Tema u fokusu

Amar Imamović: Cilj u ovoj godini je zadržati lidersku poziciju i izaći na ino tržište


Lider u oblasti uvoza i distribucije guma, ulja i maziva najvećih svjetskih brendova za BiH, Euro Dam-Jas d.o.o. Lukavac, realizovao je u prošloj godini većinu zacrtanih ciljeva i ostvario izvrsne poslovne rezultate, a u 2023. godini nastavljaju sa inovativnim pristupom.

Bave se uvozom i distribucijom guma najvećih svjetskih brendova kao što su: Michelin, Bridgestone, Pirelli, Bfgoodrich, Davanti, Tigar, Riken, kao i distribucijom ulja i maziva Mobil i Olma.

Imamović: Od sredine 2022. godine postali smo certificirani proizvođač AdBlue proizvoda i nalazimo se na svjetskoj VDA listi licenciranih proizvođača

U prilog njihovom uspješnom poslovanju jeste i to da je Euro Dam-Jas d.o.o. rangirana kao bonitetno pouzdana kompanija sa ocjenom boniteta 5 (izvrstan), na osnovu analitičkih pokazatelja LRC d.o.o. Sarajevo, najveće bonitetne agencije u BiH.

Prema riječima Amara Imamovića, zamjenika direktora Euro Dam-Jas d.o.o. Lukavac,  u 2023. namjeravaju izaći na cjelokupno evropsko tržište sa novim proizvodom.
„Od sredine 2022. godine postali smo certificirani proizvođač AdBlue proizvoda i nalazimo se na svjetskoj VDA listi licenciranih proizvođača. Naš plan proizvodnje AdBlue na godišnjem nivou je 5 miliona litara. Trenutno izvozimo AdBlue proizvode za Hrvatsku, Crnu Goru i Srbiju. Plan nam je da u 2023. godini krenemo sa izvozom AdBlue u sve zemlje EU, jer posjedujemo evropski VDA Certifikat koji nam to omogućava”, istaknuo je Imamović.

Da li ste u prošloj godini realizovali neke značajne investicije i šta planirate za 2023. godinu?
“U prošloj godini realizovali smo kapitalnu investiciju u opremu za proizvodnju AdBlue proizvoda, vrijednu 1,1 milion KM. Osim toga, realizovali smo i dodatnih 300.000 KM u transportna sredstva za distribuciju AdBlue. Zahvaljujući tome, krajem prošle godine pokrenuli smo izvoz AdBlue na tržište regiona i to u Srbiju, Crnu Goru i Hrvatsku. U 2023. godini pokrećemo još jednu manju investiciju, a radi se o automatskoj punionici i pakirnici Adblue proizvoda u 5 i 10 litarskom pakovanju.

Možete li ukratko predstaviti kompaniju Euro Dam-Jas d.o.o. Lukavac?
“Euro Dam Jas d.o.o. osnovan je 2005. godine, kao veleprodaja za distribuciju guma, ulja i maziva za teretna, industrijska i putnička vozila. Također, bavimo se proizvodnjom i distribucijom AdBlue proizvoda. Posjedujemo dva servisna centra za pružanje usluga popravke motornih vozila. Trenutno brojimo 43 uposlenika i posjedujemo bazu od 4.000 redovnih kupaca. Posjedujemo 4 poslovna objekta ukupne površine do 10.000 m2.”

Kako ocjenjujete  poslovanje Vaše  kompanije u 2022. godini?
“Poslovanje kompanije Euro Dam Jas je u 2022. u svakom segmentu uvećano u odnosu na 2021. godinu. Prihod je uvećan za 40%, a dobit za 50% u odnosu na 2021. godinu. Naš ostvareni promet u 2022. godini zaključno sa 11. mjesecom iznosi 30 milion KM, a dobit 2,2 miliona KM.”

Po čemu se Vaša kompanija razlikuje od izuzetno jake konkurencije u djelatnosti?
“Formula našeg uspjeha i rasta jeste upornost, inovativnost, lojalnost, te konstantno “osluškivanje” tržišta, kako bi mogli pravovremeno donositi odluke koje su ključne za uspjeh.”

Koji faktori su presudni, prema Vašem mišljenju, za uspješno vođenje kompanije?
“Uspješno voditi kompaniju ne znači uvijek biti vrijedan i pametan, dosta je do sreće i strpljenja. Kada pomenem sreću, mislim na to da me okružuju lojalni i iskreni saradnici sa kojima na kraju napravim odlične rezultate. Treba pustiti vremenu da se tim i kompanija oblikuje u zdravu sredinu, ali uz obostrano zadovoljstvo.”

Koji su najveći problemi s kojima se suočavate u poslovanju i kako ih prevazilazite?
“Danas se sigurno sve kompanije suočavaju sa poteškoćama u poslovanju, prvenstveno zbog globalnih problema na tržištu. Manjak ponude, otežana proizvodnja, rast cijena energenata… Sve su to izazovi koje prevazilazimo redovnim planiranjem, praćenjem tržišta i donošenjem odluka u zavisnosti od tržišnih dešavanja.”

Da li ste uspjeli ostvariti sve ciljeve koje ste planirali?
“Velika većina zacrtanih ciljeva je realizovana, sada treba raditi na najbitnijoj i najtežoj fazi, a to je održivost postignutog.”

Kakvi su Vaši poslovni planovi u 2023. godini?
“Naš plan u 2023. godini je zadržati lidersku poziciju na tržištu BiH, proširiti portfolij usluga i još ozbiljnije izaći na ino-tržište sa našim proizvodom AdBlue, na šta ćemo staviti veći fokus u narednom periodu.”

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić