Tema u fokusu

Decenija predanosti i kvaliteta: Social Net najavljuje početak projekta ‘Razvitak’ u Mostaru


Desetogodišnji predan rad koji odlikuje vrhunski kvalitet i visok nivo profesionalnosti, kompanija Social Net d.o.o. Sarajevo krunisala je kapitalnim projektom stambeno-poslovnog kompleksa Razvitak u Mostaru, čija izgradnja počinje u drugoj polovini 2024.

Osnovna djelatnost ove BPO (Business Process Outsourcing) kompanije, koja je osnovana 2013., obuhvata vođenje dijela ili cjelokupnih poslovnih procesa za inostrane klijente, uključujući back-office i front-office procese, istraživanje tržišta, marketing i IT podršku.

Zajedno sa partnerom, kompanijom Monetize AD iz Sarajeva, Social Net je u junu 2022. godine započeo sa realizacijom kapitalnog projekta, izgradnjom stambeno-poslovnog kompleksa Razvitak u Mostaru.

Prema riječima Nezira Čahtarevića, direktora Social Net d.o.o. Sarajevo, mogli su investirati i u druge značajne projekte, ali ni jedan od njih nema ovu važnost i generacijsku odovornost kao Razvitak.

“Projekat Razvitak nije samo projekat, nego je i historija, kao što ni Mostar nije samo jedan od gradova u BiH, nego je fundament onoga što je BiH. Ovaj projekat je na neki način odgovornost svih nas. U prethodnih 30 godina bilo je nekoliko pokušaja njegove revitalizacije, ali nažalost nisu se spojili interesi potencijalnih investitora, građana, struke i Grada Mostara. Stoga se naša zajednička ekipa mladih ljudi, hrabra, ali sa jasnom vizijom, odlučila na veoma rizičan korak. Znali smo da nas čeka težak posao, jer su u pitanju interesi građana, Grada, struke, ostavština istorije i investitora. I upravo zbog toga naš interes i naša vizija je puno veća od samog investicijskog projekta”, istaknuo je Čahtarević.

Šta je do sada urađeno na ovom projektu i koji su sadržaji predviđeni u okviru stambeno- poslovnog kompleksa Razvitak?

Stambeno-poslovni kompleks Razvitak se prostire na 41.000 m2. Imat će tri etaže sa parking prostorom, čime se rješava gorući problem javnog parkinga u tom dijelu Mostara. U sklopu Razvitka bit će i moderan shopping mall, business kompleks i stanovi. Detalje svih pozicija ćemo definisati u narednom koraku, prilikom izrade idejnog rješenja. Već sada imamo upite renomiranih brendova i kompanija za poslovne prostore.

Ključni korak je bilo usvajanje Regulacionog plana polovinom novembra mjeseca. Skoro cijelu godinu dana smo marljivo radili zajedno sa službama Grada Mostara, kako bismo napravili rješenje koje će biti na ponos svih nas. Činjenica da je rješenje usvojeno jednoglasno, dovoljno govori. Sljedeći koraci su angažovanje Asocijacije arhitekata BiH, te definisanje projektnog zadatka, a potom raspisivanje međunarodnog javnog poziva za idejno rješenje, koje ce ocjenjivati višečlana Komisija sačinjena od predstavnika Grada Mostara, investitora i struke. Naš plan je početi sa rušenjem postojećeg objekta i početkom gradnje novog Razvitka već u drugoj polovini 2024. godine.

Na koje još realizovane projekte ste ponosni i zbog čega?

Ako ćemo izdvojiti strateške poteze, onda treba istaknuti akviziciju firme Go Cloud, koja je bila u istom biznisu kao i mi. Svojevremeno, to je bila prva kompanije koja je organizovala home office rad znatno prije COVIDA-a. Zaposlenici i mendžment te kompanije dali su nam novu vrijednost i svježinu.

Druga stvar koju bih izdvojio je formiranje Sektora prodaje, koji sistemski upravlja procesom prodaje, procesom pronalaženja novih klijenata, održavanja odnosa sa klijentima koristeći savremenu tehnologiju i alate.

I naravno, ponosni smo na nove projekte. Uspostavili smo saradnju sa jednom od najvećih BPO kompanija u USA. Proširili smo saradnju sa partnerom Würth iz Njemačke, odnosno njihovom kćerkom firmom Normfest.

Potpisali smo i ugovore za poslove podrške u javnom gradskom prevozu za nekoliko gradova u Njemačkoj, kao i sa jednom od vodećih turističkih agencija u Europi.

Možete li reći još neke detalje o kompaniji Social Net d.o.o. Sarajevo?

Social Net d.o.o. je osnovana 2013. godine u Sarajevu, a osnovna djelatnost naše BPO (Business Process Outsourcing) kompanije obuhvata vođenje dijela ili cjelokupnih poslovnih procesa za klijente, uključujući back-office i front-office procese, istraživanje tržišta, marketing i IT podršku. Fokusirani smo isključivo na strana tržišta, prvenstveno DACH regiju (Njemačka, Austrija, Švicarska) i Ameriku. Naša mreža obuhvata urede u Sarajevu, Zagrebu, Mostaru, Tuzli, Zenici, te u Srbiji. Kroz godine smo stekli neprocjenjivo iskustvo i postali prepoznatljivi po visokom kvalitetu usluga.

Koje su glavne odlike Vaše kompanije i kakva je Vaša poslovna strategija?

Ključne odlike naše kompanije su izuzetan kvalitet, profesionalnost, predanost, sistematizacija i praćenje trendova. Poslovna strategija usmjerena je na održavanje vrhunskog kvaliteta i daljnje širenje. Radimo sa stranim partnerima, posebno njemačkim, gdje se ističemo svojom predanošću i visokim standardima.

Zahvaljujući odličnim poslovnim rezultatima Social Net d.o.o. Sarajevo nalazi se na rang listi “Brzorastuće kompanije u BiH”. Kako ste postigli taj uspjeh?

Svaki uspjeh temelji se na predanom radu, velikom entuzijazmu, jasnoj viziji, a zato su potrebni kvalitetni ljudi koji razmišljaju na sličan način, koji su fleksibilni, spremni na uvođenje novina u poslovanju. Iza nas je period od 10 godina postojanja, kroz koji smo prošli mnoge izazove od promjena trendova, prilagođavanja talasu umjetne inteligencije (AI) i implementaciji iste kroz svakodnevne zadatke, zatim promjene u navikama klijenata, svjetske krize, COVID-a, itd. Bilo je i uspona i padova, ali mi smo se uvijek trudili ići naprijed.

Svaki zaposlenik nam je bitan. Svakom pristupamo sa poštovanjem, stvaramo ugodnu atmosferu za rad i kontinuirano radimo na građenju odnosa. To nije lagano, iziskuje puno energije i posvećenosti, ali daje rezultata. Prosječan radni staž je oko 5 godina u našoj branši, koja je jako fludina po pitanju odlazaka i promjene posla. U BiH rade tri od 10 najvećih svjetskih BPO kompanija.

Ovakva struktura zaposlenika svih nivoa, omogućuje nam da isporučujemo vrhunski kvalitet usluga i visok nivo profesionalnosti. Sve zajedno predstavlja ključni element uspjeha.