Kompaniju M-Bike Shop iz Sarajeva osnovali su 2011. godine Mirsad Jusić, uspješni bh. biciklista, sa svoja dva brata Asmirom i Edinom. Kompanija je osnovana sa željom da građanstvu približi biciklizam kao vrstu sporta i rekreacije, ali i ponudi vrhunsku opremu.
Kroz 13 godina rada prebacili su težište i na druge sportove i grupe proizvoda, te se etablirali kao lider kada je u pitanju prodaja i servis bicikala i biciklističke opreme, zatim prodaja skija i skijaške opreme, e-mobilnost, opreme za kampovanje, fitness, planinarenje, alpinizam, plivanje, trčanje, tenis, padel, borilački sportovi, lov itd. Sve segmente prodaje prate servisi koji prate najviše svjetske standarde.
Slove za najpouzdanijeg partnera za saradnju u svojoj branši, jer su nekoliko godina uzastopno dobitnici LRC Certicikata bonitetne pouzdanosti, što dodatno potvrđuje njihov kvalitet i konkurentnost, ali i profesionalan odnos prema uposlenicima.
U potrazi za kvalitetnim kadrovima, M-Bike Shop će biti jedan od učesnika “Sajma poslova – Gledaj sebi posla”, koji se održava 10. i 11. decembra u Sarajevu, u organizaciji Ministarstva rada i socijalne politike FBiH.
U intervjuu za Poslovne novine, Asmir Jusić, generalni direktor M- Bike d.o.o. Sarajevo kaže:
“Naše poslovanje započeli smo prije 13 godina sa pet zaposlenika, a danas ih zapošljavamo preko 50. Uz predan timski rad napravili smo veliki pomak u poslovanju, što je dovelo do kontinuiranog rasta i razvoja. Tako smo od jedne otvorene poslovnice došli do ukupno pet, a tu je i naš nedavno redizajnirani Web Shop, koji po svojim tehničkim karakteristikama predstavlja sami vrh u BiH, ali i u regionu. Trenutno planiramo otvaranje novih poslovnih jedinica uz širenje.”
Zbog čega je M-Bike Shop prepoznat na tržištu kao dobar poslodavac?
“M-Bike Shop je na tržištu rada prepoznat kao poželjan poslodavac iz više razlog, koji uključuju pozitivan radni ambijent, ulaganje u zaposlenike, te transparentnost poslovanja. Kompanija ulaže u stalnu edukaciju i obuku svojih zaposlenika, pružajući im prilike da se usavršavaju i napreduju u karijeri. Cilj je da zaposleni budu zadovoljni poslom koji rade, budu međusobno povezani, rade u pozitivnom okruženju u kojem vlada dobra komunikacija i pozitivna atmosfera. Kao kompanija, koja posluje više od decenije, našim zaposlenicima nudimo sigurnost i stabilnost, što je u današnjem tržištu rada od velike važnosti. Zaposleni znaju da rade u organizaciji koja ima jasan plan za budućnost, koja kontinuirano raste i razvija se, a kupci i klijenti znaju da nudimo samo najbolje što se može pronaći na tržištu. Na takav način se održavaju dobri poslovni odnosi i postavljaju standardi.”
Koje korporativne vrijednosti njegujete u kompaniji i u kakvim uslovima rade Vaši usposlenici?
“Zaposlenike podstičemo da stalno unapređuju svoje vještine i znanje, te da u svakom trenutku pružaju profesionalnu uslugu. Kvalitet nije samo cilj, već i standard koji primjenjujemo u svakodnevnom radu. Zaposleni se ohrabruju da dijele ideje, rješenja i da se oslanjaju jedni na druge. Ovaj pristup stvara harmoničnu radnu atmosferu i pozitivno utiče na kolektivnu efikasnost. Zaposleni u M-Bike Shop-u su poštovani i njihov rad je prepoznat. U kompaniji je ravnoteža između posla i privatnog života, tako da su zaposleni u mogućnosti da se kreću kako prema profesionalnim, tako i privatnim ciljevima.
