Ekskluzivni salon namještaja Casa Mia d.o.o. Sarajevo baštini 20 godina dugu tradiciju u pružanju arhitektonskih usluga projektovanja i savjetovanja, kao i u prodaji svjetskih brendova namještaja, te kompletnom opremanju domova i poslovnih prostora klijenata.
Kroz svo to vrijeme uspješno su opstali i odolili brojnim izazovima u poslovanju, prije svega zahvaljujući tradiciji kvaliteta koja je utkana u njihov rad od samih početaka, ali i vrhunskoj usluzi njihovog stručnog tima arhitektica, što klijenti prepoznaju i cijene.
Tako je i danas, kada je Casa Mia postala sinonim za brend u kome se stvaraju unikatna dizajnerska rješenja za inspirativne i autentično uređene domove i poslovne prostore.
U intervjuu za Poslovne novine sa Aminom Efendić, uglednom bh. arhitekticom u Casa Mia d.o.o. Sarajevo, razgovarali smo o ostvarenim poslovnim uspjesima i realizovanim projektima, trendovima u uređenju poslovnih prostora za nove generacije…

Iza salona ekskluzivnog namještaja Casa Mia d.o.o. Sarajevo je na hiljade uspješno relizovanih projekata. Možete li reći nešto o tome i ujedno predstaviti kompaniju?
Casa Mia salon namještaja počeo je sa radom u aprilu 2004. godine, prije 20 godina.
Strategija poslovanja od početka je bila drugačija i razlikovala se od dosadašnjih salona namještaja, jer smo se odlučili da našim klijentima nudimo arhitektonske usluge projektovanja i savjetovanja uz prodaju namještaja i kompletno opremanje. Bili smo prvi salon koji je nudio uslugu ovakve vrste i zapošljavao stručne osobe, arhitekte. Cilj je da kupac može na jednom mjestu dobiti što kompletniju uslugu, počev od stručnog savjeta arhitekte, izrade projekta, sve do opremanja.
Casa Mia tim čine četri arhitektice koje svojim idejama, iskustvom i kreativnom energijom mogu da odgovore svim zahtjevima klijenata. Iza nas je na hiljade realizovanih projekata, koji nose pečat i potpis Casa Mia i na koje smo jako ponosni. Neki od projekata koji su dio naše referentne liste, između ostalih, su: opremanje Švicarske ambasade u Sarajevu, zatim Ambasade Kraljevine Norveške, Ambasade Kuwaita, Ambasade Češke Republike, EU Delegation, UNFPA, UN WOMEN, UNICEF, Predsjedništvo BiH (opremanje kabineta za hrvatskog člana Predsjedništva). Također, opremili smo i ured Visokog sudskog i tužilačkog vijeća BiH, Medunarodni aerodrom Sarajevo, upravu Raiffeisen Banke Sarajevo, Upravnu zgradu NLB banke, te veliki broj ostalih poslovnih javnih i privatnih projekata
Koje svjetske brendove zastupate u BiH i šta klijenti najviše traže?
Zastupnici smo velikog broja renomiranih italijanskih brendova, koje smo po prvi put doveli na ovo tržište i ponudili našim kupcima. Pored italijanskog namještaja, jako smo ponosni na domaću, bh. proizvodnju namještaja od masivnog drveta, koja ima svjetsku reputaciju, a za koju smo ekskluzivni zastupnici. Tu su najpoznatiji: ARTISAN I WOAK .
Ponosni smo predstavnici švedskog brenda “CONFORM”, koji proizvodi vrhunske relax fotelje, kao i danskog brenda “INNOVATION LIVING” koji proizvodi sofa-bed namještaj posebnog skandinavskog dizajna, besprijekorne udobnosti i vrhunskog kvaliteta.
Osim prodaje gotovih komada namještaja, Casa Mia tim da bi zadovoljio potrebe klijenata i definisao i opremio kompletan prostor, radi i namještaj po mjeri, što klijenti dosta traže. Naši crteži ožive i postanu unikatni komadi namještaja, koji odražavaju osobenost kupca i definiraju kompletan projekat. Jer, Casa Mia sa kompletnom ponudom definiše prostor klijenata i daje mu dušu i karakter!
Možete li reći koji trendovi vladaju u uređenju poslovnih prostora za nove generacije?
Trendovi koje svakodnevno gledamo oko nas su trendovi koje nameću društvene mreže, kao što su Facebook, Instagram, Pinterest i TikTok. Casa Mia ne radi po tom principu. Vodimo se više emocijom i karakterom, nego trendom!
Naravno da pratimo sve što se dešava na svjetskoj sceni uređenja enterijera, te redovno obilazimo svake godine sajam u Milanu- kao najprestižnije dešavanje u svijetu dizajna namještaja i noviteta u pogledu materijala. Svaki naš projekat je drugačiji, jer je i svaki klijent osoben, pa projektu tako i pristupamo.
Jako nam je važno da kroz projekat koji radimo, izrazimo karakter osobe koja će koristiti taj prostor, te da enterijer bude odraz osobe koja u njemu boravi i koja ga koristi. Nama je imperativ korisnik prostora i njegova autentičnost.

