Novosti

Dragan Janjetović, osnivač Toolbox d.o.o.: Naša vizija je da budemo vodeća BTL agencija u Bosni i Hercegovini


Sve alate koji su potrebni za unapređenje poslovanja jedne kompanije ima Toolbox d.o.o., a njima upravljaju ljudi koji znaju svoj posao, vrhunski stručnjaci sa velikim profesionalnim iskustvom u BTL marketingu. Govorimo o timu ljudi koji radi na inovativnim rješenjima kreiranja novih, te unapređenja postojećih proizvoda i usluga, omogućavajući svojim klijentima rast prodaje, zadovoljstvo korisnika i kupaca, uz optimizaciju troškova. Na tržištu su se istakli najvećom mrežom ljudi u Bosni i Hercegovini, o čemu osnivač kompanije, Dragan Janjetović u razgovoru za Poslovne novine kaže:

„Agilnost, brzina, promptnost djelovanja je nešto što se u našem poslu podrazumijeva. Ukoliko želite odgovoriti na zahtjeve klijenata u najkraćem roku, onda je to na tržištu kakvo je bosanskohercegovačko nemoguće bez adekvatne pokrivenosti tržišta, odnosno mreže. Obzirom na desetogodišnje poslovanje, možemo se pohvaliti mrežom na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine i to je sigurno nešto sto nam pomaže u rastu poslovanja i što nas izdvaja od ostalih agencija na tržištu.“

Šta je u marketingu, osim odgovarajućih alata, neophodno za kvalitetan konačan proizvod?

„Za kvalitetan konačan proizvod, prije svega, potrebni su ljudi. Izvrstan uposlenik je najbitniji. Kreirati pozitivnu atmosferu unutar agencije je nešto bez čega ne možete zamisliti poslovanje, ali to je istovremeno jedan izuzetno zahtjevan zadatak. Orijentacija firme prema ljudskim resursima čini 90% uspjeha, jer se traži specifičan profil ljudi koji su spremni odgovoriti različitim zadacima. Posao u agenciji zahtijeva izuzetnu fleksibilnost i stručnost u marketingu i komunikaciji, a često i u tehničkim i sličnim zadacima.“

U marketingu se podrazumijeva kreativnost i razmišljanje van okvira. Kako rješavate situacije u kojima treba pomiriti želje klijenta i stvaralaštvo kreatora promocije?

„Imamo sreću da sa većinom klijenata radimo dugi niz godina pa se stvorio profesionalno-prijateljski odnos pun razumijevanja i uzajamnog poštovanja. Kada poslujete u takvoj atmosferi uglavnom imate puno povjerenje klijenata, a prije svega poznajete želje i potrebe klijenata, tako da u takvim situacijama nije teško doći do kompromisa. Prodaja i marketing važe za dvije strane koje se u „ratu“ ali mogućnost prilagođavanja i razumijevanje želja klijenta je najbitnija i uvijek daje dobre rezultate.“

Na listi Toolboxovih klijenata nalaze se mnogi svjetski brendovi. Ima li razlike u zahtjevima takvih i onih manje poznatih brendova?

„Rad i usluge naše agencije prepoznale su vodeće svjetske kompanije, na šta smo vrlo ponosni. Razlike u zahtjevima klijenata su velike jer su i razlike u ulaganju u marketing ogromne. Nije samo stvar u budžetima koje razni klijenti izdvajaju za marketinške aktivnosti, nego jednostavno u samom pristupu marketingu. Svjetski brendovi su postali svjetski ponajviše zbog ulaganja u marketing i to je vrlo jednostavno. Domaće kompanije postaju toga svjesne i ulaganje u marketing sve manje gledaju kao trošak, a više kao investiciju tako da se i tu dešavaju određeni pomaci. Nama je drago da smo uspostavili takvu saradnju i sa našim domaćim kompanijama gdje i naš „know-how“ pomaže u kreiranju marketing strategija popraćenih još kvalitetnijom egzekucijom, bez koje nema adekvatnog rezultata.“

Brzi rast koji je ostvario Toolbox d.o.o vjerovatno donosi i mnoge izazove. Kako ste se s time suočili?

„Ima dosta izazova, ali moram reći da smo se spremali za rast i opet se moram vratiti na adekvatne uposlenike. Biti u mogućnosti pravilno i kvalitetno rasporediti posao kao i pravovremeno proširiti radnu organizaciju kako bi agencija mogla nastaviti poslovati i pružati kvalitetne usluge i pažnju klijentima, predstavlja jedan od primarnih zadataka. Digitalizacija poslovanja je također od velike pomoći, a širok krug saradnika nam pomaže u adresiranju ovih izazova.“

Na koja svoja profesionalna postignuća ste najviše ponosni?

„Menadžerskim poslom se bavim od 2010. godine kada sam bio unaprijeđen u kompaniji kojoj sam tada radio. To je bilo vrlo izazovno, pomalo i teško iskustvo, ali bez izlaska iz „zone komfora ” nema napretka. Svo iskustvo, znanje i naporan rad su mi omogućili da se okrenem privatnom biznisu i pokrenem vlastitu agenciju. Biti poduzetnik smatram najvećim dostignućem i stalno sam u potrazi za novim biznisom kako bi diverzificirali svoje poslovanje.“

Kakva je Vaša dugoročna vizija kompanije Toolbox d.o.o.?

“Naša vizija je da budemo vodeća BTL agencija u Bosni i Hercegovini, koja sa svojom vrhunskom uslugom zadovoljava sve potrebe poslovanja naših klijenata. Iskorak vidimo kroz inovativne alate i digitalizaciju u merchandising poslovanju. Također, sljedeće godine želimo proširiti naše poslovanje kroz event management i organizaciju nekoliko festivala sa inovativnim temama. Tu su naravno i obaveze prema postojećim i novim klijentima, koje ne želimo i ne smijemo zanemariti.”