Novosti

6 nagrada Srce Sarajeva za Seriju “Kotlina” i BH ContentLab platformu BH Telecoma


Sarajevo Film Festival već 29 godina uživa titulu najznačajnijeg bh. kulturnog događaja koji svakog ljeta u Sarajevo dovodi brojne turiste i zaljubljenike u sedmu umjetnost.

BH Telecom je i ove godine ponosni glavni sponzor i partner ovog osmodnevnog filmskog spektakla itekako značajnog za kulturni, ekonomski i turistički doprinos Sarajevu i Bosni i Hercegovini, ali i za razvoj filmske industrije i sadržaja u našoj zemlji.

Generalni direktor BH Telecoma, mr. Sedin Kahriman, je na press konferenciji istakao zadovoljstvo saradnjom sa SFF-om.

“2019. godine je BH Telecom najavio nastavak saradnje sa Sarajevo Film Festivalom sa kojim smo od samih početaka. U budućnosti imamo namjeru da našu saradnju podignemo na još veći nivo. Ambiciozno smo tada rekli da kompanija BH Telecom želi izgraditi najveću domaću platformu za produkciju audio-video sadržaja i mislim da smo u tome uspjeli – pet igranih serija je već snimljeno, za dvije serije snimanje uskoro počinje, a dvanaest novih projekata je u fazi razvoja. Posebno sam sretan što je „Kotlina“ osvojila već 6 nagrada, a što serija „Znam kako dišeš“ ima premijerno prikazivanje na festivalu u Veneciji”, izjavio je Kahriman.

Jovan Marjanović, direktor Sarajevo Film Festivala, je posebno istakao značaj doprinosa BH Telecoma za bh. kinematografiju.

“Partnerstvo Sarajevo Film Festivala i BH Telecoma pokazuje kako dobro osmišljeno strateško djelovanje može brzo promijeniti bh. kinematografiju. Sarajevo Film Festival posebno služi kao platforma za regionalni i međunarodni plasman domaćeg sadržaja i već vidimo vrlo osjetne proboje i na strana tržišta, prije svega sadržaja koji proizvodi BH Telecom” rekao je Marjanović. 

Srce Sarajeva za “Kotlinu” Danisa Tanovića

Sarajevo Film Festival je uspostavio nagrade za serije, s ciljem promocije i odavanja priznanja najkvalitetnijim regionalnim televizijskim serijama prikazanim u proteklih godinu dana te poticaju njihovog međunarodnog plasmana.

Tri serije iz produkcije BH Content Lab platforme BH Telecoma su ove godine bile nominovane za nagradu Srce Sarajeva, i to serije: „Kotlina“, „Tender“ i „Na rubu pameti” sa 14 nominacija. Ceremonija dodjele nagrada “Srce Sarajeva” za TV serije održana je u hotelu Hills na Ilidži. Nagrade Srce Sarajeva za TV serije dodijeljene su u dvije kategorije, a to su dramske serije i komedije.

U kategoriji dramskih serija, najviše nagrada otišlo je upravo za seriju “Kotlina”. Ova bh. serija dobila je nagradu Srce Sarajeva za najbolju dramsku seriju, za najbolju režiju za epizodu (Danis Tanović i Aida Begić) i za najbolji scenarij (Danis Tanović, Amra Bakšić Čamo, Nikola Kuprešanin i Adnan Lugonić). Također, glumac Feđa Štukan je dobitnik nagrade Srce Sarajeva za najboljeg glumca u dramskoj seriji, a Boris Ler i Ida Keškić osvojili su nagrade Srce Sarajeva za najbolje epizodne uloge u seriji “Kotlina”.

Ovo je veliki uspjeh najmlađe platforme za produkciju audio-video sadržaja BH ContentLab koja je već osvojila značajne nagrade za prvi projekat, a još jedna serija ima svjetsku premijeru na prestižnom festival u Veneciji.

