Tema u fokusu

Aprilska konferencija: Brzorastuće kompanije – Predstavljamo prve govornike


Zadnje sedmice aprila ili preciznije aprilskog 24. dana Internacionalni univerzitet Sarajevo bit će mjesto na kojem će se okupiti 250 učesnika, direktora i vlasnika brzorastućih kompanija, te određeni broj studenata koji će imati priliku upoznati se s njima kao budućim potencijalnim poslodavcima. Povod je konferencija Brzorastuće kompanije – Heroji ovog doba, čiji je cilj okupljanje i povezivanje direktora i vlasnika brzorastućih kompanija i studenata ovog univerziteta.

Visok stepen stabilnosti u poslovanju, kontinuiran rast i razvoj te sposoban menadžment koji ih uspješno vodi kroz sva tržišna previranja i krize, odlike su brzorastućih kompanija. Upravo su one prave adrese sa kojih dolaze odgovori na neka od najčešćih i najkompleksnijih pitanja i dilema u privredi – kako biti inventivan i inovativan, kako generirati nova radna mjesta i kako uticati na jačanje ekonomije. Ove su kompanije u cijelom svijetu jedan od značajnijih faktora sa uticajem na investiranje i ekonomski rast.

Pogonsko su gorivo ekonomskog razvoja i važno ih je prepoznati te omogućiti poslovnim partnerima i investitorima da se povežu sa njima, za što će imati priliku upravo na regionalnoj konferenciji Heroji ovog doba. Konferenciji će prisustvovati i određeni broj studenata koji će takođe imati priliku povezati se poslodavcima.

Ove je još jedan u nizu velikih i važnih projekata iza kojih stoje Poslovne novine. Kao što su učesnici naših konferencija već navikli od nas, imamo sjajne goste i govornike, ljude koji razmišljaju izvan okvira i uvijek idu, ne jedan, nego više koraka ispred ostalih. 

O Crowfundingu u BiH zasigurno je, sa preko dvije decenije međunarodnog iskustva u razvoju u oblasti finansija, korporativnog upravljanja i budžetiranja, najpozvaniji da govori Amil Kamenica, A2F Director, USAID Diaspora Invest Project. U svojstvu konsultanta, koordinatora i savjetnika učestvovao je u reformama bankarskog i socijalnog sektora, lokalnom ekonomskom razvoju, razvoju ljudskih resursa te PFM reformama, kao i savjetovanju Vlade u implementaciji Reformske agende EU. Njegovo iskustvo pokriveno je procesima u našoj zemlji, Ukrajini i jugoistočnoj Evropi. Analitičan je i organiziran, sa kritičkim stavovima. Efikasan je komunikator sa širokom mrežom i iskustvom u radu na ekonomskom razvoju. Radio je pri i sa USAID-om, DFID-om, Evropskom komisijom, UNDP-em, GTZ-om… Očekuje nas sjajno predavanje o temi “Angel Investing u BiH”.

Kako na današnjem, veoma turbulentnom, tržištu rada naći zajednički imenitelj između onoga šta traže kompanije i onoga šta traže radnici?

Da li se disbalans tržišta dešava samo u našoj zemlji ili je prisutan i regionalno?

Kako možemo iskoristiti prilike da u brzorastuću kompaniju privučemo najbolje talente?

Brzi rast kompanija zahtijeva i povećan broj zaposlenih u kratkom roku. Logična pitanja koja se nameću jesu: Kako doći do kvalitetnih i lojalnih uposlenika koji će pratiti brzi razvoj kompanije?

Koliko su se promijenili zahtjevi uposlenika?

Koliko poslodavci mogu pratiti trendove?

Na sva ova pitanja odgovore ćemo tražiti sa Harisom Kadenićem, marketing direktorom ManpowerGroup za regiju jugoistočna Evropa, kroz temu Kako doći do kvalitetnih kadrova koji prate brzi razvoj kompanije?

Kompanija poput živiničke SU-AD d.o.o. u svijetu ima samo četiri. Suad Bešlić, osnivač i direktor firme govorit će na temu Kako postati Heroj nacije? On o tome svakako mnogo zna jer je ovjenčan istoimenom nagradom, koju mu je, povodom 25 godina rada USAID-a u našoj zemlji, dodijelio bivši američki ambasador u našoj zemlji Eric Nelson. Nagrada Heroj nacije svakako nije jedina koja se nalazi na policama ove uspješne kompanije.

Kompanija SU-AD proizvodi i na svjetska tržišta izvozi najsuvremenija vatrogasna vozila.

Šta je nama Linkedin? Koliko je važan za posao? Treba li nam stvarno? Janja Jovanović iz Beograda o Linkedinu zna sve. Na temu Linkedin za biznis govorit će o svom putu na ovoj poslovnoj mreži, važnosti građenja ličnog brenda i korištenju ove mreže u biznis svrhe.

Svoj posao ova mlada žena predstavlja kao vlastitu svrhu da pomogne ljudima da budu bolji, uspješniji i sretniji, bilo da to radi kroz besplatne kurseve ili plaćene edukacije. Fukusirana je na mentorske programe gdje uči polaznike kako da koriste Linkedin za biznis te kako ih građenje ličnoga brenda može dovesti do toga da im se klijenti sami javljaju. Kroz njene je obuke i kurseve prošlo više od dvije i pol hiljade ljudi.

Dođite da (brzo) rastemo zajedno.