Tema u fokusu

Već su dostupni širom BiH: BAT predstavio najnoviji glo HYPER PRO uređaj za zagrijavanje duhana


Predstavnici Uprave BAT-a, vodeće globalne kompanije sa širokim izborom duhanskih i nikotinskih proizvoda, sa snažnim poslovanjem u Bosni i Hercegovini, sinoć su u Sarajevu, uz prisustvo brojnih zvanica i medija, predstavili svoj novi glo uređaj u najnovijoj glo HYPER PRO verziji.


U pitanju je uređaj koji je posljednja riječ tehnologije za zagrijavanje duhana, a koji je oduševio punoljetne korisnike duhanskih proizvoda širom Hrvatske, Srbije, Italije, Poljske, Japana i drugih zemalja.


Prema podacima dostupnim na oficijelnoj internet stranici BAT – a, ova kompanija plasira više od 200 brendova na 200 različitih tržišta. BAT zapošljava više od 46.000 ljudi širom svijeta, s proizvodnim mjestima u 48 zemalja. A prisutni su i u našoj zemlji.

BAT doprinosi ekonomiji BiH

“BAT značajno doprinosi ekonomiji BiH. Imamo nacionalnu pokrivenost, imamo urede BAT-a i iNovina, imamo više od 400 distribucijskih mjesta iNovina, odnosno kiosaka širom BiH, direktno zapošljavamo više od 1000 ljudi, a indirektno zbog svih lokalnih dobavljača koje koristimo u raznim dijelovima poslovanja podržavamo još mnogo više radnih mjesta.


U budžet BiH uplaćujemo godišnje 336 miliona KM. Kao jedna od najvećih multinacionalnih kompanija globalno, osiguravamo visok nivo korporativnog upravljanja, kvalitetne radne uslove svojim zaposlenicima, kao i priliku za razvoj međunarodnih karijera unutar grupe.
Iznimno nam je bitna održivost poslovanja pa imamo visoke ESG standarde na nivou BAT grupe, koje onda primjenjujemo i u BiH gdje nam je naglasak na smanjenju ugljičnih emisija, upotrebe vode, prikupljanju i recikliranju elektroničkog otpada i smanjenju otpada na odlagalištu, što sve mjerimo i svake godine unapređujemo.
Naše poslovanje u BiH slijedi ambiciozan cilj BAT grupe da na globalnom nivou postignemo ugljično neutralno poslovanje do 2030. godine”
, kazao je Johan Baguca, direktor BAT BiH.

Sve kategorije bezdimnih proizvoda

BAT nudi širok raspon proizvoda i godinama neprestano ulaže u istraživanje kategorija proizvoda s potencijalno smanjenim rizikom*. BAT-ovi tradicionalni brendovi cigareta, poznati u cijelom svijetu, na tržište dolaze kao proizvodi iz kategorija kao što su elektronske cigarete, grijani duhan (proizvodi za grijanje duhana glo HYPER PRO koji se koristi s duhanskim proizvodima) i moderni oralni proizvod, odnosno nikotinske vrećice.

Predstavljanjem novog glo HYPER PRO uređaja BAT postaje prva kompanija iz industrije koja je na tržištu BiH prisutna sa svim kategorijama bezdimnih proizvoda.

Kako je istaknuto na svečanosti u Sarajevu, novi glo HYPER PRO, zahvaljujući modernom i elegantnom dizajnu, u kombinaciji s vrhunskim korisničkim iskustvom prilikom korištenja, donosi iskorak u iskustvu zagrijavanja duhana.
Tehnološki najnoviji uređaj

“Riječ je o tehnološki najnovijem BAT-ovom uređaju za zagrijavanje duhana koji svojim svojstvima omogućava premium iskustvo korisnika. Uređaji glo HYPER PRO već su dostupni širom BiH, na svim našim prodajnim mjestima. Očekujemo da će tržište dobro prihvatiti i novi uređaj i vjerujemo da će novi proizvodi biti dodatan poticaj odraslim pušačima koji traže manje rizičnu* alternativu klasičnom pušenju cigareta“, naglasio je Baguca.


Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera, naglasio je da je “pružanje što šireg izbora alternativnih proizvoda smanjenog rizika* ključan je dio ispunjenja korporativne svrhe BAT-a, a to je stvaranje Boljeg sutra (A Better Tomorrow™) gradeći bezdimni svijet.

Smanjen rizik* za korisnike

“BiH je dio Adria klastera BAT-a kojeg čini osam zemalja šire regije – sva tržišta bivše Jugoslavije i Albanija. Naš klaster je snažan proizvodno s obzirom da imamo dvije fabrike duhanskih i novih bezdimnih proizvoda, u Kanfanaru i Vranju, jednu fabriku koja otkupljuje i prerađuje duhan u Virovitici, a BAT je i tržišni lider na razini Adria klastera“, istakao je Kolobara.

Strateški cilj BAT kompanije je prebaciti pušače sa cigareta na alternativne proizvode smanjenog rizika* i postati dominantno bezdimni biznis do 2035. godine.

“Svi proizvodi, e-cigarete, grijani duhanski proizvodi i nikotinske vrećice imaju smanjen rizik* za naše korisnike, odrasle pušače. To pokazuju brojna naučna istraživanja, a prihvatile su i zemlje poput Švedske, Ujedinjenog Kraljevstva i Japana koje poticanjem pušača na prelazak na te proizvode provode strategije smanjenja pušenja.

Važno je postojanje kvalitetne regulacije koja prepoznaje razlike između cigareta i proizvoda smanjenog rizika, kao i njihov potencijal za pušače. Regulativa mora dozvoliti i kvalitetno informiranje pušača o dostupnim alternativama smanjenog rizika.


Švedska je zemlja bez dima

Švedska je zahvaljujući upravo takvoj regulaciji postala prva zemlja u Europi koja će ove godine postati zemlja bez dima, što znači da će procenat pušača u populaciji pasti ispod 5 posto. To najbolje pokazuje koliki je potencijal tih proizvoda i kvalitetne regulative. Istovremeno, u Švedskoj se i dalje koristi nikotin, jednako kao u prosjeku EU, no pušači su cigarete zamijenili proizvodima smanjenog rizika, a Švedska tu intervenciju prikazuje kao veliki uspjeh.

“Nama je kao BAT-u ključno ponuditi što širi izbor proizvoda smanjenog rizika za odrasle pušače, a kao prihvatljive alternative cigaretama. BAT je u razvoj tih proizvoda u posljednje tri godine investirao više od 1,4 milijarde eura u razvoj, komercijalizaciju i nauku”, pojasnio je Kolobara.

Ambicija BAT-a je globalno doći do 50 miliona korisnika bezdimnih proizvoda do 2030. godine i osigurati 5 milijardi britanskih funti prihoda od tih proizvoda već do kraja sljedeće godine.

“Ostvarujemo dobar napredak prema tim ciljevima, BAT je do kraja 2023. godine imao 23,9 miliona korisnika bezdimnih proizvoda, a prihodi od tih proizvoda su dosegli 16,5 posto ukupnih prihoda grupe”, zaključio je Kolobara.

*Na temelju težine dokaza i pretpostavke potpunog prestanka pušenja cigareta.

Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju ovisnost.