Uspjeh serije “Znam kako dišeš” Jasmile Žbanić i BH Content Lab produkcije BH Telecoma

Nova serija u produkciji BH Telecoma “Znam kako dišeš”, kreatora Jasmile Žbanić i Damira Ibrahimovića, snimana u režiji Alena Drljevića i Nermina Hamzagića, u kojoj glavne uloge igraju višestruko nagrađivana glumica Jasna Đuričić i mladi glumac Lazar Dragojević, je prva serija sa Balkana, ujedno i prva serija pod distribucijom “Beta Film GmbH”, koja će svoju svjetsku premijeru dočekati na Film Festivalu u Veneciji ove godine, što je od historijskog značaja za bh. audio-vizuelni sektor, te predstavlja jedinstvenu priliku za građenje imena i zauzimanje pozicije domaće audio-vizuelne umjetnosti na svjetskom tržištu.  Uz to, saradnja BH Telecoma sa njemačkim globalnim distributerom “Beta Film GmbH” otvara vrata svjetskog tržišta za serije u produkciji BH Content Lab platforme BH Telecoma.

“Znam kako dišeš” je dramska serija od ukupno šest epizoda, a gledatelji će ovu seriju moći gledati na malim ekranima od jeseni, premijerno na TV kanalu MY TV, dostupnom na Moja TV.  Podsjećamo i da se dosadašnji projekti-serije u produkciji BH Content Lab platforme BH Telecoma “Kotlina”, “Na rubu pameti” i “Tender” emituju širom regiona na popularnim TV kanalima.

BH Telecom predstavio tron iz hit serije “Igra prijestolja”

Željezno prijestolje iz svjetski nagrađivane serije “Igra prijestolja” je u festivalskom Sarajevu! Prijestolje se nalazi u BH Telecom Premium Showroom-u u ulici Branilaca Sarajeva, gdje svi posjetioci do 18. augusta, u period od 14 do 19 sati, mogu doći, slikati se na najpoznatijem željeznom prijestolju i osvojiti vrijedne nagrade.

Ova promotivna aktivnost, ili bolje rečeno atrakcija za građane Sarajeva i goste Festivala, realizirana je u saradnji BH Telecoma sa HBO Adria, i jedna je u nizu koju BH Telecom provodi za vrijeme 29. Sarajevo Film Festivala kroz kampanju “Moje Sarajevo. Moja priča”. Najveći fanovi serije “Igra prijestolja” su već prvih festivalskih dana iskoristili tu priliku i napravili svoju omiljenu fotku na prijestolju.

Kao što je poznato, popularna “Igra prijestolja” je postala najgledaniji televizijski program HBO-a u povijesti mreže, a privukla je široku i iznimno aktivnu bazu obožavaoca širom svijeta. Serija je temeljena na popularnom fantastičnom serijalu knjiga Georgea R. R. Martina, a autori su David Benioff i D. B. Weiss. Sve sezone su dostupne putem HBO Max streaming usluge koja se nalazi u ponudi BH Telekoma.

Povodom predstavljanja „prijestolja“ u Sarajevu, Kenechi Belusevic, Head of Distribution & Business Development SEE, NEE, MED u kompaniji Warner Bros. Discovery je izrazila veliko zadovoljstvo saradnjom sa BH Telecomom.

„U kompaniji Warner Bros. Discovery uvijek nastojimo biti blizu naših korisnika s najrelevantnijim sadržajem i na najrelevantniji način te odabiremo suradnju s regionalnim partnerima koji slijede iste ciljeve kao i mi. BH Telecom je jedan od telekoma koji mijenjaju TV sektor u Bosni i Hercegovini, a naše dugogodišnje partnerstvo je primjer kako dobri poslovni odnosi i strategija mogu koristiti korisnicima. Naše zajedničko prisustvo na najvećem filmskom festivalu u jugoistočnoj Europi, Sarajevo Film Festivalu je primjer sinergije i spremnosti da radimo zajedno za cijeli naš portfolio brendova – uključujući HBO i Discovery u regiji“, rekla je Belusevic.