Novosti

Slađana Kučković CEO MetriQ d.o.o.: Potpuno drugačiji pristup prometu nekretninama


U svijetu agencija za posredovanje u prometu nekretnina, agencija MetriQ donijela je svježinu i nove standarde u ovoj industriji.

Slađana Kučković, osnivačica i direktorica agencije, u industriju je donijela bogato iskustvo stečeno u vodećim bankama u zemlji, što su prepoznali i kupci i prodavci nekretnina. MetriQ portal, koji je kreirala kako bi olakšala procese biranja, kupovine i prodaje nekretnina, ističe se po inovativnosti i pristupu posredovanju.

Pristup „skrivenim“ nekretninama

Agencija posluje već godinu dana, je li bila ispravna odluka pokrenuti još jednu agenciju za nekretnine, ako uzmemo u obzir da ih na našem tržištu ne nedostaje?

Osnivanje agencije nije bila spontana odluka, već rezultat dugog razmišljanja i promišljanja o izazovima sa kojima se susreću i kupci i prodavci nekretnina. U našem smo radu koristili najnovije tehnološke inovacije za digitalizaciju podataka i procesa, što je rezultiralo bazom od preko osam hiljada registriranih korisnika. MetriQ je platforma koja omogućava korisnicima dobijanje informacije o dostupnosti pojedinih nekretnina, čak i prije nego što njihova dostupnost bude javno objavljena. Logično je da nam je to donijelo veći broj korisnika i povećalo broj upita. Ukupno gledano, prva godina poslovanja agencije MetriQ pokazala je uspješno ostvarenje ciljeva koje sam postavila po osnivanju.

Koje konkretne prednosti MetriQ pruža svojim klijentima?

Koristimo  inovativne tehnologije. Visokokvalitetnim fotografijama, IGuide tehnologijama za 3D i virtuelnim turama, kao i preciznim mjerenjem nekretnine, MetriQ omogućava klijentima detaljno istraživanje nekretnina iz udobnosti njihovih domova. Osim toga, besplatne procjene vrijednosti nekretnina, praćenje kretanja cijena i pristup skrivenim nekretninama koje još uvijek nisu oglašene za prodaju dodatno olakšavaju proces kupovine ili prodaje nekretnina kroz MetriQ platformu.

Kako biste opisali idealnog klijenta MetriQ-a?

Idealan klijent za MetriQ je onaj koji pruža povjerenje i istovremeno očekuje potpunu posvećenost i transparentnost u radu. Naša vizija je uvijek bila pružiti maksimalnu pažnju svakom klijentu i iskoristiti sve dostupne resurse kako bismo osigurali uspješnu realizaciju procesa kupovine ili prodaje nekretnine. Najefikasnije surađujemo s klijentima koji nam daju ekskluzivan ugovor, omogućavajući nam potpunu angažiranost i aktiviranje dodatnih resursa, uključujući partnere, kako bismo opravdali njihovo povjerenje. Često se događa da u takvim slučajevima prodavcima ponude višu cijenu nekretnine jer imamo više zainteresiranih kupaca spremnih platiti više.

Kako i gdje investirati?

Koji su planovi za budućnost MetriQ-a i kako planirate nastaviti da inovirate i razvijate svoje usluge u narednim godinama?

Planovi za budućnost uključuju kontinuiranu inovaciju i razvoj usluga kako bismo i dalje zadovoljili potrebe naših klijenata. Nedavno smo lansirali aplikaciju MetriQ kreditni navigator, pružajući personalizirane kreditne savjete za one zainteresirane za investiranje u nekretnine, olakšavajući proces podnošenja aplikacija za kredite. Radimo na novim funkcionalnostima platforme koje će unaprijediti proces prodaje nekretnina po optimalnoj cijeni na tržištu, no više detalja objavit ćemo uskoro.

Kada već spominjete nekretnine kao investiciju, šta biste Vi lično, kada biste odlučili investirati novac na taj način, kupili?

​​Prema zlatnom pravilu investiranja, novac treba usmjeriti prema onim područjima koja obećavaju najbolje povrate. Investiranje u stanove u izgradnji posebno se ističe jer, tokom faze izgradnje i nakon završetka, cijene nekretnina obično rastu tokom vremena, što znači da ulaganje u nekretnine može biti profitabilno dugoročno rješenje.

Pitanje je možda banalno, ali s obzirom na činjenicu da je velikom broju mladih ljudi kupovina vlastitog stana čista utopija, da li je moguće kupiti kvalitetnu nekretninu bez astronomskog iznosa na računu?

Moguće je, naravno, ako zahtjevi klijenta nisu isključivi da je to bliže centru grada. Činjenica je da je manji broj stanova u izgradnji, ali isto tako postoje zgrade ili čak kuće, koje su u nešto udaljenijim naseljima, ali klijenti ne biraju često takve nekretnine jer žele biti što bliže centru.

Zajednički nastupi na tržištima

Koji biste, Vi lično, kriterij izostavili, ukoliko bi Vam drastično utjecao na cijenu nekretnine? Šta je to što diže cijenu nekretnine, a nije previše važno?

Stvar je ličnih preferencija, ne možemo generalizovati. Nižu cijenu postižu nekretnine koje su, recimo, u zgradi bez lifta, stanovi koji nisu renovirani, nalaze se u prizemlju i slično, kao i stanovi u naseljima koja su udaljena od centra grada više od deset kilometara. Stanovi koji su bliži centru, čak i kada zahtijevaju renoviranje, postižu višu cijenu. Lokacija umnogome diktira cijenu, ne uvijek, ali najčešće da.

Za kraj, možete li nam reći koje su to nekretnine koje ste u međuvremenu realizovali?

Realizirali smo širok spektar projekata. Osim stanova i kuća koji često pronađu svoje kupce putem našeg CRM sistema prije javne objave, radili smo i na stambenim projektima koje smo doveli do faze izgradnje te povezali s investitorima za daljnji razvoj.

Također, odlično sarađujemo sa drugim agencijama u Sarajevu, čak i u Hrvatskoj, kao našim partnerskim agencijama te kao takvi zajedno realizujemo promocije i prodaje projekata za investiranje.

Trenutno, istaknuli bismo dvije ekskluzivne nekretnine koje možet pogledati. Kompletnu ponudu možete pogledati na našem portalu www.metriq.ba