Kolačići i privatnost

Koristimo kolačiće kako bismo poboljšali vaše iskustvo na našem sajtu, analizirali promet i prilagodili sadržaj. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje svih kolačića. Saznajte više

PočetnaVijestiZbog čega LinkedIn profitira u vrijeme najveće ekonomske krize?

Zbog čega LinkedIn profitira u vrijeme najveće ekonomske krize?

AUTOR:Poslovne novine
09.01.2023
Zbog čega LinkedIn profitira u vrijeme najveće ekonomske krize?
Neki korisnici LinkedIna pogođeni nedavnim otpuštanjima formirali su grupe na web-mjestu s ciljem pružanja pomoći, koordinacije oko potpisivanja izlazne dokumentacije i pomaganja s vezama za nove poslove.Na primjer, jedna LinkedIn grupa zaposlenika pogođena otkazima u novembru u Facebookovoj matičnoj kompaniji Meta, sada ima više od 200 članova. Čak su se i šefovi koji otpuštaju obratili LinkedInu kako bi se objasnili i potražili podršku ili savjet, kao što je to učinio jedan izvršni direktor marketinga u objavi uz uplakan selfie prošle godine (do mješovitih rezultata).Procjenjuje se da je mobilna aplikacija LinkedIn 2022. preuzeta 58,4 miliona puta širom svijeta u trgovinama aplikacija Google Play i Apple, što je 10% više u odnosu na prethodnu godinu, prema istraživačkoj kompaniji Sensor Tower.Broj objava na LinkedInu u kojima se spominje "otvoren za posao" porastao je za 22% tokom novembra u usporedbi s istim razdobljem prethodne godine, prema podacima koje je dostavila kompanija. LinkedIn kaže da je također zabilježio stalni porast stope korisnika koji su dodali veze prošle godine u usporedbi s godinom prije, što je znak da su korisnici bili aktivniji na platformi.Čini se da je povećanje upotrebe bilo dobro za poslovanje LinkedIna. Platforma je ostvarila rast prihoda od 17% u odnosu na prethodnu godinu u tri mjeseca zaključno sa septembrom, prema najnovijem izvješću o zaradi matične kompanije Microsoft.Čak i osim otpuštanja, krajolik društvenih medija prošao je kroz nestabilnu godinu. Korisnici su kritizirali Facebook i Instagram jer se utrkuju da svoje usluge pretvore u TikTok. TikTok je kritiziran zbog zabrinutosti da bi podaci korisnika mogli završiti u rukama kineske vlade. A nakon što je Elon Musk preuzeo Twitter krajem prošle godine, platforma je kritizirana zbog pretvaranja u moguće utočište za svoje najzapaljivije korisnike.Ali LinkedIn ostaje, kao i uvijek, LinkedIn - i u ovom trenutku, uz strahove od prijeteće recesije i brige oko karijere, LinkedIn bi mogao biti upravo ono što treba digitalnom svijetu.Nakon masovnih otpuštanja Twittera u studenom - u kojima je polovica tvrtke ukinuta, nakon čega su uslijedila dodatna otpuštanja i odlasci - mnogi bivši i preostali zaposlenici otišli su na LinkedIn, umjesto na platformu koju su izgradili, kako bi potražili podršku, zajednicu i nove prilike."Haos stvara priliku za nekoga, zar ne?", rekao je Darnell Gilet, bivši viši tehnički regrut za Twitter. “Ljudi dobijaju otkaze i uz prijetnju recesije, imate platformu poput LinkedINa s potencijalom za rast. Dakle, ima savršenog smisla", istaknuo je.Izvor: seebiz.eu