Prema Dow-Jonesovom indeksu održivosti za 2022. godinu, Coca-Cola HBC po svojim je postignućima najuspješniji proizvođač pića u svijetu nakon što je njen rezultat porastao za šest bodova u odnosu na prošlu godinu dosegavši rekordna 93 boda od 100.
Coca-Cola HBC dvanaesti se put zaredom svrstala među tri vodeća proizvođača pića u svijetu, a po šesti je put dospjela na vodeće mjesto. Komentirajući tu objavu, Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC navodi:
„Naš je cilj doprinijeti održivoj budućnosti dok nastavljamo graditi vrijednost za svoje dionike. Priznanje koje nam je dodijelio DJSI pokazuje da smo na dobrom putu i dodatna je potvrda neumornog rada i truda koji svi u Coca-Coli HBC ulažemo kako bi održivost bila u središtu našeg poslovanja. Prošle sam godine ambiciozno najavio naš cilj, da do 2040. godine dostignemo nultu stopu emisija stakleničkih gasova i vjerujem da ćemo, ako ovako nastavimo, taj cilj i ostvariti.”
Ovo najnovije priznanje u skladu je s nezavisnim ocjenama kompanije Coca-Cola HBC u okviru drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti, kao što su MSCI ESG, CDP, FTSE4Good i FTSE Russell ESG.
Najzapaženiji rezultati Coca-Cole HBC u održivom poslovanju*
– Smanjili smo količinu vode potrebne za proizvodnju naših proizvoda za dvije milijarde litara od 2011. godine i poboljšali omjer potrošnje vode za 9 % od 2017. godine u 19 organizacijskih jedinica, u kojima je štednja vode prioritet.
– Uštedjeli smo više od 800.000 tona apsolutnih emisija karbona u našemu direktnom poslovanju od 2017. godine.
– Više od 98 % robe i sirovina nabavljamo od lokalnih dobavljača (na tržištima na kojima proizvodimo svoje proizvode), što odgovara potrošnji od 3,5 milijardi eura.
– U septembru 2022. godine izdali smo svoju prvu zelenu obveznicu.
– Svako radno mjesto u Coca-Colinu sistemu podržava u prosjeku 10 drugih radnih mjesta.
– Obučili smo 753.000 mladih u 28 zemalja od pokretanja našeg najvažnijeg programa podrške zajednici Coca-Colina podrška mladima (#YouthEmpowered) u 2017. godini, čiji je cilj obučiti milion mladih do 2025. godine.
– Drugu godinu zaredom objavili smo politiku i izvještaj o poreskoj transparentnosti.
– Trenutno je 39 % žena na rukovodećim položajima, a naš cilj je podići taj postotak na 50 % do 2025. godine.
– Do 2025. godine najmanje 35 % plastike od koje se izrađuju naše boce u cijeloj Grupi i
najmanje 50 % u državama članicama EU-a i Švicarskoj bit će napravljeno od reciklirane
plastike (rPET).