Vrijednosti koje M-Bike Shop njeguje, kao što su kvalitet, timski rad, odgovornost, inovacija i društvena odgovornost, jasno se odražavaju u svakodnevnim uslovima rada.”
Veliki problem većine poslodavaca danas u BiH je kako zadržati uposlenike. Kakvo je Vaše mišljenje o tome?
Prije svega potreban je otvoren i fer odnos pun razumijevanja između Uprave i zaposlenika kako bi se pronašao balans na obostrano zadovoljstvo. Zadržavanje zaposlenih nije samo pitanje konkurentnih plata, nego su izazovi puno veći. Poslodavci moraju uvidjeti da su kvaliteta radne atmosfere, prilike za razvoj, mentalno zdravlje i balans između posla i privatnog života ključni faktori u stvaranju lojalnosti. Kada kompanija uspije stvoriti fleksibilno radno okruženje koje podržava radnika i motiviše ga, zaposleni će biti dugoročno posvećeni i zadovoljni svojim radom, što rezultira smanjenjem fluktuacije, povećanjem produktivnosti i sreće zaposlenika. Ono što bih istakao kao naš mali “začin”, jeste uvažavanje individualnih potreba naših uposlenika.”
Za kojim profilom radnika je najveća potražnja u Vašoj kompaniji, a do kojih je kadrova najteže doći?
“Trenutno, najveća potražnja u našoj kompaniji postoji za serviserima bicikala, jer se radi o specifičnom i visoko kvalifikovanom poslu, koji zahtijeva tehničku stručnost i iskustvo u održavanju bicikala, što je izuzetno važno za kvalitetu usluge koju kompanija pruža kupcima. Zbog specifičnosti ovog posla, najteže je doći do kvalifikovanih servisera, koji su u stanju brzo i efikasno obavljati popravke, dijagnosticirati probleme na različitim vrstama bicikala, uključujući električne bicikle i specijalizirane modele. Problem je u tome što u našem obrazovnom sistemu nema ove vrste zanimanja, pa smo primorani sami educirati naše servisere.
Osim servisera, u kompaniji postoje i druge pozicije za koje su potrebni radnici, među kojima su: trgovci u prodaji, web prodavci, marketing stručnjaci, dizajneri, komercijalisti.”
Da li ste kao kompanija otvoreni za zapošljavanje mladih talenata i da li pružate priliku i kandidatima bez prethodnog radnog iskustva?
“M-Bike Shop aktivno traži i vrednuje mlade talente i otvoreni su za zapošljavanje kandidata bez prethodnog radnog iskustva, pod uslovom da posjeduju motivaciju, entuzijazam i želju za učenjem, a prije sve ljubav prema sportu. Kompanija pruža priliku za profesionalni razvoj i podršku mladim ljudima, uz stalnu edukaciju, mentorstvo i mogućnosti napredovanja, tako da prethodno radno iskustvo nije odlučujući faktor pri zapošljavanju u M-Bike Shop.”
Koje sve benefite nudite potencijalnim uposlenicima?
“Znamo koliko su važne aktivnosti za jačanje tima, pa često organizujemo različite teambuilding događaje, koji uključuju rafting, izlete na more, biciklističke vožnje, zajedničke večere, sportske aktivnosti i članstvo u teretanama, pomaganje i sponzorstvo u sportu itd. Motivacija kroz finansijske nagrade i priznanje za trud vrlo je važna za zaposlene. S obzirom na postavljene ciljeve, nude se bonusi za uspješne rezultate, nagrade za inovacije i kvalitetne ideje. U M-Bike Shop-u cilj je da zaposleni, ne samo da rade u ugodnom i profesionalnom okruženju, već i da se osjećaju cijenjeno i motivisano kroz raznovrsne benefite.”