Tema u fokusu

Igor Kamočaji: Gallery povezuje uspješno poslovanje pet sektora


Za inovativnu kompaniju Gallery d.o.o. Sarajevo, koja na bh. tržište donosi najsavremenije globalne trendove, 2023. godina bila je veoma uspješna jer su, osim izuzetnih poslovnih rezultata u svim sektorima njihovog djelovanja, pokrenuli i petu po redu djelatnost.

Naime, kompanija Gallery je ekskluzivno mjesto koje klijentima nudi savremeni pristup arhitekturi, gradnji, marketingu i prostoru medijskog oglašavanja, te prodaji nekretnina, raznovrsnom izboru italijanske keramike, kao i uslugama call centra.

Svi realizovani projekti Gallery tima su ukratko sinonim za kvalitet i transparentnost, na čemu i temelje svoju reputaciju, te iz godine u godinu bilježe sve više zadovoljnih klijenata.

Prema riječima Igora Kamočaji, direktora kompanije Gallery d.o.o. Sarajevo, 2023. godina bila veoma dinamična za cijeli  Gallery tim.

Na koje ostvarene poslovne uspjehe u 2023. godini ste kao kompanija najviše ponosni i koju novu djelatnost ste pokrenuli?

„Razlog zbog kojeg je 2023. godina bila izuzetno dinamična za nas je taj što smo krenuli i sa osnivanjem Gallery Pharmacy brenda, pa zatim i Gallery Call Centra.

Naš radni fokus u 2023. godini bio je na širenju Galery Rent a Car brenda i postavljanju novih LED displeja na novim pozicijama. I sa zadovoljstvom mogu istaći da su svi strateški ciljevi za 2023. realizovani, proširena je ponuda sa novim LED displejima koji su postavljeni na izlazu iz terminala Međunarodnog aerodroma Sarajevo, kao i displej na objektu Gallery na kružnom toku Pofalići.“

Kompanija Gallery nudi čitav spektar usluga. Zbog čega ste se odlučili da pokrenete i petu po redu djelatnost Gallery Pharmacy?

„Da, Gallery multisektorski posluje kroz brendove, koji su može se reći vrlo povezani, odnosno naslonjeni jedan na drugi. Koncept našeg poslovanja zasnovan je na usluzi i marketingu i veliku pažnju posvećujemo tome. Imperativ našeg poslovanja je odgovornost prema klijentima u svim procesima kreativnosti i marketinškog oglašavanja.

Posebnu energiju smo posljednji period posvetili uspostavljanju našeg Gallery Pharmacy sektora. Iskreno, bio nam je veliki izazov poziocionirati se na tržište s obzirom da su dosadašnji poslovi bili vezani za druge industrije.

Zahvaljujući poslovnoj saradnji sa brendom AlivitPharm danas je Gallery Pharamcy provajder za brend Alivit Pharm i intezivno radimo na promociji i prodaji proizvoda od fermentisanog bijelog luka sa ekstraktim ljekovitog bilja. Trenutno je devet proizvoda koje nudimo u Federaciji BiH i to: Cardio plus, Hepato Care, Immuno active, Neuro, Potent max, Prostat, Tireoplus. U narednom periodu ovaj asortiman ponude bit će proširen.”

Kako biste ukratko predstavili kompaniju Gallery d.o.o. Sarajevo danas?

„Društvo Gallery d.o.o. Sarajevo registovano je još 2016. godine i od perioda osnivanja do danas djeluje na području Bosne i Hercegovine i šire. Fokus svog rada zasniva na marketingu, prodaji i uslugama kroz svoje sektore.

Ponosni smo što smo posebno u posljednje tri godine razvili nove sektore u odnosu na period osnivanja, koji su znatno doprinijeli novoj ličnoj karti Gallery i time postali konkuretni na tržištu.

