Tema u fokusu

Emir Krivošija: Triglav Osiguranje d.d. fakturisalo skoro 53 miliona KM premije osiguranja za devet mjeseci 2022.


Respektabilna osiguravajuća kuća, Triglav Osiguranje d.d., koja  posluje već  30 godina na tržištu u BiH, ostvarila je dobar poslovni rezultat za devet mjeseci 2022. godine, a u tekućoj godini akcenat će im biti na  širenju ponude i razvoju digitalnih usluga.

Triglav Osiguranje d.d. je dio Grupe Triglav, vodeće finansijsko-osiguravajuće grupacije u jugoistočnoj Europi, koju odlikuje izuzetna poslovnost, efikasnost, stabilnost, finansijska snaga i stručnost, po čemu se izdvajaju od izuzetno jake konkurencije u ovoj oblasti. Stoga su Triglav Osiguranje, kao pouzdanog partnera na koga se mogu osloniti, prepoznale najuspješnije kompanije u BiH, kao i državne institucije, te brojne međunarodne organizacije.

“Triglav Osiguranje d.d. je za devet mjeseci 2022. godine zabilježilo rast premije i fakturisalo 27 miliona eura (52,9 miliona KM) premije osiguranja, što je za 14 % više u odnosu na treći kvartal godinu ranije. Bitno je naglasiti da je Društvo ostvarilo veći rast od rasta tržišta FBiH”, istaknuo je Emir Krivošija, direktor Sektora prodaje osiguranja, Triglav Osiguranja d.d.

U kojim segmentima osiguranja ste ostvarili najveći rast premije za prvih devet mjeseci 2022. godine?

Veći rast premije ostvarili smo u segmentu životnih osiguranja, i to za 17 % premije više nego prošle godine. Premija u segmentu neživotnih osiguranja bila je za 12 % veća u odnosu na isti period 2021. godine. Obzirom da naša matična kuća kotira na berzi, do javne objave nismo u mogućnosti komentarisati rezultate za čitavu godinu.

Za one čitaoce koji ne znaju, možete li ukratko predstaviti Triglav Osiguranje d.d.?

Triglav Osiguranje d.d. je bh. osiguravajuće društvo koje je preko svojih pravnih prethodnika prisutno na tržištu osiguranja Bosne i Hercegovine od 1993. godine. Pod nazivom BH Osiguranje d.d. osnovano je 01.12. 1993. godine. Izuzetna poslovnost, efikasnost, te stručnost u obavljanju poslova osiguranja postaju osnovne odrednice poslovanja BH Osiguranja d.d. Ove kvalitete je 2001. godine prepoznala i Zavarovalnica Triglav, najveće osiguravajuće društvo u jugoistočnoj Europi te je kroz akviziciju preuzela vlasništvo i izvršila dodatni transfer znanja i dobrih praksi. Triglav Osiguranje se u ovih nepunih 30 godina rada na tržištu osiguranja pokazalo kao pouzdano i profesionalno društvo. Briga za osiguranika, stalno praćenje njegovih potreba, te uspješno rješavanje njegovih zahtjeva su osnova partnerskog odnosa koji Triglav Osiguranje gaji prema svakom osiguraniku. Partnera na kojeg se pouzdano mogu osloniti, u Triglav Osiguranju su pronašle najuspješnije kompanije u BiH, državne institucije, te mnoge međunarodne organizacije. Velika lista naših referenci nije samo lista naših partnera, nego lista naših prijatelja, čije povjerenje uzvraćamo stalnom brigom za njihovu finansijsku sigurnost i sigurne korake u budućnosti.

Triglav Osiguranje se na tržištu osiguranja pokazalo kao pouzdano i profesionalno društvo

U prethodne dvije godine proširili ste portfolio usluga Triglav osiguranja. Šta sve nudite Vašim korisnicima?

Ponudu Triglav Osiguranja danas čine sve vrste imovinskih i ličnih/osobnih osiguranja. Kod imovinskih, tu su osiguranja imovine i imovinskih interesa, automobilska, transportna, osiguranja u poljoprivredi, osiguranja potraživanja, te putnička osiguranja. Zaokruženu ponudu ličnih/osobnih osiguranja čine sve vrste životnih osiguranja, osiguranja od nezgode te zdravstvena osiguranja.

Koje su prednosti Triglav Osiguranja u odnosu na konkurenciju i zbog čega Vam klijenti trebaju pokloniti povjerenje?

Triglav Osiguranje d.d. je dio Grupe Triglav, vodeće finansijsko-osiguravajuće grupacije u jugoistočnoj Europi. Izuzetna poslovnost, efikasnost, stabilnost, finansijska snaga, tradicija, prenos dobrih praksi iz naše matične kuće, te stručnost u obavljanju poslova osiguranja su ono što nas odvaja od konkurencije. Klijenti trebaju pokloniti povjerenje Triglav Osiguranju radi kvalitetnih osiguravajućih proizvoda i profesionalnih asistencijskih usluga.

Kakva je poslovna strategija i politika kvaliteta Vaše kompanije?

Grupa Triglav je vodeća osiguravajuća i finansijska grupacija u regionu Adria te jedna od vodećih u jugoistočnoj Europi. Naša mislija je stvaranje sigurnije budućnosti. Fokusirani smo na klijente, podstičemo razvoj naših partnera, prirodno smo razvojno okruženje za naše zaposlene, te stabilna, sigurna i profitabilna smo investicija za naše klijente. Postavljamo standard izvanrednog korisničkog iskustva, svugdje i svaki put. Vode nas angažiranost, jednostavnost i pouzdanost. To su vrijednosti koje se odražavaju u našem svakodnevnom načinu rada.

Koji su najveći problemi i izazovi s kojima se danas suočavate u poslovanju?

Tržište osiguranja na kojem poslujemo je malo i visoko konkurentno. Problemi sa kojima se susrećemo su teška ekonomsko – politička situacija, inflacija, nelojalna konkurencija… Naša očekivanja za 2023. godinu karakteriše veoma visok stepen neizvjesnosti u poslovnom okruženju, što proizilazi iz daljeg razvoja geopolitičke situacije, stanja na energetskim tržištima, makroekonomske slike i epidemiološki uslovi.

Kakvi su planovi menadžmenta Triglav Osiguranja za 2023. i na čemu će biti akcenat?

Želimo našim klijentima pružiti osjećaj sigurnosti, sveobuhvatnu korisničku podršku i dosljednu uslugu kroz sve kanale, procese i web servise koje nudimo ili učestvujemo u njima. Fokus na klijenta i ponuda izuzetnog iskustva su među ključnim elementima diferencijacije i istovremeno faktori koji doprinose velikom zadovoljstvu klijenata. U tekućoj godini, akcenat će biti na optimiziranju usluga, širenju ponude i razvoju digitalnih usluga. Uopšteno, prioritet će nam biti digitalizacija. Razvojem digitalnih usluga, automatizacijom procesa i uvođenjem savremenih tehnologija, želimo korisnicima pružiti najbolje digitalno korisničko iskustvo.

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić