim hotelima, čiji korisnici zaslužuju da im je, bez mnogo traganja, na raspolaganju kozmetika i tretmani jedne
od najvećih svjetskih kompanija. Koristimo i ovu priliku da ih pozovemo, kao i dermatološke i slične klinike, da nam se jave ukoliko žele biti dio naše priče.”

Biologique Recherche nudi ljepotu svakome

Zašto je Biologique Recherche tako poseban? Zašto je pogrešno kategorizirati kožu isključivo kao suhu, masnu ili mješovitu?

“Ljudi vole pojednostavljene slike, pogotovo u marketinškoj industriji, a beauty industrija je upravo takva. Koža nije samo suha ili masna. Kada je vani vruće ili je velika vlaga u zraku, većina koža je masna, a kada smo u prostoru sa hladnom klimatizacijom ili grijanjem ili putujemo avionom – suha. Kožu ne možemo kategorizirati – ako to radimo, to je samo način da prodamo kozmetiku. Koža je na svakom dijelu lica drugačija, različita ujutro i naveče. Koža je živa i izazov je napraviti dijagnostiku kože da bismo razumjeli kako se mijenja. Zahvaljujući tome, možemo je pratiti tokom vremena, procijeniti, bilježiti podatke, primijetiti promjene. Skupljamo podatke i mnogo informacija i zato vam nikada nećemo reći da imate isključivo masnu kožu.”

Naši proizvodi su rezultat kompleksnog istraživačkog rada, praćenog procjenom Skin Instant© i prilagođavanjem tretmana individualnim potrebama klijenta

Kvalitetni i visoko koncentrirani sastojci čine samu srž Biologique Recherche proizvoda. Koji je njihov stvarni potencijal?

“Naši su proizvodi kompleksni i vođeni rezultatima. Prodavanje lažnih obećanja je nedopustivo. Obično se u proizvodima ističe jedan aktivni “čudesni” sastojak, no stvar nije tako jednostavna. Njega prati još 20
sastojaka, možda jednako važnih. Pomno odabrani najkvalitetniji sastojci uklopljeni su u kompleksne i efikasne formule. Brojna testiranja i relevantni rezultati su u pozadini nastanka proizvoda.”

Biologique Recherche metodologija bazirana je na naučnom pristupu njezi posebno dizajniranom na individualnom nivou. Zašto je ovaj pristup prikladniji za njegu kože?

“Biologique Recherche je vođen naukom i strašću da ponudi ljepotu svakome. Jedini način je da svakoga smatramo jedinstvenim i ponudimo kompletan, prilagođen lijek, koji uključuje tretmane i kućnu njegu. Naša prednost je metodologija kombiniranja moćnih proizvoda i efikasnih tretmana uz poštovanje strukture i fiziologije kože. Naučni i medicinski pristup, prilagođen našem radu, čini razliku. Nema tajni ni “magičnih formula”. Naši proizvodi su rezultat kompleksnog istraživačkog rada, praćenog procjenom Skin Instant© i
prilagođavanjem tretmana individualnim potrebama klijenta. Metodologija Biologique Recherche, od same dijagnoze, ima striktan slijed koraka, a unutar svakog od njih sedam, naši profesionalci su obučeni da analiziraju i savjetuju klijenta o najboljem tretmanu. Na osnovu analize se vrši odabir kombinacije proizvoda između preko 150 opcija koje nudimo. Koristimo pojam “trenutno stanje kože”, a određujemo ga patentiranom metodom Skin Instant Lab©. Omogućava nam da u dijagnostici sagledamo složenost stanja kože, koje se kontinuirano mijenja jer je to živ organ koji se obnavlja svakih 25 dana. Kategorizacija kože kao normalne, suhe ili masne daje lošu fiziološku definiciju stanja kože i plitku sliku površinske neravnoteže epiderme. Koža je odraz naše osobenosti, nije jedinstvena nego višestruka tokom dana, života. Ne postoje dvije osobe sa sličnom kožom i svako posjeduje različita Trenutna stanja kože© koja se i sama mogu
mijenjati u istom danu”, riječi su Dr. Philippe Allouche, jednog od tvoraca Biologique Recherche.”

Zašto je kultni Biologique Recherche P50 losion tako važan? Je li on baza svega što brend radi?

“Biologique Recherche je prva kompanija u svijetu koja je proizvela eksfolirajući losion – Losion P50, prije više od 35 godina. Losioni P50 su i nakon ovoliko godina nenadmašni. U njih se kunu žene i muškarci širom
svijeta. Spajaju pročišćavanje, piling, hidrataciju i toniziranje. Trebali bi biti osnovni dio beauty rituala, a njihovim nanošenjem započinje svaka njega Biologique Recherche.”

Pomno odabrani najkvalitetniji sastojci uklopljeni su u kompleksne i efikasne formule

Šta biste izdvojili iz Vaše ponude?

“Najvažniji i neizostavan proizvod jeste Losion P50. Biologique Recherche paleta proizvoda nudi preko 150 opcija, čija kombinacija rezultira rješenjem za individualne potrebe i različita Trenutna stanja kože©.
No, praznična je atmosfera i vrijeme je darivanja, pa bih izdvojila personalizirane darove. Savršeni su za dragocjene praznične geste, jedinstven i nepogrešiv dar, luksuzno pakiran i kreiran prema karakteru
osobe kojoj je namijenjen. I u poslovnoj i privatnoj varijanti, idealan su izbor za kompanije koje žele počastiti svoje uposlenike ili poslovne partnere, ali i u privatnoj varijanti. Da bi poklon bio istinski personaliziran, odličan je izbor i poklon bon, s kojim bi darovana osoba mogla početi svoje iskustvo sa Biologique
Recherche, dolaskom u neki od naših partnerskih salona i Skin Instant© analizom.

Razgovarala: Adi B.