Pored osnovne djelatnosti kada je kompanija osnovana, a to je nabavka i prodaja keramike i sanitarnih materijala, aktivno se radilo na razvoju i brendiranju ostalih sektora. Tako da danas Gallery djeluje kroz pet sektora i to: Gallery Sales Centar – sektor za nekretnine; Gallery Media – produkcija marketinga i usluge za oglašaavanje putem LED-displeja; Gallery Rent a Car; Gallery Pharmacy; Gallery Outlet Centar – uvoz i prodaja keramike. Još uvijek je u pionirskom razvoju Call Centar i za njegov puni razvoj i aktivan rad potrebno je vrijeme.

Pored navedenog, komapnija sa svojim timom arhitekata radi planiranje i projektovanje objekata, te vrši nadzor nad izvođenjem građevinskih radova”.

Na koje ostvarene rezultate ste najviše ponosni?

„Sigurno smo u kompaniji najponosniji na vrlo uspješan i brz razvoj našeg Gallery Rent a Car koji je sa sjedištem na Međunarodnom aerodromu Sarajevo. Za vrlo kratak period obogatili smo flotu svojih vozila i danas pored prostorija gdje su smještene sve renta a car kuće na Međunarodnom Aerodromu Sarajevo, otvorili smo i Gallery VIP show room na samom terminalu Aerodroma za sve naše VIP klijente. U nastavku i dalje ćemo jačati taj sektor, naravno kao i ostale, ali sa razlogom sam istako baš Gallery Renta Car. U promociji svih djelatnosti Gallery, naš Gallery Media Sektor i kolege iz marketinga daju doprinos svim Gallery uspješnim pričama bez kojih se ne bi ni pozicionirali na tržištu gdje smo trenutno sada.”

Gallery Media u svojoj ponudi ima i LED oglašavanje na najprometnijim lokacijama u centru Sarajeva. Da li LED displeji, prema Vašem mišljenju, predstavljaju budućnost marketinškog oglašavanja?

“Iz dosadašnjeg isksustva mogu slobodno reći da efikasno oglašavanje sigurno može potaknuti potrošače na kupovinu proizvoda ili usluga. Također, konstantna prisutnost u medijima može pomoći u izgradnji povjerenja među potrošačim, pridonoseći percepciji branda kao stručnog i autoritativnog u svojoj industriji. I na kraju, stavarnje pozitivne percepcije kroz kvalitetan medijski sadržaj sigurno mogu pomoći oblikovanju pozitivne percepcije brenda.

Što se tiče LED displeja, oni su postali sveprisutni u marketinškiom oglašavanju zbog svoje visoke vidljivosti, mogućnosti prikazivanja dinamičkih sadržaja i mogućnosti prilagodbe poruka u stvarnom vremenu. Zasigurno da LED displeji nude visoku vidljivost i mogu privući pažnju prolaznika svojim dinamičnim bojama i animacijom. To ih sigurno čini atraktivnim za marketniške svrhe. Omogućavaju brzu i jednostavnu promjenu sadržaja, što je danas vrlo važno za klijenta u brzo mijenjajućem marketniškom okruženju. Ovaj aspekt omogućava marketinškim stručnjacima da prilagođavaju poruke u stvarnom vremenu ili prema specifičnim događajima.

Danas je razvoj usluga LED displeja daleko otišao, jer imamo prisutnu i interaktivnost. Neki LED displeji omogućavaju interaktivne elemente, poput dodira ili prepozanavanja pokreta, što može dodatno animirati publiku.

Pri tome, energetska učinkovitost je vrlo ključna, s obzirom da moderna LED tehnologija u poređenju sa nekim tradicionalnim oblicima oglašavanja je efikasnija.”

Planirate li nova zapošljavanja u 2024. godini?

“Zbog specifičnosti poslova svih Gallery sektora, kompanija je u stalnoj akviziciji osoba koje su spremne na dinamičan, proaktivan i timski rad. Trenutno je u kompaniji zaposleno 22 lica sa preko desetak eksternih saradnika. Za mlade osobe rad u kompaniji Gallery je izvanredna prilika da se upoznaju sa procesima i poslovima iz oblasti marketinga, projektovanja, prodaje i upravljanja projektima.”