Tema u fokusu

cargo-partner d.o.o. Sarajevo: Online SPOT platforma omogućava klijentima jednostavno upravljanje svojim pošiljkama


U veoma jakoj konkurenciji kompanija koje se bave uslugama međunarodnog transporta, logistike, carinskog posredovanja, špedicije i skladištenja za različite industrije, ističe se cargo-partner d.o.o. Sarajevo i to po kvalitetu usluga i pouzdanom partnerstvu.

Kao dio međunarodne grupacije cargo-partner, koja ove godine obilježava 40 godina od osnivanja, cargo-partner iz Sarajeva ima pristup globalnoj mreži i najmodernijim tehnologijama za upravljanje logističkim procesima.

Prema riječima Sanjina Hamidovića, direktora cargo-partner d.o.o. Sarajevo, zahvaljujući tome omogućen im je transport robe po najvišim standardima sigurnosti i kvaliteta na bilo koju lokaciju u svijetu.

„Naša matična grupacija cargo-partner sa preko 4000 uposlenih u 40 zemalja širom svijeta, ima snažnu globalnu prisutnost i iskustvo u radu na različitim tržištima, što nam omogućava da pružamo prilagođene logističke usluge, koje najbolje odgovaraju potrebama naših klijenata. Naš moto „we take it personally“ znači da su svi izazovi s kojima se naši klijenti suočavaju i naši vlastiti. Isto je i sa uspjesima naših klijenata, u njima zajednički učestvujemo i skupa ih proslavljamo. Sve ovo čini cargo-partner pouzdanim partnerom, što su naši klijenti već prepoznali i odabiru nas za dugoročnu saradnju i partnerstvo“, istaknuo je Hamidović, te ukratko predstavio rad kompanije:

“Cargo-partner d.o.o. Sarajevo je info-logistička kompanija koja u Bosni i Hercegovini posluje od 2008. godine. Pružamo čitav spektar logističkih usluga, uključujući avionski, pomorski i cestovni transport, carinsko posredovanje, skladištenje robe, distribuciju i logistiku. Imamo veliki broj klijenata iz različitih industrija, uključujući farmaceutsku, prehrambenu, automobilsku, roba široke potrošnje i druge sektore. Kompanija je prisutna u cijeloj BiH i trenutno zapošljava 39 radnika, koji su odlično obučeni i imaju mnogo godina iskustva u svom poslu. Težimo stvaranju dugoročnih odnosa s klijentima i pružamo prilagođene logističke usluge koje odgovaraju njihovim specifičnim potrebama.”

Puno pažnje pridajete najnovijim tehnološkim rješenjima, koja omogućavaju da budete konkurentni u dinamičnom svijetu logistike. Možete li reći nešto o pogodnostima Vaše SPOT platforme?

“Naša online SPOT platforma omogućava klijentima da jednostavno upravljaju svojim pošiljkama i prate njihov napredak u realnom vremenu. Počev od kupovine, preko transporta, skladištenja i distribucije, pa do proizvodnje i prodaje, SPOT objedinjuje sve učesnike u jednu platformu. Na taj način obezbjeđuje se transparentnost u čitavom lancu snabdijevanja i pojednostavljuje komunikacija, kako bi se promovisale brze odluke usmjerene na rješenja. Sistemski pokrenuti radni tokovi i obavještenja o odstupanjima garantuju kvalitet procesa, pouzdanost isporuke i troškovnu efikasnost. Platforma SPOT može lako da se poveže sa svim sistemima i dostupna je sa svakog računara ili mobilnog uređaja.”

Cargo-partner je poznat i po svojoj mreži modernih skladišta širom Europe. U kolikoj mjeri raste potražnja za kvalitetnom logističkom uslugom u BiH?

“U Bosni i Hercegovini cargo-partner već posluje uspješno s kapacitetom od 1000 m² skladišnog prostora u kojem pružamo usluge skladištenja, privremenog carinskog smještaja i distribucije. Međutim, u budućnosti planiramo proširenje kapaciteta u BiH. To predstavlja dio šireg plana cargo-partnera za regiju. Nakon izgradnje velikih logističkih centara u Sloveniji i Hrvatskoj, naša kompanija prepoznaje rastuću potražnju za kvalitetnom logističkom uslugom i u Bosni i Hercegovini, te želi biti lider i u tom području.
Proširenje skladišnih kapaciteta cargo-partnera u BiH bit će podržano najnovijim tehnologijama skladištenja, automatizacijom procesa i visokom razinom sigurnosti.”

Na šta ste najviše ponosni i po čemu je cargo-partner prepoznatljiv, te kakva je poslovna strategija i politika kvaliteta Vaše kompanije?

