„Teleperformance BiH je stabilan poslodavac na tržištu rada u našoj zemlji, sa dobrom strukturom i jasno definisanim ciljevima i očekivanjima. Uposlenici nam vjeruju i cijene što nam se mogu otvoreno obratiti sa pitanjima, brigama, prijedlozima i primjedbama jer rado pomažemo i podržavamo dobro stanje naših uposlenika. Siguran smo i poželjan poslodavac koji poštuje različitosti, njeguje kulturu razgovora, zdrave diskusije i feedbacka. Posebno sam ponosna što smo stvorili okruženje u kojem nema favorizovanja na bazi porijekla, spola ili bilo koje druge pripradnosti. Ovdje smo svi isti među jednakima, a jedino što nas razlikuje je stepen odgovornosti kojeg nosimo i rezultati koje proizvodimo, kaže za Poslovne novine Mina Maglić, Recruitment Manager Teleperformance BiH, kompanije koja upošljava više od hiljadu radnika i koja je dobitnik bh. priznanja Najpoželjniji poslodavac u sektoru pružanja korisničkih usluga za 2019., 2020., 2021., 2022. i 2023. godinu. Dobitnici su i međunarodno priznatog certifikata Great Place To Work već treću godinu zaredom.
Šta se traži od uposlenika
Teleperformance je i jedna od kompanija učesnica na Sajmu poslova Gledaj sebi posla koji se u organizaciji Federalnog ministarstva rada i socijalne politike 10. i 11. decembra održava u Sarajevu.
Kompanija Teleperformance, koja upošljava više od hiljadu ljudi, od kojih preko 700 iz cijele BiH radi iz kuće, specijalizirana je za poslove pružanja korisničke podrške za određeni broj specijaliziranih oblasti.
„Naš portfolio u BiH čini 14 svjetskih brendova za koje redovno tražimo agente u korisničkoj podršci, sa fokusom na poznavanje njemačkog jezika na minimalno B2 nivou i, naravno, ljubazan nastup, s obzirom na činjenicu da se bavimo korisničkom podrškom“, kaže Maglić i dodaje kako su trenutno u potrazi za novim uposlenicima, prije svega za govornicima njemačkog jezika sa iskustvom u oblasti njege bolesnika za korisničku podršku u domenu medicinskih pomagala.
Generalno posmatrajući, kompanijama iz ove industrije postaje sve teže naći radnike spremne za rad iz firme jer je opća preferencija postao rad od kuće.
Ipak, to u Telepeformanceu ne smatraju prevelikim problemom, budući da im je zadovoljstvo uposlenih iznimno važno, do te mjere da njeguju kulturu redovnog ispitivanja uposlenika o stepenu njihovog zadovoljstva.
Šta se nudi uposlenicima
„Najčešće koristimo ankete i okrugle stolove za redovna ispitivanja, a potom rezultate koristimo kao smijernice za strateško planiranje budućnosti i unapređenje naše svakodnevnice. U radnom okruženju sa više od hiljadu uposlenika, ispitivanja zadovoljstva su od vitalnog značaja za razvoj komanije, ali i za razvoj individualnih karijera“, pojašnjava Maglić, naglašavajući i da Teleperformance baštini zdravu praksu da mladim ljudima bude prvi poslodavac.
Priroda posla ove industrije je planiranje i rad u smjenama.
„Našim uposlenicima omogućavamo fleksibilnost, garantirajući raspored smjena za dvije do četiri sedmice unaprijed, sa mogućnošću izmejna. Svi u firmi svoj godišnji odmor mogu svake godine već u januaru prema vlastitoj želji planirati 12 mjeseci unaprijed. Svoje prekovremene radne sate naši uposlenici prema svojoj želji, volji i nahođenju mogu pretvoriti u slobodno vrijeme“, zaključila je Maglić te naglasila kako im potencijalni uposlenici na razgovorima za posao, osim stimulativnih promanja, naravno, najčešće traže mogućnost za dodatnim usavršavanjem jezika koji govore i mogućnost za razvojem karijere.
I oboje im se omogućava.