Novosti

Glovo pokreće Fond za uticaj, prvu inicijativu ove vrste za rješavanje društveno-ekoloških izazova


Glovo, jedna od vodećih svjetskih višekategorijskih aplikacija, najavila je pokretanje Fonda za uticaj, prvog takve vrste u brzorastućoj industriji dostave gdje se mali iznos Glovo zarade od svake narudžbe izdvaja za jačanje uticajnih i održivih projekata.

Do kraja 2023. godine, Fond za uticaj će dodijeliti do pet miliona eura za projekte koji se odnose na podršku lokalnim zajednicama, inicijativama za klimatske aktivnosti, digitalizaciju malih lokalnih biznisa, smanjenje rodnog jaza u tehnologiji i programe usavršavanja kurira. To uključuje fondove iz kojih su se finansirali ovi projekti još od sredine 2021. godine.

Sébastien Pellion, voditelj odjela za uticaj i održivost u Glovu, kazao je: „Kritično je da poduzeća pojačaju snage kako bi osnažila one kojima je potrebna i zaštitila planetu. Jedinstven za industriju, Fond za uticaj osigurat će ključno finansiranje za rješavanje društveno-ekoloških izazova kao što je podrška lokalnim zajednicama, digitalizacija malih i srednjih poduzeća, klimatske inicijative, smanjenje rodnog jaza u tehnologiji i usavršavanje kurira diljem svijeta. Kupci Glova svakom će narudžbom podržati inicijative koje stvaraju pozitivne promjene za zajednicu i okoliš.

U 2023. godini Fond za uticaj će biti usmjeren na sljedeće kategorije:

·        Reduciranje gladi: Nedavno je Glovo u Bosni i Hercegovini sklopio partnerstvo sa neprofitnom humanitarnom organizacijom Pomozi.ba koja pomaže ugroženim osobama na području cijele Bosne i Hercegovine, ali i šire. Kroz ovu saradnju Glovo je do sada tokom sezone praznika podržao porodice u nevolji i pružio podršku osobama nastradalim u zemljotresima u Turskoj i Siriji kroz kampanju u kojoj je Glovo u svojoj aplikaciji omogućio kategoriju za donacije koje su išle u potpunosti za Pomozi.ba i njihov humanitarni rad u Turskoj i Siriji. Također, posljednjeg mjeseca u 2022. godini, Glovo je u saradnji sa nekoliko svojih partnera, kao što su: Mama Burgers, Coca-Cola, Žeks Doner, Sosse Pizzeria i ćevabdžinica Zmaj, obezbijedio na desetine obroka mjesečno za štićenike i uposlenike KJU „Dom za djecu bez roditeljskog staranja“ i tu seriju aktivnosti će nastaviti i u 2023. godini.

·        Digitalizacija malih lokalnih biznisa: Glovo želi pomoći lokalnim trgovinama i restoranima da rastu na internetu. Misija Glova je omogućiti hiljadama lokalnih preduzeća da postanu digitalna. U Bosni i Hercegovini kompanija je omogućila Fond za uticaj za male i srednje biznise. Radi se o seriji aplikacijskih kampanja posvećenih lokalnim malim i srednjim biznisima s ciljem povećanja njihove vidljivosti i narudžbi. U ovaj program, svakog mjeseca u Bosni i Hercegovini upisuje se 35 malih i srednjih lokalnih biznisa – restorana i trgovina. Zahvaljujući integriranim rješenjima, Glovo želi postati najbolji digitalni saveznik za poslovanje lokalnih poduzetnika.

·        Obrazovni programi za kurire: Pružanje online i ličnog programa učenja za kurire, kako bi im pomogli u profesionalnom razvoju i sticanju vještina koje su im potrebne za pristup kvalificiranijim poslovima. U sklopu programa Couriers Pledge (Obećanje kuririma), pokrenutog u oktobru 2022. godine u Bosni i Hercegovini, Glovo svim registrovanim kuririma omogućuje besplatan pristup digitalnoj platformi G-learning (G-učenje), gdje im je dostupno više od 20 online kurseva o temama poput: marketinga, IT vještina, poslovnog menadžmenta, fotografiji i ličnog razvoja. Prema mišljenju predstavnika kompanije, pristup širokom spektru znanja pomoći će kuririma da otključaju nove mogućnosti.