Novosti

Glovo: Korisnici preferiraju italijansku i američku kuhinju, a domaća tradicionalna jela i dalje su bila veoma tražena u 2022. godini


Bosanci i Hercegovci najviše vole italijansku i američku kuhinju, dok im je omiljeno jelo pizza, burgeri i gyrosi, ovo su Glovo podaci zasnovani na aktivnostima korisnika u osam
bosanskohercegovačkih gradova. Oni također potvrđuju da je potražnja za tradicionalnim jelima zabilježila rast od
 233% u odnosu na prethodnu godinu. 

Činjenica da su Bosanci i Hercegovci jeli više zdrave hrane pokazuju Glovo podaci. Tako je u 2022. godini zabilježeno 20 puta više narudžbi zdrave hrane, nego u godini prije. Zdrava jela Bosanci i Hercegovci najčešće biraju srijedom i to je obično opcija za ručak. Posljednjih godina orijentalna kuhinja također bilježi rast, a u proteklih dvanaest mjeseci potražnja je povećana za 288%. Kebab je najpopularniji odabir među ljubiteljima orijentalne kuhinje i najčešće je izbor za ručak. Također, u Sarajevu su se najviše naručivala ova jela, dok je Tuzla grad u kojem trend narudžbi orijentalnih jela
je u porastu.

U 2022. godini zahvaljujući rastućem portfoliju maloprodajnih partnera, Glovo bilježi spektakularan rast u narudžbama namirnica za čak 326% više u odnosu na prethodnu godinu, a iz trgovina su se najviše naručivali artikli: voda, mlijeko, pivo i banane.

Ono što se bilježi kao novi trend u ponašanju korisnika aplikacije Glovo, jeste i korištenje mogućnosti „pick-up“, odnosno narudžbe koje se šalju putem Glovo aplikacije, a preuzimaju ih sami korisnici i to obično kada krenu kući ili na posao. U protekloj godini Sarajevo bilježi porast u korištenju ove opcije za 166% u odnosu na 2021. godinu, a Banjaluka i Tuzla su gradovi u kojima korištenje ove opcije bilježi
ogroman trend rasta i to za više od 455% u Banjaluci i 341% u Tuzli.

Osim što nisu štedjeli prilikom narudžbi, korisnici aplikacije Glovo su često ostavljali i napojnice kuririma. Podaci pokazuju da gradovi u kojima su korisnici najviše izdvajali napojnice su Sarajevo (cca 10% domaćih korisnika), Mostar (9,20%) i Banjaluka (7%). Narudžba s najvećom vrijednošću u 2022. godini došla je od korisnika iz Mostara, čija narudžba je u trgovini iznosila 700 KM, dok je najvjerniji korisnik bio iz Sarajeva i u 2022. godini je imao više od 450 narudžbi.