Novosti

Lidl uvodi velike promjene: “Ovo je korak bez alternative”


Lidl ima novu strategiju za promjenu asortimana proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog porijekla, pišu njemački mediji.

Koje promjene sada potrošači mogu očekivati?

Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.

Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji. Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog porijekla, te dati primjer mlađim generacijama.

Udio biljnih bjelančevina u asortimanu diskontera sada će se “kontinuirano povećavati”. Lidl planira posebne tematske sedmice kako bi novu strategiju približio potrošačima.

Ipak, kupci ne žele da im se diktira način prehrane, već ih je potrebno motivirati. Diskont također želi motivirati vlastitu konkurenciju na prelazak sa životinjskih proizvoda na biljne.

“Naš cilj nije samo pozitivna slika Lidla izgleda kupcima, nego želimo nešto promijeniti”, kažu iz Lidla i dodaju kako se nadaju da će im se i konkurentske tvrtke pridružiti u ovoj akciji.

Izvor.hr: poslovni.hr