Kakva je Vaša ocjena o poslovanju Casa Mia u prvoj polovini 2024. i s kakvim problemima se susrećete u poslovanju?
Svaka godina nosi nove izazove, a tržišna borba za kupce postaje sve veća. Jako puno ilegalnih majstora nudi svoje usluge bez registrovane firme, zaposlenih radnika, bez poslovnog prostora, po nerealno niskim cijenama. Ovakva praksa ne potiče poboljšanje kvaliteta, već dovodi do mnogih neugodnih iskustava za kupce. Klijenti su često nezadovoljni zbog nezavršenih poslova koje su platili, neispoštovanih rokova i lošeg kvaliteta isporučenog namještaja. Svaki nekorektran poslovni odnos ne može opstati i trajati dugo, zbog čega je izuzetno bitno kome kupac daje povjerenje.
Casa Mia, koja postoji već 20 godina, odolijeva ovim izazovima svojim kvalitetom i uslugom, što smatramo jedinim ispravnim načinom poslovanja. Ozbiljni i odgovorni klijenti koji znaju šta žele i dalje biraju povjerenje i firmu koje iza sebe ima tradiciju i provjerenost.
Možete li izdvojiti neki značajan projekat koji ste realizovali u 2023. godini, kao i one koje planirate realizovati u tekućoj godini?
U toku 2023. godine radili smo na kompletnom opremanju proširenog dijela Međunarodnog Aerodroma u Sarajevu. To je veliki, jako ozbiljan i odgovoran projekat koji je za Casa Miu predstavljao izazov, obzirom da je naš aerodrom prvi kontakt sa gradom Sarajevom i prvi utisak koji gosti stvaraju o zemlji u koju dolaze.
Casa Mia je sa ponosom radila na opremanju svih GATE-ova sa klupama za sjedenje, kao i na kompletnom opremanju svih ugostiteljskih objekata i restorana sa stolovima i stolicama, rasvjetom i dekorativnim elementima.
U 2024. godini radimo puno na nekim manjim poslovnim i privatnim projektima, ali o tome nakon njihove realizacije.
Na koje uspjehe Vaše kompanije ste najviše ponosni i da li ste uspjeli ostvariti sve ciljeve koje ste planirali?
Ponosna sam što je Casa Mia opstala svih ovih 20 godina i vjerujte mi nije bilo lako.
Jako puno se salona namještaja otvorilo i zatvorilo. Preživjeli smo pravu ekonomsku krizu, Covid-19, međunarodne sukobe… Sve ovo ima veliki uticaj na poslovanje jedne manje privatne firme kao što smo mi.
Ponosna sam na svoj tim ljudi koji su tu preko 10 godina, i koji me prati u svim izazovima koje nosi privatni biznis.

Kakvi su Vaši poslovni planovi i očekivanja do kraja 2024. i u narednoj 2025. godini?
Planiranje u ovom turbulentnom periodu, posebno na našem tržištu, predstavlja veliki izazov.
Firme se često javljaju pred kraj godine sa informacijom da imaju preostali budžet i traže da im odmah isporučimo ono što imamo na stanju. Odgovaranje na takve zahtjeve je teško i voljela bih da sistem kod naših firmi funkcionise planski.
U posljednje vrijeme bilježimo značajan porast upita i projekata za hrvatsko tržište. Vidimo da je to tržište koje traži usluge koje mi nudimo i da postoji mnogo prostora za širenje. Medutim, najveći problem su ljudski resursi. Trenutno nemamo dovoljno kapaciteta u ljudstvu da pokrijemo zahtjeve našeg i tržišta Hrvatske, ali nadamo se da ćemo problem nedostatka stručnih kadrova uskoro prevazići.
Koje savjete imate za naše čitaoce iz biznis svijeta kada je u pitanju uređenje poslovnih prostora i home office-a?
Jedna od ljepših strana ovog našeg posla jeste što upoznajemo jako puno predivnih ljudi iz različitih branši i što poslovni odnos vrlo često preraste u privatni. Savjet koji imam, ustvari je jedno moje iskustvo, koje želim da podijelim sa čitaocima, a nosi poruku:
Kad smo opremali stan za jednog klijenta, u fazi biranja sjedeće garniture. klijent je sjeo na sofu koja je bila izložena u salonu i koja je bila poprilična investicija, jer je bila u nabuk koži. Klijent mi je rekao: “Računajte mi istu ovakvu sofu i dodajte još dvije fotelje.“ Ja sam se pribojavala da će cijena možda biti veća od planiranog budžeta, pa sam ponudila i druge modele koji su povoljniji cjenovno, na šta je klijent odgovorio:
“Gospođo Amina, sa ovoliko godina i iskustva koje imam, naučio sam jednu stvar, a to je da je najjeftinije kupiti iz prve “
Vrlo često se sjetim ove pametne izjave, jer zaista živimo jako brzo i jako stresno. Doći u salon namještaja koji nudi uslugu arhitekte da Vam pomogne u savjetu, projektovanju i opremanju Vašeg životnog prostora je velika olakšica i finansijska i vremenska.
To nije luksuz, to je privilegija koju Casa Mia nudi klijentima i još mnogo više. Dođite i uvjerite se zašto nam vjeruju preko 20 godina.