Tema u fokusu

Luxuria: Prioritet ulaganje u tehnologiju i edukaciju zaposlenih


„Kvalitet na prvom mjestu“, moto je kompanije Luxuria d.o.o. Lukavac, koja se već deset godina uspješno bavi proizvodnjom i isporukom svježe betonske mase vrhunske kvalitete po povoljnim cijenama.

Kompanija „Luxuria“ d.o.o. Lukavac osnovana je 2013. godine i kroz bogato radno iskustvo proizvodnje i prodaje svježe betonske mase stekli su brojne zadovoljne klijente, koji su njihova najbolje preporuka.

Profesionalan i predan rad 12 zaposlenih ključ je njihovog uspješnog poslovanja što, uz pristupačne cijene njihovih proizvoda, pretstavlja dobitnu kombinaciju poslovnog napretka.

Prema riječima direktora Fahrudina Mehinovića, zbog specifičnosti proizvodnje, orijentisani su na klijente sa područja tuzlanskog kantona.

Prepoznatljivi po kvalitetu

“Luxuria je prvenstveno prepoznatljiva po kvalitetu svojih proizvoda. Zahvaljujući našem stalnom ulaganju u razvoj, u mogućnosti smo da ispunimo specifične zahtjeve kupaca po konkurentnim cijenama. Stoga smo postali značajan domaći partner u proizvodnji svježe betonske mase. Cilj nam je da kao takvi opstanemo na domaćem tržištu uz kontinuirani napredak”, kaže Mehinović.

U Luxuriji koriste smo vrhunske materijale i opremu, kako bi dobili najbolje rezultate u što kraćem vremenskom roku. Tako, u proizvodnji svježe betonske mase koriste agregat iz Bosne i Drine.

Aditivi poznatih svjetskih brendova

“Nakon procesa separacije i ispiranja pijeska dobijemo visokokvalitetni pijesak, koji koristimo u proizvodnji betona. Za naše recepture, koristimo i aditive poznatih svjetskih brendova. Redovno ispitivanje i testiranje kvaliteta betona u suradnji sa domaćim institutima, omogućava nam proizvodnju najkvalitetnijeg betona”, tvrdi Mehinović.

Kako bi imali objektivnu procjenu stanja poslovanja, u Luxuriji kontinuirano provode monitoring i evaluaciju poslovnih rezultata. Na osnovu tih rezultata dalje donose dugoročnu poslovnu strategiju, planove i odluke.

Povjerenje koje ih izdvaja

“Ono što nas izdvaja od konkurencije, osim kvaliteta proizvoda je vrijednost koja oblikuje dugoročnu i finansijsku uspješnu firmu stvaranjem koristi za kupce, a sažeto je u jednoj riječi – povjerenje ”, naglasio je Mehinović.

Fabrika Luxuira nije u prošloj godini zabilježila značajniji rast poslovanja u odnosu na 2021. godinu.

“Osim izuzetno jake konkurencije, svakodnevno smo suočeni i sa posljedicama jake ekonomske krize u našoj državi. No unatoč tome, uspjeli smo da se etabliramo po pitanju kvaliteta proizvoda”, istaknuo je Mehinović.

Osim manjih, finansijski opravdanih projekata za 2023. godinu, u Luxuriji nemaju u planu veće investicije i projekte zbog, kako kažu, postojećeg stanja u kompletnoj bh. privredi.

“Stoga će i dalje naš prioritetni cilj i naša misija biti konstantno ulaganje u najsavremeniju tehnologiju i edukaciju uposlenika, kako bismo na najbolji mogući način ispunili zahtjeve naših klijenata”, rekao je Mehinović.