Lifestyle

Hana Fatić: Brend FitPass nastavlja doprinositi razvoju sportsko-rekreativne industrije u BiH


Vodeći sportsko-rekreativni brend u Bosni i Hercegovini FitPass konstantno uvodi inovacije i prilagođava se novim trendovima i zahtjevima tržišta, pa tako i u 2024. nastavlja sa ambicioznim planovima poslovnog razvoja. 

To se prije svega odnosi na proširenje mreže sportsko-rekreativnih objekata, ali i širenje mreže klijenata u  BiH, kao i dalji razvoj njihove popularne FitPass aplikacije, koja je za veoma kratko vrijeme stekla veliki broj poklonika.

Jer, uz FitPass članarinu svi zainteresovani građani mogu trenirati u preko 100 sportskih i rekreativnih objekata u BiH, a jedna članarina dovoljna je za sve fitness aktivnosti.

Prema riječima Hane Fatić, direktorice marketinga AA Sporta, imaju velika očekivanja kada je u pitanju poslovanje kompanije u 2024. godini.

“Nastojimo ostvariti snažan rast i konsolidaciju pozicije FitPass, kao vodeće sportsko-rekreativne kompanije u Bosni i Hercegovini. Očekujemo nastavak uspješnog proširenja mreže partnera i objekata, čime će se dodatno povećati vrijednost članstva za naše korisnike. Cilj nam je održati visok standard usluge i prilagoditi se potrebama tržišta, uvodeći inovativne programe vježbanja, sarađujući s renomiranim sportskim objektima”, naglasila je Fatić.

Iza kompanije AA Sport d.o.o. koja je zastupnik Brenda Fitpass za BiH je sedam godina uspješne promocije aktivnog načina života u BiH. Možete li predstaviti FitPass danas?

“FitPass danas predstavlja vodeću sportsko-rekreativnu kompaniju u Bosni i Hercegovini, s jedinstvenim konceptom članstva koji omogućava pristup preko 100 različitih objekata širom zemlje. Naša ponuda uključuje teretane, bazene, saune i druge sportske objekte, pružajući članovima fleksibilnost i raznovrsnost u izboru lokacija za vježbanje. 

Ciljna tržišta naše kompanije su sve dobne skupine koje su zainteresovane za aktivni način života i održavanje tjelesnog zdravlja. Naša usluga privlači široki spektar korisnika, uključujući ne samo pojedince, već i veliki broj kompanija koje žele unaprijediti dobrobit svojih zaposlenika. Posebno smo ponosni na partnerstva koja razvijamo s kompanijama, a koje prepoznaju važnost poticanja zdravih životnih stilova među svojim zaposlenicima.”

Koje aktivnosti ćete poduzeti s ciljem dodatnog unaprjeđenja ponude i kvaliteta usluga?

“Prije svega za cilj imamo proširenje partnerstva kako u Sarajevu, tako i u drugim gradovima širom Bosne i Hercegovine. Trudit ćemo se da intenziviramo saradnju s novim partnerima, kako bi članovima pružili još veći izbor lokacija i aktivnosti. Razvijanje kvalitetnih odnosa s partnerima ključno je za održavanje raznolikosti ponude i privlačenje novih članova. 

Sprovodit ćemo ciljane marketinške kampanje usmjerene na privlačenje novih članova te zadržavanje postojećih. Kroz promocije i marketinške strategije, želimo povećati svijest o pozitivnim učincima tjelesnog vježbanja i usvajanja zdravih navika. Također, radit ćemo na jačanju svoje digitalne pristutnosti na internetskoj platformi i mobilnoj aplikaciji.”

Konstantno se prilagođavate novim trendovima i zahtjevima tržišta, kao što je FitPass aplikacija, koju ste uveli prošle godine. Koje značajne novitete namjeravate realizovati u 2024.?

“U 2024. godini, nastavit ćemo s predanim radom na unapređenju korisničkog iskustva i prilagodbi novim trendovima u fitness industriji. Nastavit ćemo razvijati našu mobilnu aplikaciju kako bismo osigurali još bolje iskustvo za naše članove. Također, uvest ćemo edukativne platforme pružajući korisnicima pristup informacijama o zdravom načinu života i pravilnoj prehrani.

S ciljem poticanja međusobnog povezivanja i promovisanja važnosti tjelesnog zdravlja, planiramo organizovati različite događaje i evente koji će okupiti naše cijenjene korisnike. Ovim dogovorom želimo stvoriti pozitivno okruženje gdje će naša zajednica moći uživati, razgovarati i dijeliti iskustva. 

U želji da dodatno nagradimo vjernost naših korisnika, planiramo proširenje i unapređenje Loyalty programa, kako bi članovima pružili čitav spektar pogodnosti i poboljšali popuste.”

U posljednje dvije godine FitPass je ostvario rekordne poslovne rezultate. Da li očekujete da ćete i u 2024. godini ostvariti poslovni rast?

„Jako smo optimistični u pogledu daljeg poslovnog rasta u 2024. godini temeljem dosadašnjih rezultata i planiranih strategija. Očekujemo ostvarivanje poslovnog rasta, kako u prihodima tako i u dobiti. Aktivno radimo na implementaciji strategija za proširenje ponude, povećanje članstva, unapređenje usluga, te jačanje saradnje s partnerima, što bi trebalo pridonijeti pozitivnim rezultatima u 2024. godini.“

FitPass je rangiran u okviru projekta Brzorastuće kompanije u BiH. Da li je bilo teško to postići i koji je Vaš recept za uspjeh u sve konkurentnijoj fitness industriji?

„Možemo reći da sigurno nije bilo lako, te da postizanje priznanja i rangiranja unutar projekta “Brzorastuće kompanije u BiH” predstavlja rezultat predanog timskog rada, inovacija i usmjerenosti na visoke poslovne standarde. Iako nije uvijek bilo lako, uvijek smo predano radili na ostvarivanju ključnih ciljeva i izazova. Ovaj uspjeh rezultat je rada tima, koji je posvećen pružanju vrhunskog iskustva korisnicima, kao i pravovremenog prilagođavanja dinamičnim uvjetima tržišta.

Želimo još za kraj spomenuti da ovaj uspjeh ne samo da potvrđuje dosadašnje napore, već nas motiviše  da nastavimo pridonositi razvoju sportsko-rekreativne industrije u Bosni i Hercegovini.“