Tema u fokusu

Lejla Čorhodžić, direktorica Kim Tec BiH: Ulaganje u razvoj i dobrobit zaposlenika je ključ za dugoročan poslovni uspjeh


Kompanija Kim Tec BiH od samog osnivanja 1999. godine u Vitezu, bilježi kontinuiran rast i širenje u segmentu informatike i potrošačke elektronike, te se vrlo brzo etablirala kao jedan od najvećih distributera na tržištu BiH. Dio su  M SAN Grupe, koja je vodeća u jugoistočnoj Europi u distribuciji hardvera, softvera i potrošačke elektronike i nastavlja jačanje svoje pozicije na domaćem tržištu

Prema riječima Lejle Čorhodžić, direktorice Kim Tec BiH i u prvoj polovini 2024. godine ostvarili su odlične poslovne rezultate, o čemu za Poslovne novine govori:

“Kim Tec BiH je zabilježio povećanje prihoda od 17% u prvom polugodištu tekuće godine u odnosu na isti period prošle godine. Inače, naša kompanija je u 2023. ostvarila 75 miliona KM prihoda. Ovaj značajan rast pokazuje pozitivne trendove u poslovanju i uspješno ostvarenje strateških ciljeva kompanije”.

Možete li ukratko predstaviti Kim Tec i koje svjetske brendove zastupate u BiH?

“KimTec BiH je osnovan prije 25 godina u BiH i dio je M SAN Grupe, koja je vodeća kompanija u distribuciji hardvera, softvera i potrošačke elektronike u jugoistočnoj Europi. Pružamo širok spektar usluga uključujući distribuciju IT opreme, softverskih rješenja, potrošačke elektronike, te tehničku podršku, kao i vrhunskih komponenti i opreme potrebnih za izradu solarnih elektrana i vezanih Sistema. Zastupamo brojne renomirane brendove kao što su: HP, Lenovo, Acer, Asus, Microsoft, Kaspersky, D-link, Samsung i mnogi drugi. Trenutno zapošljavamo preko 100 stručnjaka i imamo više od 1000 klijenata širom BiH. Posebno se ponosimo našim vlastitim brendovima: Vivax, MS, MsEnergy i MsLux.”

I u tekućoj godini nastavili ste sa ambicioznim poslovnim planovima. Šta je od toga realizovano?

“Planiramo kontinuirana ulaganja u infrastrukturu i tehnologiju kako bismo unaprijedili naše poslovne operacije i poboljšali usluge koje pružamo našim klijentima. Do sada smo realizovali nekoliko ključnih projekata, uključujući modernizaciju naših B2B web rješenja, logističkih kapaciteta i uvođenje naprednih rješenja i procesa za optimizaciju lanca snabdijevanja. Također, posebnu pažnju posvećujemo razvoju naših vlastitih brendova poput Vivaxa, koji nudi širok asortiman klimatizacije i potrošačke elektronike, te MS Energy, koji se fokusira na električnu mobilnost. U segmentu energetike, proširili smo ponudu za solarne elektrane, dok MS Lux prednjači u projektima LED rasvjete. Uz sve to, nudimo i dalje najširi spektar IT i enterprise rješenja za naše poslovne klijente.”

Koje najvažnije projekte planirate realizovati do kraja 2024. godine?

“Do kraja 2024. godine, planiramo realizovati nekoliko važnih projekata. Fokusirat ćemo se na daljnju digitalizaciju procesa, uvođenje novih tehnoloških rješenja koja će poboljšati efikasnost i produktivnost, te proširenje asortimana proizvoda koje nudimo. Osim toga, značajna pažnja će biti posvećena razvoju i promociji naših vlastitih brendova. Vivax kontinuirano proširuje svoju ponudu proizvoda, te MS Energy gdje aktivno razvijamo proizvode za električnu mobilnost, uključujući električne bicikle i romobile. Također, uvodimo Zipline internu akademiju koja će zaposlenicima ponuditi program razvoja menadžerskih kompetencija, čime kontinuirano unapređujemo vještine naših zaposlenika. Prošli smo i proces restrukturiranja kako bismo se bolje prilagodili tržišnim izazovima i optimizovali poslovne procese.”

Koje najznačajnije vrijednosti kompanije KimTec biste izdvojili, a koje Vas izdvajaju u odnosu na konkurenciju?

“Koliko god to zvučalo kao floskula, uvjerena sam da su ljudi najvažniji resurs svake kompanije. Bez predanih i talentovanih zaposlenika, nijedna strategija, tehnologija ili kapital ne mogu dovesti do istinskog uspjeha. Naši zaposlenici su ti koji svojom stručnošću, kreativnošću i marljivim radom doprinose rastu i napretku KimTec-a. Stoga smatram da je ulaganje u razvoj i dobrobit naših zaposlenika ključ za dugoročan i održiv poslovni uspjeh.

Možda i najviše smo ponosni na našu posvećenost kvaliteti asortimana i usluga u distribuciji, inovacijama i zadovoljstvu klijenata. Vjerujem da se izdvajamo našim sveobuhvatnim pristupom pružanju usluga, koji uključuje ne samo distribuciju proizvoda, već i tehničku podršku, edukaciju i savjetovanje.”

U kolikoj mjeri su ESG principi inkorporirani u poslovnu strategiju Vaše kompanije?

“ESG principi su zaista vrlo ukorijenjeni u našu poslovnu strategiju. Aktivno radimo na smanjenju našeg ekološkog otiska kroz implementaciju energetski efikasnih rješenja i reciklažu elektronskog otpada. Društvena odgovornost se ogleda kroz podršku lokalnim zajednicama i promicanje raznolikosti i inkluzije u radnom okruženju. Dobro upravljanje postižemo transparentnim i etičkim poslovanjem.”

Kakvi su poslovni planovi za godinu koja dolazi?

“Do kraja tekuće godine, očekujemo nastavak rasta i dodatno jačanje naše pozicije na tržištu. Planiramo realizaciju novih projekata, uključujući lansiranje inovativnih proizvoda i usluga. Za 2025. godinu planiramo nastavak širenja naše ponude, dodatna ulaganja u digitalizaciju i tehnološki razvoj, te jačanje naših kapaciteta za pružanje podrške klijentima. Naš cilj je održati stabilan rast i osigurati dugoročnu održivost poslovanja. Posebnu pažnju posvetit ćemo daljem razvoju i promociji naših vlastitih brendova. Uvođenje Zipline interne akademije omogućit će nam kontinuirano unapređivanje vještina naših zaposlenika, osiguravajući da naši timovi ostanu na vrhu industrije. Također, planiramo proširiti našu ponudu enterprise rješenja, kako bismo našim poslovnim klijentima pružili još veću vrijednost i podršku u njihovom rastu i razvoju.

Uvjerni sam da zajedno možemo napraviti značajan pomak i ostvariti izvanredne rezultate. Posvećeni smo ideji da kroz zajednički rad pomjerimo granice uspjeha.”