“U cargo-partneru imamo strastvene i angažirane zaposlenike koji su spremni pružiti
najbolju moguću uslugu klijentima. Njihova posvećenost poslu i podrška jednih prema drugima je bila posebno vidljiva u vrijeme pandemije. Naši zaposlenici su se prilagodili novoj situaciji, te su nastavili uspješno sarađivati i pružati vrhunsku uslugu klijentima i partnerima.
Naša poslovna strategija temelji se na fokusu na klijente i njihove potrebe. Fleksibilna smo kompanija i nastojimo se prilagoditi specifičnim zahtjevima svakog klijenta. Također, konstantno ulažemo u razvoj i unaprjeđenje naših usluga i rješenja, kako bismo išli u korak s rastućim zahtjevima tržišta.
Što se tiče politike kvalitete, naš pristup je usmjeren na kontinuirano praćenje kvalitete usluga, identifikaciju i minimiziranje rizika. Poslujemo u skladu sa međunarodnim standardima za upravljanje kvalitetom i okolišem ISO 9001 i ISO 14001.”

Kako ocjenjujete poslovanje kompanije cargo-partner u 2022. godini i da li je ostvaren rast u odnosu na 2021.?

“Ostvarili smo rast u poslovanju u 2022. u odnosu na 2021. godinu. Globalno, naš ukupni promet na nivou grupe je narastao sa 1,80 na 2,06 milijardi eura. Ova činjenica je bitna u kontekstu globalne pandemije COVID-19 i posljedičnog lockdowna, kao i međunarodne političke krize, uzrokovane ratom u Ukrajini, što je sve izazvalo recesiju i inflaciju u mnogim zemljama.
Činjenica da smo ostvarili rast u ovom izazovnom okruženju smatramo značajnim uspjehom i ukazuje na našu sposobnost prilagođavanja uslovima i iznalaženja brzih odgovora na izazove dinamičnog i nepredvidljivog poslovnog okruženja.
To je dobra vijest ne samo za samu kompaniju, već i za naše klijente i partnere. Dokazujemo se kao pouzdan i stabilan partner u logističkom sektoru, što je važno u vrijeme kad se svijet suočava s mnogim izazovima i promjenama.”

Koji su najveći izazovi s kojima se danas suočavate u poslovanju?

“Izazovi s kojima se danas suočavamo su vezani prije svega za inflatorne pritiske, koje svi osjetimo u svakodnevnom životu, te uz globalne izmjene nabavnih pravaca koji utiču na lance snabdjevanja naših kupaca.
Ipak, najveći izazov s kojim se trenutno susrećemo je nedostatak kvalifkovanih radnika, a usljed odlaska mladih i obrazovanih ljudi. Ovo nije samo izazov za cargo-partner, već za ekonomiju BiH u cjelini. Mi naporno radimo kako bi obrnuli ovaj trend, te pridobili i zadržali najbolje zaposlenike, nudeći stimulativno radno okruženje, primamljiva primanja kao i uzbudljive međunarodne mogućnosti nastavka karijere.

Da li ste uspjeli ostvariti sve ciljeve koje ste kao menadžer zacrtali?

“Naravno da ne. Dinamično i nepredvidljivo poslovno okruženje, kako generalno tako i u logističkoj industriji zasebno, nameće potrebu da se poslovni ciljevi često i aktivno mijenjaju i prilagođavaju.
I cargo-partner svoje ciljeve prilagođava, prvenstveno osluškujući potrebe i zahtjeve svojih klijenata. U tom smislu, mogu reći da smo svoj osnovni cilj ispunili. Kreirali smo organizaciju sposobnu da kvalitetno odgovori na zahtjeve svojih kupaca, istovremeno osiguravajući profitabilno poslovanje, finansijsku stabilnosti i organizacijski rast i razvoj.
Kao važan cilj koji je ostvaren želim istaći i to da se cargo-partner percipira kao poželjan poslodavac. Osnov našeg poslovnog uspjeha je naš tim kvalitetnih mladih ljudi, posvećenih kompaniji, kupcima i dobavljačima.”

Kakvi su Vaši poslovni planovi i očekivanja za 2023. godinu i kakva je Vaša vizija daljnjeg razvoja kompanije?

“Tekuća godina se već dokazala kao izazovna za poslovanje. Većina rizika iz prethodnih godina i dalje su tu, uz neke nove koji se pojavljuju, primjerice ubrzane promjene u globalnim nabavnim pravcima. Sve to postavlja cargo-partner u BiH u potrebu kontinuiranog prilagođavanja zahtjevima svih stakeholdera logističkog i transportnog procesa. U tom smislu, a djelujući u skladu i sa prioritetima i projektima postavljenim i vođenim od strane korporacije, fokus u ovoj godini biti će na dovršetku implementacije novih IT rješenja i alata poput Cargowise-a, kojeg smo uspješno implementirali prošle godine. Pored toga, intenzivno radimo na povećanju i unapređenju skladišnih kapaciteta i uspostavljanju novih transportnih ruta, kao što je zbirni cestovni transport u / iz Turske.
Ultimativni cilj cargo-partnera u BiH je objedinjenje svih postojećih kapaciteta i ureda na jednoj lokaciji. Time bismo zaokružili prvu fazu pozicioniranja na bh. tržištu, te stvorili neophodne preduslove za daljnji rast i razvoj kompanije.”