Tema u fokusu

Denisa Halilagić, CEO AXATECH d.o.o.: Izabrali smo da budemo partner i podrška našim kupcima


Mlada kompanija AXATECH d.o.o. Sarajevo, koja se bavi distribucijom vodećih svjetskih brendova u bojama u prahu za plastifikaciju, raznih vrsta abraziva za pjeskarenje i obradu metalnih površina, kamena, stakla, kao i anoda koje se koriste u metalnoj industriji protiv korozije, te raznih vrsta legura, već drugu godinu za redom svrstala se u red brzorastućih kompanija u Kantonu Sarajevo.

Ovu uspješnu poslovnu priču je 2019. godine pokrenuo tim mladih ljudi s ciljem izgradnje jedne zdrave kompanije koja bi tržištu u Bosni i Hercegovini ponudila proizvode najboljih svjetskih brendova. Osnovna djelatnost kompanije je veletrgovina, a na samom početku opredijelili su se za distribuciju praškastih boja jednog od najvećih EU brendova, jer kako u razgovoru za Poslovne novine ističe Denisa Halilagić, CEO kompanije AXATECH d.o.o., od početka su znali da će se bazirati isključivo na kvalitet ponuđenog.

„Vremenom smo naš asortiman, koji je baziran uglavnom na potrebe metalne industrije, širili sa specifičnim materijalima. Bilo nam je važno da to ne bude samo klasična prodaja, nego da u našem timu imamo stručnjake koji mogu omogućiti najzahtjevnija tehnička riješenja, da u svakom momentu možemo odgovoriti na zahtjeve kako u cijenama, kvaliteti, tako i u fleksibilnosti isporuka, gdje kupac dobije sve u paketu. Još uvijek nisu postignuti svi ciljevi, shodno promjenama i zahtjevima tržišta, naša vizija se mijenja, naši ciljevi postaju još zahtjevniji, ali to su izazovi ovoga posla i spremni smo odgovoriti na svaki od njih, što potvrđuje naš dosadašnji uspjeh“, kazala je Halilagić.

Jeste li zadovoljni dosadašnjim postignućima ili možda smatrate da ste mogli i više?

„Obzirom da smo poslovanje započeli u izazovnim vremenima za svakoga od nas, te da smo morali pridobiti povjerenje svakog našeg kupca pojedinačno, krenuvši od nule, trebalo je puno truda, rada i upornosti. Mi smo generalno zadovoljni rezultatima, mada je moje mišljenje da uvijek može više i bolje, pa se svakako nadamo da ćemo nastaviti ovaj trend rasta i razvoja i ubuduće.“

Uspjeh u Vašoj djelatnosti je pokazatelj razvoja privrede u Bosni i Hercegovini. Kakva je perspektiva kompanije u tom smislu?

„Svakako da je to pokazatelj razvoja privrede Bosne i Hercegovine, gdje pored svih poteškoća na globalnom nivou, vidimo neke pomake i razvoj tržišta, posebno u sektoru metalne industrije, na koju smo uglavnom bazirani. Drago nam je vidjeti da su naši partneri uglavnom orjentirani na izvoz, da rade i sarađuju sa renomiranim brendovima, gdje su stekli povjerenje i dokazali da mogu odgovoriti raznim zahtjevima i potrebama različitih grana industrije. Shodno tome, prilagodili smo naše poslovanje, kako bismo također bili u mogućnosti ispratiti taj trend, konstantno širiti asortimane, zalihe, uvoditi najnovije inovacije sa EU tržišta kako bi naši partneri bili u toku sa dešavanjima, prezentovati šta je to što oni mogu prilagoditi kod sebe u proizvodnji, kako bi sa što manjim troškovima i ulaganjima, ostvarili što bolje i brže rezultate. Obzirom da svakodnevno vidimo nova ulaganja, nove investicije u sektoru metalne industrije i pored svih izazova na globalnom nivou, perspektiva je u daljem razvoju, rastu naše kompanije, uz naš rad trud, zalaganje, kao i do sada.“

Već drugu godinu za redom svrstani ste u red brzorastućih kompanija u Kantonu Sarajevo. Kako biti vidljiv na tržištu u Vašoj branši?

 „To što smo u grupi brzorastućih kompanija u Kantonu Sarajevo, čini nas ponosnim. Na tržištu u našoj branši, ima veoma dobrih firmi, konkurencija je jaka, svi daju maksimum, bitno je da za svakoga od nas ima prostora na tržištu. Mi smo izabrali da budemo prepoznatljivi po kvalitetnim brendovima, što nam je akcenat, ali ovdje nije riječ samo o trgovini, već o tome da budemo partner i podrška našim kupcima, da uvijek mogu računati na nas. Bitno je odgovoriti na zahtjeve i potrebe kupca, kao i prepoznati šta je u datom trenutku najoptimalnije riješenje za poslovanje svakoga od njih. Dakle, bitno je konstantno analizirati tržište, pratiti kretanja generalno kvalitete, cijena, ponude, potražnje, te se shodno tome prilagoditi zahtjevima tržišta i naših partnera, što je presudno za našu branšu.“

 Na koja tržišta se fokusirani i da li planirate nešto novo?

„Trenutno smo uglavnom fokusirani na tržište BiH, jednim dijelom i tržište Srbije, ali imamo cilj širiti naš asortiman u budućnosti i na druga tržišta susjednih država za početak, obzirom da imamo potencijala da budemo konkurentni sa našom ponudom i uslugama.“