BiH

Umjetna inteligencija vs ljudi u digitalnom marketingu


Oslobađanje moći vještačke inteligencije u digitalnom marketingu.

Aqua Digital BH, digitalna marketinška agencija je priredila zanimljivo druženje,  diskusiju i prezentaciju na temu “Vještačka inteligencija u digitalnom marketingu”.

Prezentacija je održana danas u event space tershouse; istraživali smo uticaj vještačke inteligencije (AI) na marketinške strategije i njenu ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti digitalnog marketinga i stvaranja sadržaja.

Uz dvije ključne teme u središtu rasprave, imali smo za cilj odgovoriti na važna pitanja vezana uz vještačku inteligenciju u digitalnom marketingu i proizvodnji sadržaja.

Prezentaciji su se, pored ključnih ljudi agencije, pridružili stručnjaci iz industrije: Safet Hadžimusić, fotograf i videograf koji je jedan od prvih uskočio na voz zvani vještačka inteligencija, te internacionalni kreator sadržaja i influenser Davor Gerbus. Svoje bogato iskustvo, i konkretan uvid u korake kreiranja sadržaja na dva različita načina, podijelili su sa prisutnima.

Povela se zanimljiva rasprava, a prisutni su imali priliku naučiti o izvanrednim prilikama koje vještačka inteligencija pruža u stvaranju marketinških strategija koje osvajaju publiku na raznim digitalnim platformama.

Digitalni marketing postao je krvotok svakog brenda, potičući njegov rast i uspjeh u današnjem hiperpovezanom svijetu. Aqua Digital, koja posluje u Europi, SAD-u i na Bliskom istoku, razumije razvoj digitalnog marketinga i neprestano nastoji isporučiti inovativna rješenja svojim klijentima. 

Fokusirani na pružanje izuzetnih rezultata, Aqua Digital se čvrsto etablirao kao partner od povjerenja za kompanije koje žele napredovati u digitalnom području.