Novosti

Spremite se za novi nivo iskustva – Prvi IQOS virtuelni butik u BiH


IQOS donosi još jednu revolucionarnu tehnološku inovaciju na naše tržište. Riječ je o jedinstvenom i interaktivnom prostoru (virtual twin) u kojem možete istražiti naše proizvode, saznati više o IQOS tehnologiji i funkcionalnostima, a sve to uz poseban doživljaj koji je skoro pa stvaran. Sve što vam treba je da sa bilo kog uređaja povezanog na internet posjetite IQOS.ba stranicu ili kliknete na link.

Jedinstveno korisničko iskustvo

“IQOS slovi za revolucionarni proizvod kompanije Philip Morris, čija je vizija svijet bez duhanskog dima. Tu misiju trenutno podržava gotovo 20 miliona ljudi širom svijeta, koji su rekli zbogom dimu cigareta i odlučno zakoračili u naš IQOS svijet. Pružanjem iskustva trodimenzionalne šetnje IQOS svijetom, želimo napraviti i revoluciju u interakciji s klijentima, kao i u kanalima promocije i prodaje. Stoga sve korisnike srdačno pozivamo da nam dođu u virtuelnu posjetu”, ističe Nedim Muratović, menadžer za korisničko iskustvo.

IQOS virtuelni butik mjesto je interakcije, zabave i edukacije svih korisnika IQOS uređaja kao i svih punoljetnih pušača koji to žele postati. Kroz interaktivnu 3D platformu lako je naučiti kako pravilno koristiti i čistiti bezdimne uređaje, te se informisati o vrhunskoj korisničkoj podršci dostupnoj u svakom kutku države. Dostupne su informacije o cjelokupnom asortimanu proizvoda i široke lepeze asesoara kao i – ono što kupci posebno cijene – ekskluzivne ponude i limitirana izdanja.

IQOS

Svi IQOS korisnici i punoljetni pušači IQOS virtualnom butiku mogu pristupiti klikom na link.

Čuvajmo planetu

Lansiranjem bezdimnih alternativa, koje koriste tehnologiju zagrijavanja, a ne sagorijevanja duhana, pritom emitujući do 95 odsto manje štetnih materija u zrak, značajan je korak kojim kompanija Philip Morris ostavlja pečat ne samo u zaštiti zdravlja pušača, već i u zaštiti životne okoline.

Korištenjem inovativnih tehnologija poput virtuelne 3D platforme, Philip Morris nam nudi mogućnost da dodatno štedimo resurse, uključujući i vrijeme potrebno za posjetu fizičkom IQOS butiku.

“Kao što smo postali trend-setteri kad je riječ o bezdimnim alternativama, otvaranjem virtualnog butika želimo postati trend-setteri i kad je riječ o brizi za životnu sredinu, u skladu sa principima okolišne i društveno održive ekonomije, kojoj svijet stremi”, zaključuje Muratović.